abonnement Unibet Coolblue
pi_89611863
Weet iemand toevallig waar VanVelzen zijn kleding haalt :P?
pi_89622497
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:33 schreef Nezhi het volgende:
Weet iemand toevallig waar VanVelzen zijn kleding haalt :P?
Denk dat hij wel veel op maat zal kopen
pi_89674698
Ik zoek een specifieke jas die ik eergisteren heb gezien toen iemand hem aan had bij de Mc Donalds..

Het betreft een jas zoals hieronder:


Alleen dan in het Azurro blauw met de opdruk "Federazione Internazionale" achter en iets in de trant van "SOOR" of "SODR" voorop.

Misschien dat hij iemand van hier bekend voorkomt?
il migliore offensivo del muno.
pi_89725378

Adidas originals top ten hi

Deze stond bij op de UK site van foot locker. Weet iemand waar die in NL is te vinden?
pi_89739104
Ik heb de sjaal al gevonden, na wat mailwissing met de VPRO heb ik van deze winkel de volgende mail gekregen...
De sjaal is niet goedkoop, maar nadat ze mij een foto hebben gemaild van de sjaal was ik verkocht en heb ik 'm gekocht. Als alles goed is zal ik 'm begin volgende week krijgen, mits TNT niet opnieuw staat te staken. Foto waar ik de sjaal omheb zal ik hier posten

Beste XXXXXX,

De heer Adriaan Geuze heeft ons gevraagd even contact met u op te nemen naar aanleiding van uw vraag aan VPRO tegenlicht.

De kleurige sjawl die hij maandag 6 December tijdens dit programma heeft gedragen komt bij ons uit de winkel, Mostert & Van Leeuwen in Rotterdam.

De sjawl kost ¤125,- en er is er op dit moment nog één beschikbaar.
We kunnen de sjawl kosteloos binnen Nederland verzenden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. mocht u vragen hebben hoor ik dat graag van u.

Vriendelijk groet,

Sander van Leeuwen
pi_89740876
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:49 schreef alex.10 het volgende:
Ik zoek een specifieke jas die ik eergisteren heb gezien toen iemand hem aan had bij de Mc Donalds..

Misschien dat hij iemand van hier bekend voorkomt?
In jouw geval had ik die persoon in de Mc Donalds gevraagd waar hij die jas gekocht had, maar dat is nu mosterd na de maaltijd.
pi_89754552
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:55 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik heb de sjaal al gevonden, na wat mailwissing met de VPRO heb ik van deze winkel de volgende mail gekregen...
De sjaal is niet goedkoop, maar nadat ze mij een foto hebben gemaild van de sjaal was ik verkocht en heb ik 'm gekocht. Als alles goed is zal ik 'm begin volgende week krijgen, mits TNT niet opnieuw staat te staken. Foto waar ik de sjaal omheb zal ik hier posten

Beste XXXXXX,

De heer Adriaan Geuze heeft ons gevraagd even contact met u op te nemen naar aanleiding van uw vraag aan VPRO tegenlicht.

De kleurige sjawl die hij maandag 6 December tijdens dit programma heeft gedragen komt bij ons uit de winkel, Mostert & Van Leeuwen in Rotterdam.

De sjawl kost ¤125,- en er is er op dit moment nog één beschikbaar.
We kunnen de sjawl kosteloos binnen Nederland verzenden.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. mocht u vragen hebben hoor ik dat graag van u.

Vriendelijk groet,

Sander van Leeuwen

TNT pakketten staakt niet.

125 euro voor een sjaal? is het Alpacawol ofzo?
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:26:42 #233
261627 sciter
The world is my playground.
pi_89784236
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:48 schreef Doks het volgende:
[ afbeelding ]
Adidas originals top ten hi

Deze stond bij op de UK site van foot locker. Weet iemand waar die in NL is te vinden?
Elke sneakershop zo'n beetje? Dat ding is al oud, ik heb hem al een jaar.

Weet iemand waar ik een jas à la Sergeant Peppers Lonely Hearts Club Band??
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:29:49 #234
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89784389
tering zoveel geld voor een sjaal, wil ik wel eens zien hoe die er uit ziet :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:00:18 #235
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_89785771
quote:
11s.gif Op donderdag 2 december 2010 20:28 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Ik zoek een blauw scotch 'n soda vest.

achterop staat la bella nog iets.
http://www.nummerzestien.eu/ProductDetail.aspx?sn=5249.37.25
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_89794008
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:29 schreef ook_gek het volgende:
tering zoveel geld voor een sjaal, wil ik wel eens zien hoe die er uit ziet :D
Dat kun je een paar postings boven al zien, maar dit is de foto die ik van de winkel kreeg toegemaild.



Zodra ik de sjaal in huis heb zal ik een foto plaatsen waar ik 'm zelf draag.
pi_89806390
Ik zoek zo'n licht grijs gilet, zoals rechtse gast aan heeft. Iemand een idee waar?

  zaterdag 11 december 2010 @ 23:41:57 #238
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_89819618
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:11 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Begrijpelijk, :P
Bij de Schoenenreus hebben ze deze in de folder staan (¤20):
[ afbeelding ]

Maar bij andere winkels heb ik ze eigenlijk niet gezien. Misschien bij Van Haren of gelijksoortige winkels.

Edit: Ik zie ze nu ook op de site van Zara staan voor ¤39,95 en ¤49,95.
Sorry voor de late reactie, maar thanks nog! Die link van schoenenreus doet het niet meer, maar zal eens bij Zara kijken. Had ze nog wel gezien bij New Yorker in Amsterdam, voor 10 euro! Maar niet meer in mijn maat :'(
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_89819874
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:54 schreef RicoSteinmann het volgende:
Ik zoek zo'n licht grijs gilet, zoals rechtse gast aan heeft. Iemand een idee waar?

[ afbeelding ]
http://www.moss.co.uk/dresswear/963189017.html?source=aw

Versturen nu blijkbaar niet naar Europa maar vanaf nieuwjaar weer wel. Kon verder niets vinden. Misschien kan je zelf wel iets vinden onder silver/grey double-breasted waistcoat.
pi_89825418
Ik zoek een bijpassende kort open vestje. Maar ik kan niks vinden :'( :'(
pi_89853627
quote:
Op woensdag 8 december 2010 13:49 schreef alex.10 het volgende:
Ik zoek een specifieke jas die ik eergisteren heb gezien toen iemand hem aan had bij de Mc Donalds..

Het betreft een jas zoals hieronder:
[ afbeelding ]

Alleen dan in het Azurro blauw met de opdruk "Federazione Internazionale" achter en iets in de trant van "SOOR" of "SODR" voorop.

Misschien dat hij iemand van hier bekend voorkomt?
Die is van the sting. Van stangata.
Love, The Kind You Clean Up With A Mop.
pi_89904896
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 10:48 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

TNT pakketten staakt niet.

125 euro voor een sjaal? is het Alpacawol ofzo?
Vandaag was het wel effe voor mijn doen een heftig en koud dagje, lag ik om (ja hoor om 12:27 uur) nog in mijn bed en de deurbel uitgeschakeld, schijnt toen ik even later in de brievenbus keek een kennisgeving te liggen van DHL dat ze om 11:30 langs waren geweest en dat ze de volgende dag terug zouden komen. Uiteraard heb ik gebeld dat ik de zending zelf kom ophalen met de fiets bij het DHL kantoor in Beek (nabij vliegveld) tussen 18 en 19 uur.

Daar ik mijn conditie en figuur op peil wil houden, meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een fietstocht te maken met mijn mountainbike (ongeveer 60 km heen en terug)
Aangekomen bij DHL meteen het pakket geopend en de sjaal maar eens omgedaan. Wow zeg die kleurrijke sjaal zit heerlijk zacht en warm, meteen maar omgedaan en lekker warm terug gefiets van het zeer koude vliegveld Beek naar Heerlen. Kwam rond 20:15 thuis aan.

Het is nu 2 uur snachts en heb effe vlug deze foto van mijzelf gemaakt, anders moest ik tot morgen wachten op betere daglicht omstandigheden, maar de sjaal staat zeer goed op zowel mijn zwarte alsook op deze rode wijde wollen jas. De prijs was met zijn 125 euro wel aan de hoge kant, maar ben ik inmiddels allang weer vergeten. Sjaal is 220 cm lang en ongeveer 25 cm breed. en gemaakt van 100% alpacawol.

Foto's (waarvan 1 detailfoto van dichtbij ) waar ik de sjaal draag.





Detailfoto van het merk etiket.



[ Bericht 0% gewijzigd door Fusionfreak op 14-12-2010 02:34:13 ]
  dinsdag 14 december 2010 @ 07:49:27 #243
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_89905883
Wat een debiele prijs voor zo een sjaal :D


Maar dat is mijn simpele mening
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_89907265
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 02:26 schreef Fusionfreak het volgende:

[..]

Vandaag was het wel effe voor mijn doen een heftig en koud dagje, lag ik om (ja hoor om 12:27 uur) nog in mijn bed en de deurbel uitgeschakeld, schijnt toen ik even later in de brievenbus keek een kennisgeving te liggen van DHL dat ze om 11:30 langs waren geweest en dat ze de volgende dag terug zouden komen. Uiteraard heb ik gebeld dat ik de zending zelf kom ophalen met de fiets bij het DHL kantoor in Beek (nabij vliegveld) tussen 18 en 19 uur.

Daar ik mijn conditie en figuur op peil wil houden, meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een fietstocht te maken met mijn mountainbike (ongeveer 60 km heen en terug)
Aangekomen bij DHL meteen het pakket geopend en de sjaal maar eens omgedaan. Wow zeg die kleurrijke sjaal zit heerlijk zacht en warm, meteen maar omgedaan en lekker warm terug gefiets van het zeer koude vliegveld Beek naar Heerlen. Kwam rond 20:15 thuis aan.

Het is nu 2 uur snachts en heb effe vlug deze foto van mijzelf gemaakt, anders moest ik tot morgen wachten op betere daglicht omstandigheden, maar de sjaal staat zeer goed op zowel mijn zwarte alsook op deze rode wijde wollen jas. De prijs was met zijn 125 euro wel aan de hoge kant, maar ben ik inmiddels allang weer vergeten. Sjaal is 220 cm lang en ongeveer 25 cm breed. en gemaakt van 100% alpacawol.

Foto's (waarvan 1 detailfoto van dichtbij ) waar ik de sjaal draag.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Detailfoto van het merk etiket.

[ afbeelding ]
is dit een troll?
pi_89909687
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 07:49 schreef ook_gek het volgende:
Wat een debiele prijs voor zo een sjaal :D

Maar dat is mijn simpele mening
Ik heb nog wel duurdere sjaals gezien. Deze zal dan wel extra warm zijn! ;)
fashion = een statement + merkkleding = de tool
pi_89909953
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:48 schreef Doks het volgende:
[ afbeelding ]
Adidas originals top ten hi

Deze stond bij op de UK site van foot locker. Weet iemand waar die in NL is te vinden?
http://modaprati.nl/blog/(...)-navy-collegiate-red
fashion = een statement + merkkleding = de tool
pi_89915606
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:18 schreef G-NiLES het volgende:

[..]

is dit een troll?
Deze foto's zijn echt en ga ik vandaag ook dragen, moet toch zo de deur uit. :)
pi_90012464


Red wings 2990. Ergens in Nederland?
  donderdag 16 december 2010 @ 23:23:16 #249
261627 sciter
The world is my playground.
pi_90024760
quote:
Zijn voor minder dan 80.- in de winkels.
  vrijdag 17 december 2010 @ 00:08:38 #250
230788 n8n
Pragmatisch
pi_90026637
quote:
"Omdat ik een trendsetter ben" :')
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')