Dat sowieso.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
du_ke heeft een zwaaiquota te halen.
Ik zie liever meer programma's als HollandDoc of Tegenlicht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
P&W hebben mijn respect allang niet meer. De enige die nog enigszins serieus te nemen is op de PO is Clairy Polak. Maar ook die wordt opgezadeld met almaar nietszeggender programma's.
Ja. Het genre praatprogramma met gasten is verdebiliseerd helaas.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie liever meer programma's als HollandDoc of Tegenlicht.
quote:Aldus verloopt de Tweede Invasie volgens plan. Terugtrekken via de draaideur, heet dat: militairen eruit, multinationals erin. Het Britse BP en het Chinese CNPC sleepten al 17 miljard olievaten binnen; het Russische Lukoil en het Noorse Statoil 13 miljard; het Amerikaanse Exxon en het Brits-Nederlandse Shell 22 miljard. En in al die contracten is de zeggenschap zo verdeeld: wij 75 procent, Irak 25 procent. De Oliewet voorziet er namelijk in dat investeerders niet verplicht zijn de opbrengsten te herinvesteren in de Iraakse economie. Had George W. Bush dus toch gelijk: zonder Saddam is de wereld een stuk beter af.
De wereld wel, ja.
Zo kan de automobilist wat jaartjes langer deze lage benzineprijzen genieten.quote:
Wel erg joviaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Rutte hangt de student uit op Nova CT
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Mag ik jou iets technisch vragen?
SEX is verderop.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook niet een klein technisch vraagje?
mutant01.quote:
Is Saskia Noort niet wat voor je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef TitusPullo het volgende:
Zal ik een boek van Harry Kuitert vragen voor Kerst?
Dissidente KGB'er die nogal uit de school geklapt heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef Cerbie het volgende:
Mitrokhin was toch een belangrijke KGB'er?
Mogen we ''borrel'' dit keer letterlijk nemen ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:
Kerstborrel was heerlijk!
Eerste keer dat ik octopus heb gegeten.
Nee, geen alcoholquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Mogen we ''borrel'' dit keer letterlijk nemen ?
Ja man. Met jou ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Lekker gereformeerd bezig dan
Alles oke verder?
Ik heb het over jou, niet wat Mitrochin is.quote:
Ik heb het net even vluchtig gelezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, weer eens een topic geopend. En ik weet nu al dat er geen zinnige discussie uit voort gaat vloeien.
Ik heb het goed weten samen te vattenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, weer eens een topic geopend. En ik weet nu al dat er geen zinnige discussie uit voort gaat vloeien.
Zie mijn eerste inhoudelijk reactie daaropquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Even de kutuser uithangen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:10 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Zie mijn eerste inhoudelijk reactie daarop
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Yup, alleen schijn ik een absentie te hebben van zo'n 12%
En mijn kerstpakket ken je![]()
![]()
Ja tering wat een lap tekst. Even mijn leesbril pakken.quote:
Ik vroeg hetzelfde, maar moest Googlen van hemquote:
Nieuwe kloon van Php.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vroeg hetzelfde, maar moest Googlen van hem.
Min 0,5 - 1 maar, genoeg om achterin een collegezaal niet goed scherp te zienquote:
Ik heb ook een brilquote:
-1quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Min 0,5 - 1 maar, genoeg om achterin een collegezaal niet goed scherp te zien
En hartstikke nachtblind te zijn.
Alledaags gebruik. Leesbrillen zijn voor 40+quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leesbril of voor alledaags gebruik?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alledaags gebruik. Leesbrillen zijn voor 40+
Arme Cerbiequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alledaags gebruik. Leesbrillen zijn voor 40+
Afschaffen gaat gewoon te ver, je houdt altijd mensen over die nooit aan de slag komen bij een reguliere werkgever. Echter schiet de huidige opzet van de WA-jong totaal door, zo wist een stagair van school mij laatst te vertellen dat hij ook een WA-jong kon krijgen omdat hij een lichte oogafwijking had. En om nog maar te zwijgen van al die 20 jarige psyatrische patienten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja. Een collega van me wou de WAJONG afschaffen. Ik kon niet anders dan het met hem eens zijn
Klopt. Vooral harde lenzen hebben nadelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef GSbrder het volgende:
Maar zonder dollen, lenzen zijn ook niet alles.
Die stukjes plexiglas komen mijn ogen niet meer in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Vooral harde lenzen hebben nadelen.
Fout.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat dit een kloon van robin is.
Hoi phpquote:
Het gesprek werd onderbroken door iemand, dus kon ik niet naar zijn argumenten luisterenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Afschaffen gaat gewoon te ver, je houdt altijd mensen over die nooit aan de slag komen bij een reguliere werkgever. Echter schiet de huidige opzet van de WA-jong totaal door, zo wist een stagair van school mij laatst te vertellen dat hij ook een WA-jong kon krijgen omdat hij een lichte oogafwijking had. En om nog maar te zwijgen van al die 20 jarige psyatrische patienten.
Symbolisch he? GOOGLEN, SNAP JE HEM. HAHAHA, LOL, WANT VINDT IK MEIZELF TOCH ONDZETTEND GEINING.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vroeg hetzelfde, maar moest Googlen van hem.
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef Cerbie het volgende:
Er staan nu mensen op die openlijk twijfelen aan alles, niet alleen kapitalisme. Zodra ze erachterzijn dat twijfelen aan kapitalisme hun miserabele levensomstandigheden niet veranderd, zoeken ze weer wat anders om aan te twijfelen.
Iemand had dus het lef om een conversatie tussen jouw en een ander persoon te interumperenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gesprek werd onderbroken door iemand, dus kon ik niet naar zijn argumenten luisteren
Ik ben benieuwd wat ze hierna kiezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef Cerbie het volgende:
Er staan nu mensen op die openlijk twijfelen aan alles, niet alleen kapitalisme. Zodra ze erachterzijn dat twijfelen aan kapitalisme hun miserabele levensomstandigheden niet veranderd, zoeken ze weer wat anders om aan te twijfelen.
Je mag die reactie houden hoor, voegt weinig toe.quote:
Ja, zo van: "Hey, hoe gaat het met jullie?".quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Iemand had dus het lef om een conversatie tussen jouw en een ander persoon te interumperen![]()
! ?
Schenkstroop wel wil je zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag die reactie houden hoor, voegt weinig toe.
Mijn MBO leraar Nederlands vind dit ongepast. Zo, deze kun je krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
Wat ook niet helpt is dat ik de tentamenlocatie echt letterlijk vanuit mijn huis kan zien, inclusief de zaal.
Voordeel is wel dat ik morgen maar 10 minuten vantevoren weg hoef moet.
''ja goed en nu opkankeren jij''quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, zo van: "Hey, hoe gaat het met jullie?".
Ik had laatst ook al een -t fout.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:26 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Mijn MBO leraar Nederlands vind dit ongepast. Zo, deze kun je krijgen.
GS neemt hem al duidelijker over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag die reactie houden hoor, voegt weinig toe.
Mijn bril is nu na 5 jaar gestopt te zijn met roken eindelijk mijn vervanger geworden. Speledingetje voor als ik ergens mee moet friemelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef GSbrder het volgende:
Maar zonder dollen, lenzen zijn ook niet alles.
Als ik een taalfaud maakte dan werd ik zowat door jou en Remlof in elkaar geslagen, maar ondertussen scoor jij ook niet veel slechter dan mijn voorlaatste wiskunde examen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had laatst ook al een -t fout.
Begin ouder te worden
Iemand moet Koosje redden van weer een avondje tieren en vloeken in de kroeg, waarbij verbaasde Henk en Ingrid de stamgasten niet weten wat voor flippo ze nu weer aan de toog hebben hangen en wat hij toch allemaal moet met zijn semi-intellectuele middenpositie.quote:
Volgens mij waren fysieke dreigementen voorbehouden aan wat andere users.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Als ik een taalfaud maakte dan werd ik zowat door jou en Remlof in elkaar geslagen, maar ondertussen scoor jij ook niet veel slechter dan mijn voorlaatste wiskunde examen.
Dat ligt eraan of je het politieke systeem kapitalisme bedoelt of kapitalisme in de zin van vrijwillige afspraken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga al weer wat anders doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand moet Koosje redden van weer een avondje tieren en vloeken in de kroeg, waarbij verbaasde Henk en Ingrid de stamgasten niet weten wat voor flippo ze nu weer aan de toog hebben hangen en wat hij toch allemaal moet met zijn semi-intellectuele middenpositie.
Grapje Koos, we houden van je
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand moet Koosje redden van weer een avondje tieren en vloeken in de kroeg, waarbij verbaasde Henk en Ingrid de stamgasten niet weten wat voor flippo ze nu weer aan de toog hebben hangen en wat hij toch allemaal moet met zijn semi-intellectuele middenpositie.
Grapje Koos, we houden van je
Red ik de discussie, krijg je dit weerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga al weer wat anders doen.
Adieu.
Je hebt in twee topics gepostquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt mij anderhalf jaar achterna gezeten met een deegroller als ik een als/dan foutje maakte. Ik stuur van de week nog de rekening van mijn behandelend psychiater op.
Owja, dat was jij. Maar die fouten getuigden dan ook van een latent gebrek aan taalbeheersing. Het was de hele tijd of ipv als.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt mij anderhalf jaar achterna gezeten met een deegroller als ik een als/dan foutje maakte. Ik stuur van de week nog de rekening van mijn behandelend psychiater op.
Hij had ook door Staal gefriendzoned kunnen worden, wat het tegelijkertijd erger en niet erger had gemaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Cerbie het volgende:
Ik snap er nu helemaal niks meer van...
Arme jongen, friendzoned én door Staal lastiggevallen.
Staal komt ook vaak in die verkiezingen voor. Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij had ook door Staal gefriendzoned kunnen worden, wat het tegelijkertijd erger en niet erger had gemaakt.
Incest en oldbies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Staal komt ook vaak in die verkiezingen voor. Waarom eigenlijk?
Vriend(innetje) van yvonne, dus tsja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Staal komt ook vaak in die verkiezingen voor. Waarom eigenlijk?
Hoefde niet eens te kijken om te weten wie je bedoelde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef GSbrder het volgende:
bilderberg-facistische-new-world-order-status-quo
TINGDINGDINGDINGDING!
Oldbies zijn wel de babyboomers van fok! jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat dat betreft jatten de babyboomers hier ook alles.
Maar jij hebt toch een actief beroep en een gezin?quote:
En komen er mee weg om met een kettingzaag in de tuin te gaan lopen zwaaien, omdat ze de buurtagent kennenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vertel mij wat, sommigen hier gedragen zich als mijn boze overbuurman.
Erg mager inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet echt met kerst goed gaan eten, weeg nu 76 bij 1.88.
Welvaartsbuikje, waar ben je?
Komt vanzelf goed als je ouder dan 30 wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef GSbrder het volgende:
Dat weeg ik bij 1.82. Heb laatst een pantalon moeten laten verstellen omdat hij niet meer dichtkonquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef GSbrder het volgende:
Bevallen mij toch al jaren prima. Heb al iets van 15 jaar harde lenzen en eigenlijk zelden of nooit problemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Vooral harde lenzen hebben nadelen.
Ik moest er twee 4cm uit laten leggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat weeg ik bij 1.82. Heb laatst een pantalon moeten laten verstellen omdat hij niet meer dichtkon![]()
Twee jaartjes ziek, niet meer roken. En het lijkt wel dat je van een gezin ook dikker wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch een actief beroep en een gezin?
Ze komen er in ieder geval mee weg om mij op dubieuze gronden te bannen, dat is met de door u genoemde casus vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En komen er mee weg om met een kettingzaag in de tuin te gaan lopen zwaaien, omdat ze de buurtagent kennen!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest er twee 4cm uit laten leggen
Goed aan het trainen voor de aankomende interne Europese oorlog dus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze komen er in ieder geval mee weg om mij op dubieuze gronden te bannen, dat is met de door u genoemde casus vergelijkbaar.
Overigens begin ik nu te merken dat ik naar de sportschool ga, mijn armen zijn niet meer zo week als voorheen en ook het fysiek aanpakken van vrienden en familieleden gaat een stuk makkelijker.
Zoiets hadden wij laatst ook. Kwam lekker met nike's aankakken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
HerkenbaarKwam er de dag voor een presentatie achter
Nu hoort een weerbare geest zeker in een weerbaar lichaam, maar in eerste instantie gaat het mij erom om bij het schieten langer met zware wapens in de aanslag te kunnen staan, ik heb gemerkt dat schieten vanuit de staande met de FN-Fal behoorlijk vermoeiend kan worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed aan het trainen voor de aankomende interne Europese oorlog dus?
Good job soldier!
Vervelend, maar beter nu dan dat ze het later krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
Nadat zoonlief de waterpokken heeft gehad is nu dochterlief aan de beurt.
Ik heb begrepen dat je tegenwoordig waterpokken-parties hebtquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
Nadat zoonlief de waterpokken heeft gehad is nu dochterlief aan de beurt.
ik doe het meestal met mijn handen en een drupje boston advance schoonmaakspulquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
Harde lenzen zijn wel chill om schoon te maken.
Lekker op die dingen zuigen en hopen dat niemand je op de rug klapt terwijl je hem in je mond hebt.
Oh, dan is dat hele voordeel van harde lenzen weg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik doe het meestal met mijn handen en een drupje boston advance schoonmaakspul.
We hebben het over lenzen toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neem je zwembroek mee, ik zeg niet wat we gaan doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je tegenwoordig waterpokken-parties hebt
Gewoon onder de kraan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Creatief, maar of 'ie daar schoon van wordtquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben weleens een lens in een vrouwenvagien kwijtgeraakt.
Wat toevallig, op mijn werk ook al - behalve voor mensen die volledig en duurzaam arbeidsongeschikt zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja. Een collega van me wou de WAJONG afschaffen. Ik kon niet anders dan het met hem eens zijn
Je moet beiden toch schoonmaken? Lijkt me bij harde lenzen nog haast wat belangrijker om ze goed schoon te houden omdat je er veel langer mee doet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan is dat hele voordeel van harde lenzen weg.
Dat doe ik met mijn zachte maandslenzen ook, namelijk
Precies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed als je ouder dan 30 wordt.
Ja, met een druppie van die zeep doe ik het. Al jaren, dus misschien ook meer gewenning dan noodzaak hoorquote:
Ik maak ze 's avonds schoon maar tussendoor gewoon met water.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet beiden toch schoonmaken? Lijkt me bij harde lenzen nog haast wat belangrijker om ze goed schoon te houden omdat je er veel langer mee doet.
Maar het is een klusje van niks elke avond. Paar seconden per lens.
ik vind het wel een voordeel dat ze je sterkte wat constanter lijken te houden. Heb als sinds ik lenzen heb dezelfde sterkte terwijl ik bij mensen met zachte lenzen veel vaker hoor dat hun ogen achteruit gaan.
Tussendoor heb ik ze in mijn ogen en maak ik ze niet schoon over het algemeenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik maak ze 's avonds schoon maar tussendoor gewoon met water.
Ik heb de hele tijd wimpers erachter dus dan moeten ze er even uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tussendoor heb ik ze in mijn ogen en maak ik ze niet schoon over het algemeen
Ja, ok. Dan lijkt wat water me ook zat. Ik heb daar gelukkig zelden last van.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd wimpers erachter dus dan moeten ze er even uit.
Of moet het nu zijn: ''moest ik huilen''?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef TitusPullo het volgende:
Bij het vernemen van de diagnose huilde ik.
Ja je moet toch een beetje vrijheid opgeven door die diagnose. Zoals de vrijheid om zonder bril perfect te zien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is dus vanaf mijn achttiende. Ik moest er al een dragen op mijn twaalfde. Bij het vernemen van de diagnose huilde ik.
Stalin.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was het meest links van deze linkse-delegatie?
Serieuze vraag
Dit is mooi meerduidig.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef TitusPullo het volgende:
Zie je wel? Zelfs Hitler vindt het leuk.
quote:
Potentieel gevaarlijk.quote:
Valt mee, is mij ook wel eens gebeurd. Als het water aan je lippen staat word je vanzelf wakker.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, is mij ook wel eens gebeurd. Als het water aan je lippen staat word je vanzelf wakker.
Een wijntje en wat toastjes briequote:
Nee, wel het maandblad van het BPF. Ik ben nog steeds verdrietig gezien de premie die wij afdragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een wijntje en wat toastjes brie?
Griekenland bewijst het tegendeel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, is mij ook wel eens gebeurd. Als het water aan je lippen staat word je vanzelf wakker.
Samen janken in bad om de maandelijkse premie. In een huwelijk, kan dat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, wel het maandblad van het BPF. Ik ben nog steeds verdrietig gezien de premie die wij afdragen.
Griekenland is in slaap gevallen in een pan met water die op het vuur stond. Dan merk je het pas als het te laat isquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Griekenland bewijst het tegendeel.
Janken doen wij hier niet aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Samen janken in bad om de maandelijkse premie. In een huwelijk, kan dat.
Verdrietig lopen mokken dan.quote:
en daarin zijn aanwezigheid te melden.
Ook niet, eerder zo van: eigenlijk niet normaal dat wij 21.9% betalen. Dan knikt mijn vrouw en ga ik verder lezen.quote:
Dat zijn veel potentiële TRs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef du_ke het volgende:
Oh, heren. Ik heb er een hekel aan (normaal is deze alleen in gebruik voor gehuil van bepaalde verzuurde ex-mods) maar ik zou jullie willen verzoeken als PHP weer eens opduikt hier gebruik te maken van de TR knop [ afbeelding ] en daarin zijn aanwezigheid te melden.
Hij is gewoon zwaar ongewenst op dit forum momenteel en bedreigt de boel ook omdat hij zogenaamd 'onjuist gebanned' zou zijn...
Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.
IRL is ie wel te pruimen maar online weet ie echt niet waar de grenzen liggen.quote:
Dan is die jongen best ok inderdaad maar wat ie hier allemaal fliktquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
IRL is ie wel te pruimen maar online weet ie echt niet waar de grenzen liggen.
Dan sms ik yvonne altijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
De mobiele versie heeft geen stasiknopje.
Zondequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
De mobiele versie heeft geen stasiknopje.
Goh. Ik had het spannender verwachtquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook niet, eerder zo van: eigenlijk niet normaal dat wij 21.9% betalen. Dan knikt mijn vrouw en ga ik verder lezen.
Ik vind het eigenlijk een naar mannetje, zowel virtueel als irl.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
IRL is ie wel te pruimen maar online weet ie echt niet waar de grenzen liggen.
Saai he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh. Ik had het spannender verwacht
Hoezo in real life?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een naar mannetje, zowel virtueel als irl.
Dan heeft ze vanavond nog 30 SMSjes van PHP om te huilen of hij vrij magquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
ok, post haar nummer maar, dan kan ik haar ook smsen als php er is.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heeft ze vanavond nog 30 SMSjes van PHP om te huilen of hij vrij mag.
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is die jongen best ok inderdaad maar wat ie hier allemaal flikt
Maar dat vind jij ook van mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een naar mannetje, zowel virtueel als irl.
Ja. Ik trouw vast nooitquote:
Voor dat topic heb ik nog een leuke van gisterenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5
Dat klopt.quote:
Puberteit.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe kan een forum nu zo belangrijk voor iemand zijn dat ie met alle macht terug wil?
Ik begrijp dat niet, tijdens mijn ban van 2 weken had ik leuk de tijd om mij met andere zaken bezig te houden i.p.v. de mods lastig te vallen of ik terug mag.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor dat topic heb ik nog een leuke van gisteren
Op TV mag het gewoon in ieder geval.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef Cerbie het volgende:
Zou je dat aangerekend kunnen worden, DOEN roepen als iemand dreigt te springen?
In moreel opzicht of in juridisch opzicht?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef Cerbie het volgende:
Zou je dat aangerekend kunnen worden, DOEN roepen als iemand dreigt te springen?
Juridisch, moreel lijkt me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In moreel opzicht of in juridisch opzicht?
Maar hoe geraken mensen anders onnodig in de stress?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef Cerbie het volgende:
De reacties ook trouwens.
Kwalijke zaak dat de HAP je niet heeft doorverwezen!
Dat soort toetsenbordhelden zorgt alleen maar voor meer problemen, net als al die doktersites.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef waht het volgende:
[..]
Maar hoe geraken mensen anders onnodig in de stress?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:
Dat is een meer dan behoorlijke wijn.quote:
Ik niet.quote:
NRCquote:BINNENLAND De hogeschool voor journalistiek Windesheim in Zwolle heeft meerdere studenten onterecht beloond met een diploma. Alle afstudeerders van de afgelopen twee jaar worden opnieuw tegen het licht gehouden.
De NVAO, verantwoordelijk voor het verlenen van accreditaties aan hbo-opleidingen, heeft geadviseerd om de opleiding op basis van de huidige situatie niet opnieuw te accrediteren. Binnen een jaar wil de organisatie “flinke veranderingen zien”.
Onderzoekers bekeken dertig afstudeerscripties en kwamen tot de conlusie dat het niveau “zeer zorgelijk” is. De afgestudeerde journalisten zijn volgens hen niet hbo-waardig.
Dat is geen slapen meer, dat is nooit meer slapen.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef waht het volgende:
[..]
Ik niet.
Een goedemorgen niettemin.
quote:
Robin, vind wel dat je hier jezelf echt enorm belachelijk maaktquote:Daarnaast wist hij communisten en andersdenkenden goed de les te leren. Natuurlijk keur ik zijn martelingen en moorden niet goed, maar wat mij betreft is hij de minst erge dictator.
'goed gedaan'quote:Op woensdag 21 december 2011 09:29 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg De_Nuance, wat staat hier eigenlijk?
Ik zag het op internet staan, dus ik dacht dan vraag ik wat er staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'goed gedaan'
Maar goed er zijn Turkse achterlijke fascisten inderdaad.
Vraag me af wat ze vinden van de tientallen moorden op Turken die de afgelopen decennia door Hitler adoreeders zijn gepleegd.
Wat is je punt ?
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zag het op internet staan, dus ik dacht dan vraag ik wat er staat.
Maar net zoals Duitsland kent Turkije dus een enorm probleem met nazi's, daar moet wat aan worden gedaan!
Zou jij daar zelf ook een bijdrage aan willen leveren?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen.
Maar mocht dat zo zijn dan ben ik de grootste voorstander van een aanpak ja. Ik heb namelijk een hekel aan mensen die fascisten adoreren en daarbij bereid zijn over te gaan op geweld.
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou jij daar zelf ook een bijdrage aan willen leveren?
Maar FF plaatje aangevraagd.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:13 schreef Tamashii het volgende:
Ridicuul veel te belachelijk vroeg.
Gelukkig is er 3fm.
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Robin, vind wel dat je hier jezelf echt enorm belachelijk maakt
Welke?quote:
Er gebeuren ook echt wel dingen die gewoon niet zouden moeten kunnenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke?
Mja, het kankeren op scholen is gewoon weer in. Eerst Inholland, toen andere hogescholen, daarna de HVA en nu weer Windesheim.
Als ze frauderen is dat volkomen terecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:07 schreef Tamashii het volgende:
Mja, het kankeren op scholen is gewoon weer in. Eerst Inholland, toen andere hogescholen, daarna de HVA en nu weer Windesheim.
Vrijetijdsmanagementquote:Op woensdag 21 december 2011 10:08 schreef waht het volgende:
[..]
Als ze frauderen is dat volkomen terecht.
Die bagger-opleidingen moeten eruit worden gegooid.
Radiohead - No Surprisesquote:Op woensdag 21 december 2011 10:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke?
Dat is zo'n idiote opleiding inderdaad. Dat hoeven we echt niet meer te accepteren. Een paar miljoen Chinese studenten zitten dagelijks te blokken op moeilijke, technische onderwerpen en daar komt Nederland met wanstaltige cursusjes.quote:
Weet je wat het is robin, ze hebben weliswaar het morele gelijk aan hun kant, maar wij hebben het pragmatische gelijk aan onze kant. En het pragmatische gelijk is waar het om gaat in de wereld.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 21 december 2011 10:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat het is robin, ze hebben weliswaar het morele gelijk aan hun kant, maar wij hebben het pragmatische gelijk aan onze kant. En het pragmatische gelijk is waar het om gaat in de wereld.
Precies, en het enige wat ze kunnen inbrengen als tegenargumenten is op de man spelen of keihard schreeuwen dat het allemaal zo verschrikkelijk is.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar
Vreselijk hoe ze zo politiek correct zijn gehersenspoeld.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:15 schreef De_Nuance het volgende:
Leuk hoe vP Robin aan het brainwashen is.
Maar goed Robin je kiest zelf je vrienden. Als je er later maar geen spijt van krijgt jongen.
Je klinkt als een sektelid die iemand probeert de overtuigen met slachtofferrol argumenten.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies, en het enige wat ze kunnen inbrengen als tegenargumenten is op de man spelen of keihard schreeuwen dat het allemaal zo verschrikkelijk is.
Inhoudelijk zijn ze failliet, maar dat weten ze zelf ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |