Dit is nou ook alweer niet nodig.quote:
Agree hoe moeilijk ook, Laat FF wel een beetje in zijn waardequote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit is nou ook alweer niet nodig..
Zo denkt een rationeel denkend mens, ja. TS behoort absoluut niet tot die categorie en daarom zal hij dit advies -en de tientallen anderen- gewoon negeren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:28 schreef jcdenboer het volgende:
Een goede oplossing is zoals medefokkers aangeven is spullen 2dehands verkopen en zo een stuk van je schulden aflossen. Dan wordt het te betalen rentebedrag lager en kom je in ieder geval bij 1 schuldeiser uit je negatieve spiraal. Waarna je aan je volgende schuldeiser kan werken...
En laten we iedereen in zijn waarde laten zoals bovenstaande aangeven, dat wil je zelf toch ook?
KSSSSSSSSSsssttttttt jij bent een troll deze jongen is extravargani en grapig en jij niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef boertie het volgende:
Dit MOET een troll zijn. Ik bedoel, in zijn eigen topics reageert hij enkel op reacties waarmee hij de meeste tegenreacties op zijn antwoord kan verwachten. Oftewel gewoon een ordinaire aandachthoer.
Zijn "medicijn" is gewoon dure shampoo voor dat dooie stro op z'n kopquote:
Dat heeft ie gedaan maar de kredietbank voldoet niet aan ZIJN voorwaardenquote:
quote:mar de kredietbank eist dat ik dan onder beheer kom, dus al mijn geld en pas gaat naar de bewindvoerder, anders werken ze niet aan schuldsanering niet akkoord ga. Wil ook nog wel eens graag een CDtje kopen en mijn haarmedicijnen blijven gebruiken die niet worden vergoed. Dat is
mijn voorwaarde!
Jammer dat het woord van 2011 al gekozen is want haarmedicijn was ook een goeie geweest!quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:19 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
Zijn "medicijn" is gewoon dure shampoo voor dat dooie stro op z'n kop
[..]
Dat heeft ie gedaan maar de kredietbank voldoet niet aan ZIJN voorwaarden
[..]
dat is toch alleen de schuld bij wehkamp, die 4000? Volgens mij heeft hij nog helemaal niks afgelost, want dat wil hij nietquote:Op zaterdag 24 december 2011 22:25 schreef Cassandra87 het volgende:
Als ik het goed heb (werk bij soza en niet bij uwv) is de WAO 75% van het minimum loon, en niet 70%. De hoogte ligt in ieder geval op ¤ 873,- per maand, maar ik vermoed zelfs op ¤ 923,- en per 1-1 nog iets hoger maar dat zijn maar losse euro's (al is dat wel weer een fles shampoo eens in de 2 maanden)
FF geeft dus ¤ 125,- uit aan eten per maand. De huur is ¤ 238,-
FF, wat zijn je overige vaste lasten? Uitgaande van het absolute minimum, houd je ¤510,- over. Daar moet je toch minstens ¤ 200,- per maand van af kunnen lossen?
Als ik je goed begrijp, heb je al in totaal 5000,- afgelostaangezien je begint over 9000,- en vervolgens alleen een schuld laat zien van 4000,- zoveel.
Hoe heb je dat dan gedaan?
Zijn die 'haarmedicijnen' echt noodzakelijk of is dat puur voor jezelf? Want ik gok het laatste. Wat is belangrijker voor je? Schuldvrij zijn of langer haar? (als ik de foto's zie is enkel pokon nog niet voldoende, excuus voor mijn eerlijkheid)
Je zult écht bij je zelf moeten beginnen. Als je in de WSNP komt, mag je geen nieuwe schulden maken, en je wordt 10 jaar niet opnieuw toegelaten. Als ik het zo lees, zit jij over 3,5 jaar weer in het zelfde schuitje, maar dan kan je je zelfs niet tot de schuldsanering wenden, en dan?
Ja lekker makkelijk, wil jij het hebben?quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:56 schreef Sessy het volgende:
TS - of veeleer fusionfreak - moet gewoon wat van zijn kleurige, fleurige, zelfontworpen kledingcreaties zien te verpatsen en daarmee z'n schulden afbetalen.
Ik wou net zeggen, die vormloze teringzooi die hij maakt.quote:Op zaterdag 24 december 2011 23:10 schreef Sessy het volgende:
Niet *al* wat ik schrijf, moet serieus worden genomen.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 22:41 schreef Cassandra87 het volgende:
Ok dan interpreteer ik hem verkeerd, omdat hij van 9000,- ineens naar 4400,- springt, maar dan laat hij voor het gemak de overige schuld buiten beschouwing.
Binnen een jaar zelfs zie ik.quote:Heb sinds 1 jaar een schuld die bijna 9000 euro is opgelopen, waarvan 3 postorder bedrijven, H&M, CZ, ,creditcard en maximale roodstand.
Liever niet, dat gaat de samenleving nog veel meer kosten aan hulpverleners, geitewollensokkenfiguren en een torenhoge overhead bij de zorginstellingen.quote:Op donderdag 22 december 2011 22:44 schreef BlueMage het volgende:
Ik ben serieus als ik zeg dat FusionFreak eigenlijk gewoon niet op zichzelf moet wonen. 'n Vorm van begleid wonen zou veel beter voor 'm zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |