abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105583024
Ik slik nu sinds een week VM 2000 van Solgar (multivitamine).
Nu heb ik al dagen last van lusteloosheid / vermoeidheid / af en toe licht verkouden.

Ik kan nergens deze bijwerking vinden bij deze pillen; je zou je er juist energieker van moeten voelen.

Zou het kunnen dat deze pillen nu een verkoudheid proberen te bestrijden en ik me daarom zo voel?
Of kent iemand dit verschijnsel en moet m'n lichaam er gewoon aan wennen..
Hi, this is Mike Mareen
pi_105583058
Het is standaart bijwerking omdat je lichaam moet wennen aan de vitaminen zal wel binnen maand over zijn.
pi_105583610
Nou de meeste mensen voelen zich vermoeid en lusteloos door het donkere weer, ik zou als ik jou was een zonnebank kuurtje doen, voel je je zo weer een heel stuk beter
pi_105583657
Dat is beter dan vitamines teveel slikken in ieder geval (die zonnebank), maar dit lijkt typisch op overdaad schaad....
F I R E
pi_105583891
als je normaal eet heb je geen vitamines nodig, dus stoppen met de meuk.
pi_105584141
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:11 schreef .SP. het volgende:
Soms moet je de natuur een handje helpen, zeker als je je haarstruktuur wilt verbeteren.
pi_105584608
haarstructuur? Tuurlijk, vitamine N voor kroeshaar?
pi_105584710
Nou voor een betere haar structuur zou ik gaan voor een vitamine b complex, goed voor huid haar en nagels,
Of gewoon briertje drinken en je haar wassen met bier
pi_105584998
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef LittleLady het volgende:
Nou voor een betere haar structuur zou ik gaan voor een vitamine b complex, goed voor huid haar en nagels,
Of gewoon briertje drinken en je haar wassen met bier
Daar heb ik al dit regime voor. Ik ben dan ook veel op haarweb te vinden.

Die dikke grote knot icm met een haarlengte van minstens 50 tot 60 cm daar ga ik voor! :)

Begonnen 20-10-2010

3 keer daags MSM 4500 mg
Sinds 27-7-2011 2x daags standaard Saw Palmetto
2 keer per dag 3 biergist tabletten
2 keer daags Biotine De Tuinen 2000mg
1 keer daags Davitamon vitamine B5
2 keer daags Super haar formule De Tuinen
Sinds 5-7-2011 Omega 3 viscapsules aan mijn regime toegevoegd
Sinds 5-7-2011 begonnen met Ketaconozal shampoo
Sinds 10-7-2011 een keer per dag 1mg Finasteride
Sinds 13-8-2011 Begonnen met 5 % Minoxidil
pi_105585110
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:11 schreef .SP. het volgende:
Dat dus.

Overdaad schaadt. Echt.

Waarom slik je ze?
  Milf zaterdag 24 december 2011 @ 18:27:28 #11
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_106008790
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Die dikke grote knot icm met een haarlengte van minstens 50 tot 60 cm daar ga ik voor! :)

Begonnen 20-10-2010

3 keer daags MSM 4500 mg

Ik kan je uit de droom helpen wanneer je een volle haardos wilt, dit is genetisch bepaald.
Heeft niets te maken met vitaminepillen.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  maandag 26 december 2011 @ 03:44:30 #12
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_106049878
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 18:45 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Begonnen 20-10-2010

3 keer daags MSM 4500 mg

WTF jij spoort echt niet he... :{
pi_106054879
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 03:44 schreef leolinedance het volgende:

[..]

WTF jij spoort echt niet he... :{
Dat regime van mij valt nog mee, op haarweb zijn leden die een nog zwaardere regime hebben en zelfs operatieve HT ingrepen hebben gehad. En nog hebben ze veel last van haaruitval.
Bij mij is het de afgelopen half jaar alleen maar beter geworden met nog maar hooguit 15 tot 25 haren per dag verlies, terwijl 60 tot 80 als normaal wordt beschouwd. Ook beduidend minder grijs haar dat ook nog eens door andere mensen wordt bevestigd die mij soms zien.

Hier het medicatieregime van een zekere westley1982..Hij slikt zelfs het zware Dutasteride, dat middel is voor mij iets te heavy!

REGIME:
topical :
- minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair

[ Bericht 1% gewijzigd door Fusionfreak op 26-12-2011 13:50:02 ]
pi_106055701
Mooie kaalgeschoren mannenkoppen met een verzorgd baardje van 2 dagen is een stuk gezonder dat wat ik hierboven lees.
pi_106055937
Kun je niet beter ff aan je huisarts vragen of dit wel gezond is om allemaal bij elkaar te gebruiken?
pi_106055983
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Mooie kaalgeschoren mannenkoppen met een verzorgd baardje van 2 dagen is een stuk gezonder dat wat ik hierboven lees.
nou, inderdaad zge.
wat een teringzooi....
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_106057567
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 13:46 schreef Yoewie het volgende:
Kun je niet beter ff aan je huisarts vragen of dit wel gezond is om allemaal bij elkaar te gebruiken?
Dit.
Fari argentum aurum tacere ("Spreken is zilver, zwijgen is goud")
Onthoud dat zwijgen soms het beste antwoord is
pi_106058615
Fusionfreak, van het voorbeeltje dat je noemt van de ander zijn er wel veel dingen die hij doet, maar wat hij slikt is beperkt:
- kelp & visolie caps

Je wordt niet gezonder van suppelmenten als je al gezond bent. Supplementen moet je nemen als er tekorten zijn ontstaan. Je lichaam volstoppen met dingen die je niet nodig hebt, heeft geen zin. Of je plast het uit, of je belast je lever.
Je wordt alleen energieker als je lusteloos was door een tekort. Het is geen pep ofzo.

Goed voor je haar is, genoeg drinken, vitamine B complex, niet roken, weinig wassen, en als je dat doet met de juiste producten behandelen, geen gel gebruiken, weinig stijlen met de fohn.
Oftewel , de natuur zoveel mogelijk zijn gang laten gaan.

Verder is het al genoemd, het is voor het grootste deel genetisch bepaald of je een dikke lange bos kunt krijgen.

Waarom gebruik je niet gewoon nephaar tussen je eigen haar?

Ook niet alles geloven wat ze op het internet aanprijzen. Het gaat de producent om omzet, niet om het resulltaat of jouw gezondheid.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_106061899
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 15:30 schreef Cavalinho het volgende:
Fusionfreak, van het voorbeeltje dat je noemt van de ander zijn er wel veel dingen die hij doet, maar wat hij slikt is beperkt:
- kelp & visolie caps

Je wordt niet gezonder van suppelmenten als je al gezond bent. Supplementen moet je nemen als er tekorten zijn ontstaan. Je lichaam volstoppen met dingen die je niet nodig hebt, heeft geen zin. Of je plast het uit, of je belast je lever.
Je wordt alleen energieker als je lusteloos was door een tekort. Het is geen pep ofzo.

Goed voor je haar is, genoeg drinken, vitamine B complex, niet roken, weinig wassen, en als je dat doet met de juiste producten behandelen, geen gel gebruiken, weinig stijlen met de fohn.
Oftewel , de natuur zoveel mogelijk zijn gang laten gaan.

Verder is het al genoemd, het is voor het grootste deel genetisch bepaald of je een dikke lange bos kunt krijgen.

Ook niet alles geloven wat ze op het internet aanprijzen. Het gaat de producent om omzet, niet om het resulltaat of jouw gezondheid.
Een aantal producten gaan op (korte)termijn dan ook uit mijn regime, wil uiteindelijk alleen 4 of 5 producten overhouden. Reden, voor de ksoten en ook omdat ik merk dat die superhaar formule niets toevoegd, maar had de twee potten van per stuk 180 tabletten al aangebroken en kon ze daardoor niet meer ruilen.

Die superhaar formule gaat eruit
Die viscapsules
MSM wordt minder
Ketaconozal shampoo stop ik mee, veroorzaakt bij mij een soort jeuk en lichte haaruitval vanwege een bepaalde stof die erin zit
pi_106062159
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 15:30 schreef Cavalinho het volgende:

Dit ga ik zeker overwegen, maar dan met echt haar. Heb voor 3 manden terug 3 test extensions laten zetten, die inmiddels flink uitgegroeid zijn (zeker 6 tot 7 cm) deze beschouw ik als een referenctie om te zien hoe snel mijn haar gegroeid is en om te kunnen beoordelen of ik geen jeuk of andere irriitaties eraan overhoudt, daar ze eerst vlak onder de scheiding zaten, komen de bondings nu al tot aan mijn oren, maar je ziet ze vrijwel niet zitten, mijn buurvrouw moest al van heel dichbij kijken dan zag ze pas iets doorschijnen.

Wil dan na januari as 25 stuks laten zetten voor een kleine opvulling, dan laat ik die 3 testextensions verwijderen.
pi_106064352
Echt haar van een ander is in mijn ogen ook nephaar, sorry voor die verwarring.
Het gaat om aanvulling van niet eigen haar. Daar bereik je instant goede resultaten mee en het belast je haar-afhankelijk van de gebruikte methode- nauwelijks.
Het is wel duur, maar alles bij elkaar opgeteld aan producten ben je ook niet goedkoop uit.
De visolie is trouwens juist het enige dat ik er in zou houden en een B-complex. De rest is echt niet nodig.

Laat je kapper een product aanraden dat afgestemd is op JOUW haarsoort.

Haar groeit 1-2 cm per maand, of je er nu wat aan doet of niet. Bij steil haar is het duidelijker dan bij krullen die immers wat of veel optrekken.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_106068787
quote:
0s.gif Op maandag 26 december 2011 17:42 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Een aantal producten gaan op (korte)termijn dan ook uit mijn regime, wil uiteindelijk alleen 4 of 5 producten overhouden. Reden, voor de ksoten en ook omdat ik merk dat die superhaar formule niets toevoegd, maar had de twee potten van per stuk 180 tabletten al aangebroken en kon ze daardoor niet meer ruilen.

Die superhaar formule gaat eruit
Die viscapsules
MSM wordt minder
Ketaconozal shampoo stop ik mee, veroorzaakt bij mij een soort jeuk en lichte haaruitval vanwege een bepaalde stof die erin zit
da's niet zo raar :')
ketoconazol moet enkel gebruikt worden bij ernstige hoofdhuid problemen, niet om je haar te laten groeien :W
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')