quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:11 schreef TitusPullo het volgende:
Zie je wel? Zelfs Hitler vindt het leuk.
quote:
Potentieel gevaarlijk.quote:
Valt mee, is mij ook wel eens gebeurd. Als het water aan je lippen staat word je vanzelf wakker.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, is mij ook wel eens gebeurd. Als het water aan je lippen staat word je vanzelf wakker.
Een wijntje en wat toastjes briequote:
Nee, wel het maandblad van het BPF. Ik ben nog steeds verdrietig gezien de premie die wij afdragen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Een wijntje en wat toastjes brie?
Griekenland bewijst het tegendeel.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, is mij ook wel eens gebeurd. Als het water aan je lippen staat word je vanzelf wakker.
Samen janken in bad om de maandelijkse premie. In een huwelijk, kan dat.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, wel het maandblad van het BPF. Ik ben nog steeds verdrietig gezien de premie die wij afdragen.
Griekenland is in slaap gevallen in een pan met water die op het vuur stond. Dan merk je het pas als het te laat isquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Griekenland bewijst het tegendeel.
Janken doen wij hier niet aan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Samen janken in bad om de maandelijkse premie. In een huwelijk, kan dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |