Voor dat topic heb ik nog een leuke van gisterenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5
Dat klopt.quote:
Puberteit.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe kan een forum nu zo belangrijk voor iemand zijn dat ie met alle macht terug wil?
Ik begrijp dat niet, tijdens mijn ban van 2 weken had ik leuk de tijd om mij met andere zaken bezig te houden i.p.v. de mods lastig te vallen of ik terug mag.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor dat topic heb ik nog een leuke van gisteren
Op TV mag het gewoon in ieder geval.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef Cerbie het volgende:
Zou je dat aangerekend kunnen worden, DOEN roepen als iemand dreigt te springen?
In moreel opzicht of in juridisch opzicht?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef Cerbie het volgende:
Zou je dat aangerekend kunnen worden, DOEN roepen als iemand dreigt te springen?
Juridisch, moreel lijkt me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In moreel opzicht of in juridisch opzicht?
Maar hoe geraken mensen anders onnodig in de stress?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef Cerbie het volgende:
De reacties ook trouwens.
Kwalijke zaak dat de HAP je niet heeft doorverwezen!
Dat soort toetsenbordhelden zorgt alleen maar voor meer problemen, net als al die doktersites.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef waht het volgende:
[..]
Maar hoe geraken mensen anders onnodig in de stress?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |