Het gesprek werd onderbroken door iemand, dus kon ik niet naar zijn argumenten luisterenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:22 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Afschaffen gaat gewoon te ver, je houdt altijd mensen over die nooit aan de slag komen bij een reguliere werkgever. Echter schiet de huidige opzet van de WA-jong totaal door, zo wist een stagair van school mij laatst te vertellen dat hij ook een WA-jong kon krijgen omdat hij een lichte oogafwijking had. En om nog maar te zwijgen van al die 20 jarige psyatrische patienten.
Symbolisch he? GOOGLEN, SNAP JE HEM. HAHAHA, LOL, WANT VINDT IK MEIZELF TOCH ONDZETTEND GEINING.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vroeg hetzelfde, maar moest Googlen van hem.
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef Cerbie het volgende:
Er staan nu mensen op die openlijk twijfelen aan alles, niet alleen kapitalisme. Zodra ze erachterzijn dat twijfelen aan kapitalisme hun miserabele levensomstandigheden niet veranderd, zoeken ze weer wat anders om aan te twijfelen.
Iemand had dus het lef om een conversatie tussen jouw en een ander persoon te interumperenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:23 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het gesprek werd onderbroken door iemand, dus kon ik niet naar zijn argumenten luisteren
Ik ben benieuwd wat ze hierna kiezen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef Cerbie het volgende:
Er staan nu mensen op die openlijk twijfelen aan alles, niet alleen kapitalisme. Zodra ze erachterzijn dat twijfelen aan kapitalisme hun miserabele levensomstandigheden niet veranderd, zoeken ze weer wat anders om aan te twijfelen.
Je mag die reactie houden hoor, voegt weinig toe.quote:
Ja, zo van: "Hey, hoe gaat het met jullie?".quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Iemand had dus het lef om een conversatie tussen jouw en een ander persoon te interumperen![]()
! ?
Schenkstroop wel wil je zeggenquote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag die reactie houden hoor, voegt weinig toe.
Mijn MBO leraar Nederlands vind dit ongepast. Zo, deze kun je krijgen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:24 schreef eriksd het volgende:
Wat ook niet helpt is dat ik de tentamenlocatie echt letterlijk vanuit mijn huis kan zien, inclusief de zaal.
Voordeel is wel dat ik morgen maar 10 minuten vantevoren weg hoef moet.
''ja goed en nu opkankeren jij''quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, zo van: "Hey, hoe gaat het met jullie?".
Ik had laatst ook al een -t fout.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:26 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Mijn MBO leraar Nederlands vind dit ongepast. Zo, deze kun je krijgen.
GS neemt hem al duidelijker over.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je mag die reactie houden hoor, voegt weinig toe.
Mijn bril is nu na 5 jaar gestopt te zijn met roken eindelijk mijn vervanger geworden. Speledingetje voor als ik ergens mee moet friemelen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef GSbrder het volgende:
Maar zonder dollen, lenzen zijn ook niet alles.
Als ik een taalfaud maakte dan werd ik zowat door jou en Remlof in elkaar geslagen, maar ondertussen scoor jij ook niet veel slechter dan mijn voorlaatste wiskunde examen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:27 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik had laatst ook al een -t fout.
Begin ouder te worden
Iemand moet Koosje redden van weer een avondje tieren en vloeken in de kroeg, waarbij verbaasde Henk en Ingrid de stamgasten niet weten wat voor flippo ze nu weer aan de toog hebben hangen en wat hij toch allemaal moet met zijn semi-intellectuele middenpositie.quote:
Volgens mij waren fysieke dreigementen voorbehouden aan wat andere users.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef Mitrochin-archief het volgende:
[..]
Als ik een taalfaud maakte dan werd ik zowat door jou en Remlof in elkaar geslagen, maar ondertussen scoor jij ook niet veel slechter dan mijn voorlaatste wiskunde examen.
Dat ligt eraan of je het politieke systeem kapitalisme bedoelt of kapitalisme in de zin van vrijwillige afspraken.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:21 schreef Cerbie het volgende:
Ik ga al weer wat anders doen.quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand moet Koosje redden van weer een avondje tieren en vloeken in de kroeg, waarbij verbaasde Henk en Ingrid de stamgasten niet weten wat voor flippo ze nu weer aan de toog hebben hangen en wat hij toch allemaal moet met zijn semi-intellectuele middenpositie.
Grapje Koos, we houden van je
quote:Op dinsdag 20 december 2011 22:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Iemand moet Koosje redden van weer een avondje tieren en vloeken in de kroeg, waarbij verbaasde Henk en Ingrid de stamgasten niet weten wat voor flippo ze nu weer aan de toog hebben hangen en wat hij toch allemaal moet met zijn semi-intellectuele middenpositie.
Grapje Koos, we houden van je
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |