Creatief, maar of 'ie daar schoon van wordtquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:50 schreef GSbrder het volgende:
Ik ben weleens een lens in een vrouwenvagien kwijtgeraakt.
Wat toevallig, op mijn werk ook al - behalve voor mensen die volledig en duurzaam arbeidsongeschikt zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ach ja. Een collega van me wou de WAJONG afschaffen. Ik kon niet anders dan het met hem eens zijn
Je moet beiden toch schoonmaken? Lijkt me bij harde lenzen nog haast wat belangrijker om ze goed schoon te houden omdat je er veel langer mee doet.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, dan is dat hele voordeel van harde lenzen weg.
Dat doe ik met mijn zachte maandslenzen ook, namelijk
Precies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Komt vanzelf goed als je ouder dan 30 wordt.
Ja, met een druppie van die zeep doe ik het. Al jaren, dus misschien ook meer gewenning dan noodzaak hoorquote:
Ik maak ze 's avonds schoon maar tussendoor gewoon met water.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je moet beiden toch schoonmaken? Lijkt me bij harde lenzen nog haast wat belangrijker om ze goed schoon te houden omdat je er veel langer mee doet.
Maar het is een klusje van niks elke avond. Paar seconden per lens.
ik vind het wel een voordeel dat ze je sterkte wat constanter lijken te houden. Heb als sinds ik lenzen heb dezelfde sterkte terwijl ik bij mensen met zachte lenzen veel vaker hoor dat hun ogen achteruit gaan.
Tussendoor heb ik ze in mijn ogen en maak ik ze niet schoon over het algemeenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik maak ze 's avonds schoon maar tussendoor gewoon met water.
Ik heb de hele tijd wimpers erachter dus dan moeten ze er even uit.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
Tussendoor heb ik ze in mijn ogen en maak ik ze niet schoon over het algemeen
Ja, ok. Dan lijkt wat water me ook zat. Ik heb daar gelukkig zelden last van.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:53 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb de hele tijd wimpers erachter dus dan moeten ze er even uit.
Of moet het nu zijn: ''moest ik huilen''?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef TitusPullo het volgende:
Bij het vernemen van de diagnose huilde ik.
Ja je moet toch een beetje vrijheid opgeven door die diagnose. Zoals de vrijheid om zonder bril perfect te zien.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:55 schreef TitusPullo het volgende:
Dat is dus vanaf mijn achttiende. Ik moest er al een dragen op mijn twaalfde. Bij het vernemen van de diagnose huilde ik.
Stalin.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:57 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[ afbeelding ]
Wie was het meest links van deze linkse-delegatie?
Serieuze vraag
Dit is mooi meerduidig.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef TitusPullo het volgende:
Zie je wel? Zelfs Hitler vindt het leuk.
quote:
Potentieel gevaarlijk.quote:
Valt mee, is mij ook wel eens gebeurd. Als het water aan je lippen staat word je vanzelf wakker.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, is mij ook wel eens gebeurd. Als het water aan je lippen staat word je vanzelf wakker.
Een wijntje en wat toastjes briequote:
Nee, wel het maandblad van het BPF. Ik ben nog steeds verdrietig gezien de premie die wij afdragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een wijntje en wat toastjes brie?
Griekenland bewijst het tegendeel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, is mij ook wel eens gebeurd. Als het water aan je lippen staat word je vanzelf wakker.
Samen janken in bad om de maandelijkse premie. In een huwelijk, kan dat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, wel het maandblad van het BPF. Ik ben nog steeds verdrietig gezien de premie die wij afdragen.
Griekenland is in slaap gevallen in een pan met water die op het vuur stond. Dan merk je het pas als het te laat isquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Griekenland bewijst het tegendeel.
Janken doen wij hier niet aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Samen janken in bad om de maandelijkse premie. In een huwelijk, kan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |