Verdrietig lopen mokken dan.quote:
en daarin zijn aanwezigheid te melden.
Ook niet, eerder zo van: eigenlijk niet normaal dat wij 21.9% betalen. Dan knikt mijn vrouw en ga ik verder lezen.quote:
Dat zijn veel potentiële TRs.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:42 schreef du_ke het volgende:
Oh, heren. Ik heb er een hekel aan (normaal is deze alleen in gebruik voor gehuil van bepaalde verzuurde ex-mods) maar ik zou jullie willen verzoeken als PHP weer eens opduikt hier gebruik te maken van de TR knop [ afbeelding ] en daarin zijn aanwezigheid te melden.
Hij is gewoon zwaar ongewenst op dit forum momenteel en bedreigt de boel ook omdat hij zogenaamd 'onjuist gebanned' zou zijn...
Bij voorbaat dank voor jullie medewerking.
IRL is ie wel te pruimen maar online weet ie echt niet waar de grenzen liggen.quote:
Dan is die jongen best ok inderdaad maar wat ie hier allemaal fliktquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
IRL is ie wel te pruimen maar online weet ie echt niet waar de grenzen liggen.
Dan sms ik yvonne altijdquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
De mobiele versie heeft geen stasiknopje.
Zondequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
De mobiele versie heeft geen stasiknopje.
Goh. Ik had het spannender verwachtquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook niet, eerder zo van: eigenlijk niet normaal dat wij 21.9% betalen. Dan knikt mijn vrouw en ga ik verder lezen.
Ik vind het eigenlijk een naar mannetje, zowel virtueel als irl.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
IRL is ie wel te pruimen maar online weet ie echt niet waar de grenzen liggen.
Saai he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh. Ik had het spannender verwacht
Hoezo in real life?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een naar mannetje, zowel virtueel als irl.
Dan heeft ze vanavond nog 30 SMSjes van PHP om te huilen of hij vrij magquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
ok, post haar nummer maar, dan kan ik haar ook smsen als php er is.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heeft ze vanavond nog 30 SMSjes van PHP om te huilen of hij vrij mag.
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is die jongen best ok inderdaad maar wat ie hier allemaal flikt
Maar dat vind jij ook van mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een naar mannetje, zowel virtueel als irl.
Ja. Ik trouw vast nooitquote:
Voor dat topic heb ik nog een leuke van gisterenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5
Dat klopt.quote:
Puberteit.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe kan een forum nu zo belangrijk voor iemand zijn dat ie met alle macht terug wil?
Ik begrijp dat niet, tijdens mijn ban van 2 weken had ik leuk de tijd om mij met andere zaken bezig te houden i.p.v. de mods lastig te vallen of ik terug mag.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor dat topic heb ik nog een leuke van gisteren
Op TV mag het gewoon in ieder geval.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef Cerbie het volgende:
Zou je dat aangerekend kunnen worden, DOEN roepen als iemand dreigt te springen?
In moreel opzicht of in juridisch opzicht?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef Cerbie het volgende:
Zou je dat aangerekend kunnen worden, DOEN roepen als iemand dreigt te springen?
Juridisch, moreel lijkt me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In moreel opzicht of in juridisch opzicht?
Maar hoe geraken mensen anders onnodig in de stress?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef Cerbie het volgende:
De reacties ook trouwens.
Kwalijke zaak dat de HAP je niet heeft doorverwezen!
Dat soort toetsenbordhelden zorgt alleen maar voor meer problemen, net als al die doktersites.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef waht het volgende:
[..]
Maar hoe geraken mensen anders onnodig in de stress?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:
Dat is een meer dan behoorlijke wijn.quote:
Ik niet.quote:
NRCquote:BINNENLAND De hogeschool voor journalistiek Windesheim in Zwolle heeft meerdere studenten onterecht beloond met een diploma. Alle afstudeerders van de afgelopen twee jaar worden opnieuw tegen het licht gehouden.
De NVAO, verantwoordelijk voor het verlenen van accreditaties aan hbo-opleidingen, heeft geadviseerd om de opleiding op basis van de huidige situatie niet opnieuw te accrediteren. Binnen een jaar wil de organisatie “flinke veranderingen zien”.
Onderzoekers bekeken dertig afstudeerscripties en kwamen tot de conlusie dat het niveau “zeer zorgelijk” is. De afgestudeerde journalisten zijn volgens hen niet hbo-waardig.
Dat is geen slapen meer, dat is nooit meer slapen.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef waht het volgende:
[..]
Ik niet.
Een goedemorgen niettemin.
quote:
Robin, vind wel dat je hier jezelf echt enorm belachelijk maaktquote:Daarnaast wist hij communisten en andersdenkenden goed de les te leren. Natuurlijk keur ik zijn martelingen en moorden niet goed, maar wat mij betreft is hij de minst erge dictator.
'goed gedaan'quote:Op woensdag 21 december 2011 09:29 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg De_Nuance, wat staat hier eigenlijk?
Ik zag het op internet staan, dus ik dacht dan vraag ik wat er staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'goed gedaan'
Maar goed er zijn Turkse achterlijke fascisten inderdaad.
Vraag me af wat ze vinden van de tientallen moorden op Turken die de afgelopen decennia door Hitler adoreeders zijn gepleegd.
Wat is je punt ?
Dat durf ik te betwijfelen.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:33 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zag het op internet staan, dus ik dacht dan vraag ik wat er staat.
Maar net zoals Duitsland kent Turkije dus een enorm probleem met nazi's, daar moet wat aan worden gedaan!
Zou jij daar zelf ook een bijdrage aan willen leveren?quote:Op woensdag 21 december 2011 09:35 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dat durf ik te betwijfelen.
Maar mocht dat zo zijn dan ben ik de grootste voorstander van een aanpak ja. Ik heb namelijk een hekel aan mensen die fascisten adoreren en daarbij bereid zijn over te gaan op geweld.
Nee.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zou jij daar zelf ook een bijdrage aan willen leveren?
Maar FF plaatje aangevraagd.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:13 schreef Tamashii het volgende:
Ridicuul veel te belachelijk vroeg.
Gelukkig is er 3fm.
quote:Op woensdag 21 december 2011 09:28 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Robin, vind wel dat je hier jezelf echt enorm belachelijk maakt
Welke?quote:
Er gebeuren ook echt wel dingen die gewoon niet zouden moeten kunnenquote:Op woensdag 21 december 2011 10:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke?
Mja, het kankeren op scholen is gewoon weer in. Eerst Inholland, toen andere hogescholen, daarna de HVA en nu weer Windesheim.
Als ze frauderen is dat volkomen terecht.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:07 schreef Tamashii het volgende:
Mja, het kankeren op scholen is gewoon weer in. Eerst Inholland, toen andere hogescholen, daarna de HVA en nu weer Windesheim.
Vrijetijdsmanagementquote:Op woensdag 21 december 2011 10:08 schreef waht het volgende:
[..]
Als ze frauderen is dat volkomen terecht.
Die bagger-opleidingen moeten eruit worden gegooid.
Radiohead - No Surprisesquote:Op woensdag 21 december 2011 10:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Welke?
Dat is zo'n idiote opleiding inderdaad. Dat hoeven we echt niet meer te accepteren. Een paar miljoen Chinese studenten zitten dagelijks te blokken op moeilijke, technische onderwerpen en daar komt Nederland met wanstaltige cursusjes.quote:
Weet je wat het is robin, ze hebben weliswaar het morele gelijk aan hun kant, maar wij hebben het pragmatische gelijk aan onze kant. En het pragmatische gelijk is waar het om gaat in de wereld.quote:
Dat is waarquote:Op woensdag 21 december 2011 10:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Weet je wat het is robin, ze hebben weliswaar het morele gelijk aan hun kant, maar wij hebben het pragmatische gelijk aan onze kant. En het pragmatische gelijk is waar het om gaat in de wereld.
Precies, en het enige wat ze kunnen inbrengen als tegenargumenten is op de man spelen of keihard schreeuwen dat het allemaal zo verschrikkelijk is.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat is waar
Vreselijk hoe ze zo politiek correct zijn gehersenspoeld.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:15 schreef De_Nuance het volgende:
Leuk hoe vP Robin aan het brainwashen is.
Maar goed Robin je kiest zelf je vrienden. Als je er later maar geen spijt van krijgt jongen.
Je klinkt als een sektelid die iemand probeert de overtuigen met slachtofferrol argumenten.quote:Op woensdag 21 december 2011 10:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Precies, en het enige wat ze kunnen inbrengen als tegenargumenten is op de man spelen of keihard schreeuwen dat het allemaal zo verschrikkelijk is.
Inhoudelijk zijn ze failliet, maar dat weten ze zelf ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |