Red ik de discussie, krijg je dit weerquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga al weer wat anders doen.
Adieu.
Je hebt in twee topics gepostquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt mij anderhalf jaar achterna gezeten met een deegroller als ik een als/dan foutje maakte. Ik stuur van de week nog de rekening van mijn behandelend psychiater op.
Owja, dat was jij. Maar die fouten getuigden dan ook van een latent gebrek aan taalbeheersing. Het was de hele tijd of ipv als.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Jonge, jij hebt mij anderhalf jaar achterna gezeten met een deegroller als ik een als/dan foutje maakte. Ik stuur van de week nog de rekening van mijn behandelend psychiater op.
Hij had ook door Staal gefriendzoned kunnen worden, wat het tegelijkertijd erger en niet erger had gemaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:33 schreef Cerbie het volgende:
Ik snap er nu helemaal niks meer van...
Arme jongen, friendzoned én door Staal lastiggevallen.
Staal komt ook vaak in die verkiezingen voor. Waarom eigenlijk?quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij had ook door Staal gefriendzoned kunnen worden, wat het tegelijkertijd erger en niet erger had gemaakt.
Incest en oldbies.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Staal komt ook vaak in die verkiezingen voor. Waarom eigenlijk?
Vriend(innetje) van yvonne, dus tsja.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Staal komt ook vaak in die verkiezingen voor. Waarom eigenlijk?
Hoefde niet eens te kijken om te weten wie je bedoelde.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:37 schreef GSbrder het volgende:
bilderberg-facistische-new-world-order-status-quo
TINGDINGDINGDINGDING!
Oldbies zijn wel de babyboomers van fok! jaquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:38 schreef Boze_Appel het volgende:
Wat dat betreft jatten de babyboomers hier ook alles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |