Dat sowieso.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:14 schreef Mutant01 het volgende:
du_ke heeft een zwaaiquota te halen.
Ik zie liever meer programma's als HollandDoc of Tegenlicht.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:13 schreef Disana het volgende:
P&W hebben mijn respect allang niet meer. De enige die nog enigszins serieus te nemen is op de PO is Clairy Polak. Maar ook die wordt opgezadeld met almaar nietszeggender programma's.
Ja. Het genre praatprogramma met gasten is verdebiliseerd helaas.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik zie liever meer programma's als HollandDoc of Tegenlicht.
quote:Aldus verloopt de Tweede Invasie volgens plan. Terugtrekken via de draaideur, heet dat: militairen eruit, multinationals erin. Het Britse BP en het Chinese CNPC sleepten al 17 miljard olievaten binnen; het Russische Lukoil en het Noorse Statoil 13 miljard; het Amerikaanse Exxon en het Brits-Nederlandse Shell 22 miljard. En in al die contracten is de zeggenschap zo verdeeld: wij 75 procent, Irak 25 procent. De Oliewet voorziet er namelijk in dat investeerders niet verplicht zijn de opbrengsten te herinvesteren in de Iraakse economie. Had George W. Bush dus toch gelijk: zonder Saddam is de wereld een stuk beter af.
De wereld wel, ja.
Zo kan de automobilist wat jaartjes langer deze lage benzineprijzen genieten.quote:
Wel erg joviaalquote:Op dinsdag 20 december 2011 21:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Rutte hangt de student uit op Nova CT
Nee.quote:Op dinsdag 20 december 2011 21:52 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Mag ik jou iets technisch vragen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |