Zal in januari as een nieuwe afspraak maken en dan laat ik de medewerker van de schuldsanering de overzichten zien, want van die rekenvoorbeelden van Wehkamp wordt ik ook niet veel wijzer van. Dat er met die rente iets niet klopt is wel duiidelijk, zou met een iets te late betalingsdatum te maken kunnen hebben, maar de afspraak die ik met Wehkamp had gemaakt is dat er tussen de 23 en eind van de maand telkens betaald betaald kon worden, niet eerder. Dat ze achter mijn rug om allerlij kosten in rekening gaan brengen daar heb ik verder weinig invloed op.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:27 schreef Troel het volgende:
Misschien moet je wel voor de 21e betaald hebben en was je betaling dus te laat
Tot nu toe ga je alleen maar in op, in principe, onbelangrijke details. Wat ga je doen met wat het algemene, meest gelezen (en goedbedoelde!) advies? Namelijk tóch maar hulp aanvaarden, ondanks dat je dat niet zo leuk vindt.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:42 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Zal in januari as een nieuwe afspraak maken en dan laat ik de medewerker van de schuldsanering de overzichten zien, want van die rekenvoorbeelden van Wehkamp wordt ik ook niet veel wijzer van. Dat er met die rente iets niet klopt is wel duiidelijk, zou met een iets te late betalingsdatum te maken kunnen hebben, maar de afspraak die ik met Wehkamp had gemaakt is dat er tussen de 23 en eind van de maand elkens betaald betaald kon worden, niet eerder. Dat ze achter mijn rug om allerlijk kosten in rekening gaan brengen daar heb ik verder weinig invloed op.
Zo ervaar ik dat zelf niet, ben buiten die schuld om heel tevreden met mijn leven.quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:56 schreef Edensnator het volgende:
Echt ongelooflijk dat dit soort mensen bestaan. Sinds 1981 (!) al min of meer een kluizenaar. Het heeft echt iets treurigs.
Dan zul je toch depressief en/of neerslachtig gaan worden, want als je geen hulp gaat accepteren leggen ze beslag op je inkomen en/of komen je CD's e.a. spullen thuis weg halen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:25 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Voel mij niet depressief of neerslachtig, wordt wel nerveus als mij het vuur aan de schenen gelegd wordt of te veel informatie in een korte tijd op mij afkomt, dan trek ik het even niet en dan maak ik fouten en raak ik het overzicht kwijt.
Wie heeft het hier over beslaglegging??quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef Messina het volgende:
[..]
Dan zul je toch depressief en/of neerslachtig gaan worden, want als je geen hulp gaat accepteren leggen ze beslag op je inkomen en/of komen je CD's e.a. spullen thuis weg halen.
En als jij nu een hele week niet zou mogen (window)shoppen?quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:25 schreef Fusionfreak het volgende:
Voel mij niet depressief of neerslachtig, wordt wel nerveus als mij het vuur aan de schenen gelegd wordt of te veel informatie in een korte tijd op mij afkomt, dan trek ik het even niet en dan maak ik fouten en raak ik het overzicht kwijt.
Zo heb ik mijn toevlucht in tegenstelling van mijn broers bij problemen nooit gezocht in roken, drugs, gokken of alcohol.
Ik.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over beslaglegging??![]()
Ik heb alleen een betalingsregeling met Wehkamp lopen, geen conflict of achterstanden waarbij met incasso of deurwaarders wordt gedreigd, alleen die rente en overige kosten daar kan ik mij niet in vinden en daar wil ik een bevredigende oplossing voor vinden.
Klopt, is ook gevaarlijk met name voor je portomonnee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:32 schreef Troel het volgende:
Nee, in tegenstelling tot een nicotine-, drugs-, gok- of alcoholverslaving heb jij een koopverslaving
Weet niet of het een Fender is, een tweede hands gitaar die ik ooit eens op marktplaats heb gekocht voor de sier om op te hangen, ben zelf gitaarliefhebber maar kan totaal niet spelen (ben ik veel te onrustig en ongeduldig voor), maar hij werkt wel nog dat heb ik eens met een microfoonversterkertje uitgetest.quote:
Ik heb er ook een gekocht voor de sier, maar als ik geen budget had was dat wel het laatste wat ik gedaan had.quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:47 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Weet niet of het een Fender is, een tweede hands gitaar die ik ooit eens op marktplaats heb gekocht voor de sier om op te hangen, ben zelf gitaarliefhebber maar kan totaal niet spelen (ben ik veel te onrustig en ongeduldig voor), maar hij werkt wel nog dat heb ik eens met een microfoonversterkertje uitgetest.
Zal eens een foto plaatsen van die gitaar van dichtbij.
De mongool heeft voorwaarden waaronder we hem MOGEN helpen zelfs. Ik heb een beter idee. Gewoon geen geld meer en de graftyfus. Sommige mensen vallen overal buiten of willen erbuiten vallen en speciaal zijn whatever.quote:Wil ook nog wel eens graag een CDtje kopen en mijn haarmedicijnen blijven gebruiken die niet worden vergoed. Dat is mijn voorwaarde!
Zo dat moest er even uit.quote:Op zaterdag 24 december 2011 00:43 schreef Guus Muisarm het volgende:
[..]
De mongool heeft voorwaarden waaronder we hem MOGEN helpen zelfs. Ik heb een beter idee. Gewoon geen geld meer en de graftyfus. Sommige mensen vallen overal buiten of willen erbuiten vallen en speciaal zijn whatever.
Succes en val ons niet lastig.
Wil je geholpen worden? Want je zult moeten begrijpen dat er mensen zijn die jou gedrag nou niet tof vinden... En het begint bij jou FFquote:
Ga werken en je schulden afbetalen. Lamlul.quote:
Ik geloof geen klote van dit hele topic.quote:Op zaterdag 24 december 2011 02:55 schreef leolinedance het volgende:
Wat een lamlul die TS. Al die rotzooi kopen van mijn (onze) belastingcenten
Het bedrag doet er niet zo toe. Maar het kan best zijn dat een rechter oordeelt dat hij te kwader trouw was op het moment dat hij (een deel van) deze schulden aanging. Al ben je maar voor 1000 euro te kwader trouw, dan kan je het op dat moment vergeten. Voor iemand met een netto inkomen van 5000 euro kan het prima aanvaardbaar zijn als deze een krediet aangaat van 100000 euro, als hij de capaciteit heeft de maandelijkse rente te voldoen. In het geval van een laag inkomen met nauwelijks vrije bestedingsruimte kan 1000 euro al te veel zijn. Afhankelijk van de omstandigheden van het geval, dus...quote:Op zaterdag 24 december 2011 08:18 schreef mrPanerai het volgende:
Kan je trouwens wel in de schuldsanering voor amper 9000 euro?
Ik dacht dat TS een hoekwoning had waar de jeugd hem lastig viel........fuck man.....pis een eind op met je aandacht trekkerij.quote:Op zaterdag 24 december 2011 10:19 schreef Renesite het volgende:
Hoekwoning? Rolluiken rondom?
Project, Isomat vloermatten met rode vloertegels (foto verslag) > onderbuurvrouw, 3 hoog...
Dat vind ik toch iets anders dan wat je hier zegt:quote:Op vrijdag 23 december 2011 19:41 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over beslaglegging??![]()
Ik heb alleen een betalingsregeling met Wehkamp lopen, geen conflict of achterstanden waarbij met incasso of deurwaarders wordt gedreigd, alleen die rente en overige kosten daar kan ik mij niet in vinden en daar wil ik een bevredigende oplossing voor vinden.
Jouw bevredigende oplossing is dus in ieder geval niet een oplossing waar je zélf je best doet om je zélfgemaakte schulden af te lossenquote:Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik wil ervoor zorgen dat ik dmv schuldsanering mijn schuld voor minstens 2/3 kwijtgescholden gaat worden, dacht je dat ik van plan ben om die hele 9000 euro zelf geheel af te gaan lossen...dacht het niet!
Kan toch wel 'n troll zijn die ook irl gewoon loopt te trollen met kleurige creaties enzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:11 schreef Audreyoot het volgende:
Geen troll, heb FF vaak genoeg op straat gezien in al zn kleurige creatiesMet pinkpop loopt ie ook wel eens door de straten daar(dat dat je niet goed tegen drukte kon FF?).
Dan gaat hij wel erg ver en zou hij een trollprijs moeten krijgenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kan toch wel 'n troll zijn die ook irl gewoon loopt te trollen met kleurige creaties enzo.Maar spreek hem eens aan of durf je dat na al z'n FOK!topics niet meer?
Ik zou gewoon nieuwsgierig zijn en willen weten of ie echt zo gek is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:17 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dan gaat hij wel erg ver en zou hij een trollprijs moeten krijgenWaarop zou ik hem moeten aanspreken? Ik heb toch het idee dat ik niet echt op 1 lijn met FF zit
Daar hoef ik hem niet voor aan te spreken om tot die conclusie te komenquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nieuwsgierig zijn en willen weten of ie echt zo gek is.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:52 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kan iemand dit topic sluiten? Hij doet toch niks met de info.
Die onderste quote vind ik echt te erg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat vind ik toch iets anders dan wat je hier zegt:
[..]
Jouw bevredigende oplossing is dus in ieder geval niet een oplossing waar je zélf je best doet om je zélfgemaakte schulden af te lossen.
typisch weer, weglopen voor je sociale verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:17 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Daar hoef ik hem niet voor aan te spreken om tot die conclusie te komen
Anyway, ieder zn ding natuurlijk maar ik kan niks met narcistische mensen.
quote:
wtf ...quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik wil ervoor zorgen dat ik dmv schuldsanering mijn schuld voor minstens 2/3 kwijtgescholden gaat worden, dacht je dat ik van plan ben om die hele 9000 euro zelf geheel af te gaan lossen...dacht het niet!
Dat lukte me dus niet. Maar heb me tot nu toe al wel kostelijk vermaakt met zijn topics. Alleen zakt de broek me van dit verhaal en zijn reacties wel afquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:26 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Vandaag was het wel effe voor mijn doen een heftig en koud dagje, lag ik om (ja hoor om 12:27 uur) nog in mijn bed en de deurbel uitgeschakeld, schijnt toen ik even later in de brievenbus keek een kennisgeving te liggen van DHL dat ze om 11:30 langs waren geweest en dat ze de volgende dag terug zouden komen. Uiteraard heb ik gebeld dat ik de zending zelf kom ophalen met de fiets bij het DHL kantoor in Beek (nabij vliegveld) tussen 18 en 19 uur.
Daar ik mijn conditie en figuur op peil wil houden, meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een fietstocht te maken met mijn mountainbike (ongeveer 60 km heen en terug)
Aangekomen bij DHL meteen het pakket geopend en de sjaal maar eens omgedaan. Wow zeg die kleurrijke sjaal zit heerlijk zacht en warm, meteen maar omgedaan en lekker warm terug gefiets van het zeer koude vliegveld Beek naar Heerlen. Kwam rond 20:15 thuis aan.
Het is nu 2 uur snachts en heb effe vlug deze foto van mijzelf gemaakt, anders moest ik tot morgen wachten op betere daglicht omstandigheden, maar de sjaal staat zeer goed op zowel mijn zwarte alsook op deze rode wijde wollen jas. De prijs was met zijn 125 euro wel aan de hoge kant, maar ben ik inmiddels allang weer vergeten. Sjaal is 220 cm lang en ongeveer 25 cm breed. en gemaakt van 100% alpacawol.
Foto's (waarvan 1 detailfoto van dichtbij ) waar ik de sjaal draag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Detailfoto van het merk etiket.
[ afbeelding ]
Lekker om half 1 nog in bedquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:29 schreef Mylene het volgende:
Is de sjaal van 125 euro al genoemd?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |