Maar hoe geraken mensen anders onnodig in de stress?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:29 schreef Cerbie het volgende:
De reacties ook trouwens.
Kwalijke zaak dat de HAP je niet heeft doorverwezen!
Dat soort toetsenbordhelden zorgt alleen maar voor meer problemen, net als al die doktersites.
quote:Op woensdag 21 december 2011 00:31 schreef waht het volgende:
[..]
Maar hoe geraken mensen anders onnodig in de stress?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:
Dat is een meer dan behoorlijke wijn.quote:
Ik niet.quote:
NRCquote:BINNENLAND De hogeschool voor journalistiek Windesheim in Zwolle heeft meerdere studenten onterecht beloond met een diploma. Alle afstudeerders van de afgelopen twee jaar worden opnieuw tegen het licht gehouden.
De NVAO, verantwoordelijk voor het verlenen van accreditaties aan hbo-opleidingen, heeft geadviseerd om de opleiding op basis van de huidige situatie niet opnieuw te accrediteren. Binnen een jaar wil de organisatie “flinke veranderingen zien”.
Onderzoekers bekeken dertig afstudeerscripties en kwamen tot de conlusie dat het niveau “zeer zorgelijk” is. De afgestudeerde journalisten zijn volgens hen niet hbo-waardig.
Dat is geen slapen meer, dat is nooit meer slapen.quote:Op woensdag 21 december 2011 08:48 schreef waht het volgende:
[..]
Ik niet.
Een goedemorgen niettemin.
quote:
Robin, vind wel dat je hier jezelf echt enorm belachelijk maaktquote:Daarnaast wist hij communisten en andersdenkenden goed de les te leren. Natuurlijk keur ik zijn martelingen en moorden niet goed, maar wat mij betreft is hij de minst erge dictator.
'goed gedaan'quote:Op woensdag 21 december 2011 09:29 schreef von_Preussen het volgende:
[ afbeelding ]
Zeg De_Nuance, wat staat hier eigenlijk?
Ik zag het op internet staan, dus ik dacht dan vraag ik wat er staat.quote:Op woensdag 21 december 2011 09:32 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'goed gedaan'
Maar goed er zijn Turkse achterlijke fascisten inderdaad.
Vraag me af wat ze vinden van de tientallen moorden op Turken die de afgelopen decennia door Hitler adoreeders zijn gepleegd.
Wat is je punt ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |