quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:11 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Yup, alleen schijn ik een absentie te hebben van zo'n 12%
En mijn kerstpakket ken je![]()
![]()
Ja tering wat een lap tekst. Even mijn leesbril pakken.quote:
Ik vroeg hetzelfde, maar moest Googlen van hemquote:
Nieuwe kloon van Php.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vroeg hetzelfde, maar moest Googlen van hem.
Min 0,5 - 1 maar, genoeg om achterin een collegezaal niet goed scherp te zienquote:
Ik heb ook een brilquote:
-1quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Min 0,5 - 1 maar, genoeg om achterin een collegezaal niet goed scherp te zien
En hartstikke nachtblind te zijn.
Alledaags gebruik. Leesbrillen zijn voor 40+quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Leesbril of voor alledaags gebruik?
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alledaags gebruik. Leesbrillen zijn voor 40+
Arme Cerbiequote:Op dinsdag 20 december 2011 22:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alledaags gebruik. Leesbrillen zijn voor 40+
Afschaffen gaat gewoon te ver, je houdt altijd mensen over die nooit aan de slag komen bij een reguliere werkgever. Echter schiet de huidige opzet van de WA-jong totaal door, zo wist een stagair van school mij laatst te vertellen dat hij ook een WA-jong kon krijgen omdat hij een lichte oogafwijking had. En om nog maar te zwijgen van al die 20 jarige psyatrische patienten.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja. Een collega van me wou de WAJONG afschaffen. Ik kon niet anders dan het met hem eens zijn
Klopt. Vooral harde lenzen hebben nadelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef GSbrder het volgende:
Maar zonder dollen, lenzen zijn ook niet alles.
Die stukjes plexiglas komen mijn ogen niet meer in.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Vooral harde lenzen hebben nadelen.
Fout.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:15 schreef eriksd het volgende:
Ik denk dat dit een kloon van robin is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |