Zondequote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef Boze_Appel het volgende:
De mobiele versie heeft geen stasiknopje.
Goh. Ik had het spannender verwachtquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:45 schreef betyar het volgende:
[..]
Ook niet, eerder zo van: eigenlijk niet normaal dat wij 21.9% betalen. Dan knikt mijn vrouw en ga ik verder lezen.
Ik vind het eigenlijk een naar mannetje, zowel virtueel als irl.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:46 schreef remlof het volgende:
[..]
IRL is ie wel te pruimen maar online weet ie echt niet waar de grenzen liggen.
Saai he.quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:48 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh. Ik had het spannender verwacht
Hoezo in real life?quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een naar mannetje, zowel virtueel als irl.
Dan heeft ze vanavond nog 30 SMSjes van PHP om te huilen of hij vrij magquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
ok, post haar nummer maar, dan kan ik haar ook smsen als php er is.
Daar ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan heeft ze vanavond nog 30 SMSjes van PHP om te huilen of hij vrij mag.
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:47 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dan is die jongen best ok inderdaad maar wat ie hier allemaal flikt
Maar dat vind jij ook van mijquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:49 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk een naar mannetje, zowel virtueel als irl.
Ja. Ik trouw vast nooitquote:
Voor dat topic heb ik nog een leuke van gisterenquote:Op dinsdag 20 december 2011 23:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Uit de mailbox van de (F)A's en mods #5
Dat klopt.quote:
Puberteit.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:04 schreef von_Preussen het volgende:
Hoe kan een forum nu zo belangrijk voor iemand zijn dat ie met alle macht terug wil?
Ik begrijp dat niet, tijdens mijn ban van 2 weken had ik leuk de tijd om mij met andere zaken bezig te houden i.p.v. de mods lastig te vallen of ik terug mag.
quote:Op dinsdag 20 december 2011 23:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Voor dat topic heb ik nog een leuke van gisteren
Op TV mag het gewoon in ieder geval.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef Cerbie het volgende:
Zou je dat aangerekend kunnen worden, DOEN roepen als iemand dreigt te springen?
In moreel opzicht of in juridisch opzicht?quote:Op woensdag 21 december 2011 00:12 schreef Cerbie het volgende:
Zou je dat aangerekend kunnen worden, DOEN roepen als iemand dreigt te springen?
Juridisch, moreel lijkt me vrij duidelijk.quote:Op woensdag 21 december 2011 00:16 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
In moreel opzicht of in juridisch opzicht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |