Red ik de discussie, krijg je dit weerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga al weer wat anders doen.
Adieu.
Je hebt in twee topics gepostquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt mij anderhalf jaar achterna gezeten met een deegroller als ik een als/dan foutje maakte. Ik stuur van de week nog de rekening van mijn behandelend psychiater op.
Owja, dat was jij. Maar die fouten getuigden dan ook van een latent gebrek aan taalbeheersing. Het was de hele tijd of ipv als.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt mij anderhalf jaar achterna gezeten met een deegroller als ik een als/dan foutje maakte. Ik stuur van de week nog de rekening van mijn behandelend psychiater op.
Hij had ook door Staal gefriendzoned kunnen worden, wat het tegelijkertijd erger en niet erger had gemaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Cerbie het volgende:
Ik snap er nu helemaal niks meer van...
Arme jongen, friendzoned én door Staal lastiggevallen.
Staal komt ook vaak in die verkiezingen voor. Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij had ook door Staal gefriendzoned kunnen worden, wat het tegelijkertijd erger en niet erger had gemaakt.
Incest en oldbies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Staal komt ook vaak in die verkiezingen voor. Waarom eigenlijk?
Vriend(innetje) van yvonne, dus tsja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Staal komt ook vaak in die verkiezingen voor. Waarom eigenlijk?
Hoefde niet eens te kijken om te weten wie je bedoelde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef GSbrder het volgende:
bilderberg-facistische-new-world-order-status-quo
TINGDINGDINGDINGDING!
Oldbies zijn wel de babyboomers van fok! jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat dat betreft jatten de babyboomers hier ook alles.
Maar jij hebt toch een actief beroep en een gezin?quote:
En komen er mee weg om met een kettingzaag in de tuin te gaan lopen zwaaien, omdat ze de buurtagent kennenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Vertel mij wat, sommigen hier gedragen zich als mijn boze overbuurman.
Erg mager inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef GSbrder het volgende:
Ik moet echt met kerst goed gaan eten, weeg nu 76 bij 1.88.
Welvaartsbuikje, waar ben je?
Komt vanzelf goed als je ouder dan 30 wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef GSbrder het volgende:
Dat weeg ik bij 1.82. Heb laatst een pantalon moeten laten verstellen omdat hij niet meer dichtkonquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:41 schreef GSbrder het volgende:
Bevallen mij toch al jaren prima. Heb al iets van 15 jaar harde lenzen en eigenlijk zelden of nooit problemen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt. Vooral harde lenzen hebben nadelen.
Ik moest er twee 4cm uit laten leggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dat weeg ik bij 1.82. Heb laatst een pantalon moeten laten verstellen omdat hij niet meer dichtkon![]()
Twee jaartjes ziek, niet meer roken. En het lijkt wel dat je van een gezin ook dikker wordt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:40 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch een actief beroep en een gezin?
Ze komen er in ieder geval mee weg om mij op dubieuze gronden te bannen, dat is met de door u genoemde casus vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En komen er mee weg om met een kettingzaag in de tuin te gaan lopen zwaaien, omdat ze de buurtagent kennen!
Herkenbaarquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moest er twee 4cm uit laten leggen
Goed aan het trainen voor de aankomende interne Europese oorlog dus?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ze komen er in ieder geval mee weg om mij op dubieuze gronden te bannen, dat is met de door u genoemde casus vergelijkbaar.
Overigens begin ik nu te merken dat ik naar de sportschool ga, mijn armen zijn niet meer zo week als voorheen en ook het fysiek aanpakken van vrienden en familieleden gaat een stuk makkelijker.
Zoiets hadden wij laatst ook. Kwam lekker met nike's aankakken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:44 schreef Cerbie het volgende:
[..]
HerkenbaarKwam er de dag voor een presentatie achter
Nu hoort een weerbare geest zeker in een weerbaar lichaam, maar in eerste instantie gaat het mij erom om bij het schieten langer met zware wapens in de aanslag te kunnen staan, ik heb gemerkt dat schieten vanuit de staande met de FN-Fal behoorlijk vermoeiend kan worden.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Goed aan het trainen voor de aankomende interne Europese oorlog dus?
Good job soldier!
Vervelend, maar beter nu dan dat ze het later krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
Nadat zoonlief de waterpokken heeft gehad is nu dochterlief aan de beurt.
Ik heb begrepen dat je tegenwoordig waterpokken-parties hebtquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef betyar het volgende:
Nadat zoonlief de waterpokken heeft gehad is nu dochterlief aan de beurt.
ik doe het meestal met mijn handen en een drupje boston advance schoonmaakspulquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:46 schreef GSbrder het volgende:
Harde lenzen zijn wel chill om schoon te maken.
Lekker op die dingen zuigen en hopen dat niemand je op de rug klapt terwijl je hem in je mond hebt.
Oh, dan is dat hele voordeel van harde lenzen weg.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
ik doe het meestal met mijn handen en een drupje boston advance schoonmaakspul.
We hebben het over lenzen toch?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Neem je zwembroek mee, ik zeg niet wat we gaan doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik heb begrepen dat je tegenwoordig waterpokken-parties hebt
Gewoon onder de kraan.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |