ik ben het gister tegen gekomen, probeer het weer even te zoeken...quote:Op vrijdag 23 december 2011 09:07 schreef summer2bird het volgende:
Iemand enig idee wat haarmedicijnen zijn
Speciale shampoo ofzo?
quote:Trouwens ik gebruik sinds kort natuurlijke shampoo van het merk Zarqa die is niet goedkoop, maar sinds ik die gebruik heb vrijwel geen last meer van roos en maar weinig jeuk.
quote:Op donderdag 22 december 2011 23:55 schreef vosss het volgende:
Op zich is het natuurlijk best wel een zielige en kansloze situatie zegmaar.
Ergens zou ik best bereid zijn om die lamlul gewoon persoonlijk te helpen met zn shit waar ie in zit, al was het alleen maar om eens 1x in mn leven een goeie daad te doen.
Die heeft gisteren nog gereageerd in LIFquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:30 schreef Audreyoot het volgende:
Weet TS dat er een vervolgtopique is?
Deze shampoo kost 8 euro per flesje. Elke week 2 euro sparen van het weekbudget en je kan elke maand een fles kopen, TS. Lijkt me méér dan genoegquote:Op vrijdag 23 december 2011 09:22 schreef kvd het volgende:
[..]
ik ben het gister tegen gekomen, probeer het weer even te zoeken...
gevonden...
[..]
[ afbeelding ]
het bijbehorende topic (post 26):
Haargroei op hoofd tot welke leeftijd groeit het nog?
Medelijden? hell no.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:29 schreef BlueMage het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat ik van dit topic en FF moet vinden: aan de ene kant krijg ik jeuk van 'm (en dat bedoel ik niet positief) met z'n instelling dat anderen alles voor hem moeten doen en hij gewoon lekker op z'n kont kan blijven zitten maar aan de andere kant heb ik ergens ook wel medelijden met 'm.
Wow, 8 euro per flesje!quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Deze shampoo kost 8 euro per flesje. Elke week 2 euro sparen van het weekbudget en je kan elke maand een fles kopen, TS. Lijkt me méér dan genoeg
Ik denk ook niet dat hij dat kàn en denk al helemaal niet dat er enig inzicht in zichzelf of de situatie is. Het enige waar hij zich druk om maakt is dat er eventueel mensen zijn vergaarde spullen in beslag komen nemen.quote:Op vrijdag 23 december 2011 10:48 schreef Lienekien het volgende:
Het is mij na tig topics wel duidelijk dat TS niet spoort. Wat me toch wel verbaast is dat zoveel mensen zeggen dat TS maar normaal moet gaan doen. As if.
WAO is toch minimaal minimumloon als je volledig afgekeurd bent? Dat is dus ¤ 1.424,40 per maand, een grote smak geld.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:58 schreef Doodloper het volgende:
Hoe hoog is de WAO eigenlijk?
TS geeft aan dat hij 283 aan huur betaalt. tel daar 400 euro aan servicekosten , gwl, verzekeringen en eten bij op, nog 8 euro haarmedicijnen dan zit je aan de 700 euro wat hij per maand kwijt is. De rest kan allemaal naar de Wehkamp.
Nee, mensen zoals TS werken niet mee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 12:20 schreef Ludd het volgende:
Het lijkt mij overigens ook dat de instanties hier (weer eens) falen, toch?
Welnee.quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
WAO is toch minimaal minimumloon als je volledig afgekeurd bent? Dat is dus ¤ 1.424,40 per maand, een grote smak geld.
Hij komt rond van 25 euro per week, eet geen warm eten, enkel brood met beleg.quote:Op vrijdag 23 december 2011 11:58 schreef Doodloper het volgende:
Hoe hoog is de WAO eigenlijk?
TS geeft aan dat hij 283 aan huur betaalt. tel daar 400 euro aan servicekosten , gwl, verzekeringen en eten bij op, nog 8 euro haarmedicijnen dan zit je aan de 700 euro wat hij per maand kwijt is. De rest kan allemaal naar de Wehkamp.
Waar kan ik me inschrijven? Dat is overdreven krijg je echt niet hoorquote:Op vrijdag 23 december 2011 13:09 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
WAO is toch minimaal minimumloon als je volledig afgekeurd bent? Dat is dus ¤ 1.424,40 per maand, een grote smak geld.
Klopt en als je nog nooit gewerkt hebt is het 70% van het minimumloon...quote:Op vrijdag 23 december 2011 13:15 schreef Mylene het volgende:
WAO is toch 70% van je laatst verdiende loon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |