Dat sowieso.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
du_ke heeft een zwaaiquota te halen.
Ik zie liever meer programma's als HollandDoc of Tegenlicht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
P&W hebben mijn respect allang niet meer. De enige die nog enigszins serieus te nemen is op de PO is Clairy Polak. Maar ook die wordt opgezadeld met almaar nietszeggender programma's.
Ja. Het genre praatprogramma met gasten is verdebiliseerd helaas.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie liever meer programma's als HollandDoc of Tegenlicht.
quote:Aldus verloopt de Tweede Invasie volgens plan. Terugtrekken via de draaideur, heet dat: militairen eruit, multinationals erin. Het Britse BP en het Chinese CNPC sleepten al 17 miljard olievaten binnen; het Russische Lukoil en het Noorse Statoil 13 miljard; het Amerikaanse Exxon en het Brits-Nederlandse Shell 22 miljard. En in al die contracten is de zeggenschap zo verdeeld: wij 75 procent, Irak 25 procent. De Oliewet voorziet er namelijk in dat investeerders niet verplicht zijn de opbrengsten te herinvesteren in de Iraakse economie. Had George W. Bush dus toch gelijk: zonder Saddam is de wereld een stuk beter af.
De wereld wel, ja.
Zo kan de automobilist wat jaartjes langer deze lage benzineprijzen genieten.quote:
Wel erg joviaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Rutte hangt de student uit op Nova CT
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Mag ik jou iets technisch vragen?
SEX is verderop.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook niet een klein technisch vraagje?
mutant01.quote:
Is Saskia Noort niet wat voor je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef TitusPullo het volgende:
Zal ik een boek van Harry Kuitert vragen voor Kerst?
Dissidente KGB'er die nogal uit de school geklapt heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef Cerbie het volgende:
Mitrokhin was toch een belangrijke KGB'er?
Mogen we ''borrel'' dit keer letterlijk nemen ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:
Kerstborrel was heerlijk!
Eerste keer dat ik octopus heb gegeten.
Nee, geen alcoholquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Mogen we ''borrel'' dit keer letterlijk nemen ?
Ja man. Met jou ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Lekker gereformeerd bezig dan
Alles oke verder?
Ik heb het over jou, niet wat Mitrochin is.quote:
Ik heb het net even vluchtig gelezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, weer eens een topic geopend. En ik weet nu al dat er geen zinnige discussie uit voort gaat vloeien.
Ik heb het goed weten samen te vattenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, weer eens een topic geopend. En ik weet nu al dat er geen zinnige discussie uit voort gaat vloeien.
Zie mijn eerste inhoudelijk reactie daaropquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Even de kutuser uithangen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:10 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Zie mijn eerste inhoudelijk reactie daarop
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Yup, alleen schijn ik een absentie te hebben van zo'n 12%
En mijn kerstpakket ken je![]()
![]()
Ja tering wat een lap tekst. Even mijn leesbril pakken.quote:
Ik vroeg hetzelfde, maar moest Googlen van hemquote:
Nieuwe kloon van Php.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vroeg hetzelfde, maar moest Googlen van hem.
Min 0,5 - 1 maar, genoeg om achterin een collegezaal niet goed scherp te zienquote:
Ik heb ook een brilquote:
-1quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Min 0,5 - 1 maar, genoeg om achterin een collegezaal niet goed scherp te zien
En hartstikke nachtblind te zijn.
Alledaags gebruik. Leesbrillen zijn voor 40+quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leesbril of voor alledaags gebruik?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alledaags gebruik. Leesbrillen zijn voor 40+
Arme Cerbiequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alledaags gebruik. Leesbrillen zijn voor 40+
Afschaffen gaat gewoon te ver, je houdt altijd mensen over die nooit aan de slag komen bij een reguliere werkgever. Echter schiet de huidige opzet van de WA-jong totaal door, zo wist een stagair van school mij laatst te vertellen dat hij ook een WA-jong kon krijgen omdat hij een lichte oogafwijking had. En om nog maar te zwijgen van al die 20 jarige psyatrische patienten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja. Een collega van me wou de WAJONG afschaffen. Ik kon niet anders dan het met hem eens zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |