Kan toch wel 'n troll zijn die ook irl gewoon loopt te trollen met kleurige creaties enzo.quote:Op zaterdag 24 december 2011 09:11 schreef Audreyoot het volgende:
Geen troll, heb FF vaak genoeg op straat gezien in al zn kleurige creatiesMet pinkpop loopt ie ook wel eens door de straten daar(dat dat je niet goed tegen drukte kon FF?).
Dan gaat hij wel erg ver en zou hij een trollprijs moeten krijgenquote:Op zaterdag 24 december 2011 12:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Kan toch wel 'n troll zijn die ook irl gewoon loopt te trollen met kleurige creaties enzo.Maar spreek hem eens aan of durf je dat na al z'n FOK!topics niet meer?
Ik zou gewoon nieuwsgierig zijn en willen weten of ie echt zo gek is.quote:Op zaterdag 24 december 2011 12:17 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Dan gaat hij wel erg ver en zou hij een trollprijs moeten krijgenWaarop zou ik hem moeten aanspreken? Ik heb toch het idee dat ik niet echt op 1 lijn met FF zit
Daar hoef ik hem niet voor aan te spreken om tot die conclusie te komenquote:Op zaterdag 24 december 2011 13:04 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik zou gewoon nieuwsgierig zijn en willen weten of ie echt zo gek is.
quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:52 schreef Lindstrøm. het volgende:
Kan iemand dit topic sluiten? Hij doet toch niks met de info.
Die onderste quote vind ik echt te erg.quote:Op zaterdag 24 december 2011 11:16 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Dat vind ik toch iets anders dan wat je hier zegt:
[..]
Jouw bevredigende oplossing is dus in ieder geval niet een oplossing waar je zélf je best doet om je zélfgemaakte schulden af te lossen.
typisch weer, weglopen voor je sociale verantwoordelijkheid.quote:Op zaterdag 24 december 2011 13:17 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Daar hoef ik hem niet voor aan te spreken om tot die conclusie te komen
Anyway, ieder zn ding natuurlijk maar ik kan niks met narcistische mensen.
quote:
wtf ...quote:Op vrijdag 23 december 2011 18:18 schreef Fusionfreak het volgende:
Ik wil ervoor zorgen dat ik dmv schuldsanering mijn schuld voor minstens 2/3 kwijtgescholden gaat worden, dacht je dat ik van plan ben om die hele 9000 euro zelf geheel af te gaan lossen...dacht het niet!
Dat lukte me dus niet. Maar heb me tot nu toe al wel kostelijk vermaakt met zijn topics. Alleen zakt de broek me van dit verhaal en zijn reacties wel afquote:
quote:Op dinsdag 14 december 2010 02:26 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Vandaag was het wel effe voor mijn doen een heftig en koud dagje, lag ik om (ja hoor om 12:27 uur) nog in mijn bed en de deurbel uitgeschakeld, schijnt toen ik even later in de brievenbus keek een kennisgeving te liggen van DHL dat ze om 11:30 langs waren geweest en dat ze de volgende dag terug zouden komen. Uiteraard heb ik gebeld dat ik de zending zelf kom ophalen met de fiets bij het DHL kantoor in Beek (nabij vliegveld) tussen 18 en 19 uur.
Daar ik mijn conditie en figuur op peil wil houden, meteen maar van de gelegenheid gebruik gemaakt om een fietstocht te maken met mijn mountainbike (ongeveer 60 km heen en terug)
Aangekomen bij DHL meteen het pakket geopend en de sjaal maar eens omgedaan. Wow zeg die kleurrijke sjaal zit heerlijk zacht en warm, meteen maar omgedaan en lekker warm terug gefiets van het zeer koude vliegveld Beek naar Heerlen. Kwam rond 20:15 thuis aan.
Het is nu 2 uur snachts en heb effe vlug deze foto van mijzelf gemaakt, anders moest ik tot morgen wachten op betere daglicht omstandigheden, maar de sjaal staat zeer goed op zowel mijn zwarte alsook op deze rode wijde wollen jas. De prijs was met zijn 125 euro wel aan de hoge kant, maar ben ik inmiddels allang weer vergeten. Sjaal is 220 cm lang en ongeveer 25 cm breed. en gemaakt van 100% alpacawol.
Foto's (waarvan 1 detailfoto van dichtbij ) waar ik de sjaal draag.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Detailfoto van het merk etiket.
[ afbeelding ]
Lekker om half 1 nog in bedquote:Op zaterdag 24 december 2011 19:29 schreef Mylene het volgende:
Is de sjaal van 125 euro al genoemd?
[..]
Dit is nou ook alweer niet nodig.quote:
Agree hoe moeilijk ook, Laat FF wel een beetje in zijn waardequote:Op zaterdag 24 december 2011 21:13 schreef nikky het volgende:
[..]
Dit is nou ook alweer niet nodig..
Zo denkt een rationeel denkend mens, ja. TS behoort absoluut niet tot die categorie en daarom zal hij dit advies -en de tientallen anderen- gewoon negeren.quote:Op zaterdag 24 december 2011 21:28 schreef jcdenboer het volgende:
Een goede oplossing is zoals medefokkers aangeven is spullen 2dehands verkopen en zo een stuk van je schulden aflossen. Dan wordt het te betalen rentebedrag lager en kom je in ieder geval bij 1 schuldeiser uit je negatieve spiraal. Waarna je aan je volgende schuldeiser kan werken...
En laten we iedereen in zijn waarde laten zoals bovenstaande aangeven, dat wil je zelf toch ook?
KSSSSSSSSSsssttttttt jij bent een troll deze jongen is extravargani en grapig en jij niet.quote:Op zaterdag 24 december 2011 19:58 schreef boertie het volgende:
Dit MOET een troll zijn. Ik bedoel, in zijn eigen topics reageert hij enkel op reacties waarmee hij de meeste tegenreacties op zijn antwoord kan verwachten. Oftewel gewoon een ordinaire aandachthoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |