SEX is verderop.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:56 schreef Tem het volgende:
[..]
Ook niet een klein technisch vraagje?
mutant01.quote:
Is Saskia Noort niet wat voor je?quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:24 schreef TitusPullo het volgende:
Zal ik een boek van Harry Kuitert vragen voor Kerst?
Dissidente KGB'er die nogal uit de school geklapt heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:01 schreef Cerbie het volgende:
Mitrokhin was toch een belangrijke KGB'er?
Mogen we ''borrel'' dit keer letterlijk nemen ?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:05 schreef robin007bond het volgende:
Kerstborrel was heerlijk!
Eerste keer dat ik octopus heb gegeten.
Nee, geen alcoholquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:08 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Mogen we ''borrel'' dit keer letterlijk nemen ?
Ja man. Met jou ookquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Lekker gereformeerd bezig dan
Alles oke verder?
Ik heb het over jou, niet wat Mitrochin is.quote:
Ik heb het net even vluchtig gelezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, weer eens een topic geopend. En ik weet nu al dat er geen zinnige discussie uit voort gaat vloeien.
Ik heb het goed weten samen te vattenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, weer eens een topic geopend. En ik weet nu al dat er geen zinnige discussie uit voort gaat vloeien.
Zie mijn eerste inhoudelijk reactie daaropquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Even de kutuser uithangen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:09 schreef KoosVogels het volgende:
Wie ben jij?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:10 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Zie mijn eerste inhoudelijk reactie daarop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |