Welkom in het The Voice of Holland Live topic! Hier praten we live over het het programma, over de kandidaten en de coaches, de vreemdste opmerkingen komen voorbij en eventueel zelfs linkjes van video's van de kandidaten. Waar wacht je op? Klets gezellig mee met alle FOK! Kletsebetsers!
Ook dit jaar zijn de presentatoren weer Martijn Krabbé en Wendy van Dijk! Dit ijzersterke duo ondersteund de familie en praten het programma aan elkaar vast, we zullen er van genietuh! * Tijdens de Liveshows presenteert Winston Gerschtanowitz ook mee, hij zit dan de RedRoom te vervuilen!
Ook dit jaar zijn er weer 4 (eigenlijk 5) coaches en 3 er van zijn ons al bekend, maar Marco Borsato is nieuw dit jaar, zal hij dit jaar de winnaar coachen?
Hieronder zie je een overzicht van alle kandidaten die door zijn naar de Battles, sommige kandidaten hebben een eigen topic en die staan onder elk team!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer zijn er uitzendingen* en wanneer zijn ze geweest, dat zie je hieronder, om het nog makkelijker te maken om een uitzending terug te kijken plaatsen we er zelfs een linkje achter!
Overig Mocht je een leuk roddeltje of iets anders vinden van The Voice of Holland? Meld het aan de topic starter, deze kan het leuke nieuwtje/item aan de startpost toevoegen!
Samenvattingen van de afleveringen kunnen hier gevonden: Door Cee & door Razor21
Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef Karina het volgende: Poeh, ik begin er nu al een beetje moe van te worden. Ik weet niet of ik het trek tot 12 uur.
Op vrijdag 16 december 2011 22:03 schreef Karina het volgende: Poeh, ik begin er nu al een beetje moe van te worden. Ik weet niet of ik het trek tot 12 uur.
Ik krijg ook de tyfus van die gast van die WNF van dit was het nieuws. Dat ze hem stropen in plaats van een neushoorn. Doe dat voor mij meneer de hongerige afrikaan. Dank.
______________________________________ Hier tekenen: .......................De_Kardinaal...................... ______________________________________
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Geen kandidaten, alleen die RTL medewerker Charley
oh gut, gehypte Charly
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks. Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen. Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ik begin wel een beetje raar te worden van al die Panda's dus ik weet het eigenlijk nog niet. ik bedoel, stel je voor ik ga zo mijn slaapje doen en ik krijg allerlei rare dromen over zwart witte rare beesten met stengels in hun klauwen, dat gun je toch niemand ?
Ik begin wel een beetje raar te worden van al die Panda's dus ik weet het eigenlijk nog niet. ik bedoel, stel je voor ik ga zo mijn slaapje doen en ik krijg allerlei rare dromen over zwart witte rare beesten met stengels in hun klauwen, dat gun je toch niemand ?
Ik slaap naast een panda, ik heb geen commentaar
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Op vrijdag 16 december 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende: Wikipedia zegt dat ze eerst nummers voor Miley Cyrus schreef, vandaar dat ik het niet ken
Do it like a dude was volgens mij wel een aardige hit hier ook.. Pricetag anders?
Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef Spees_Eend het volgende: Marloes is meer het meisje dat je iedere zaterdagavond komt in danscafé d'n Bemmel te Sterksel
Met rollende r en zachte g, de slechtste combinatie sinds Jezus & Judas.
Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef Ian_Nick het volgende: Sodeflikker toch alsjeblieft een gigantisch pokkestuk op met je achterlijke gelul over fucking NIETS.
Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef Spees_Eend het volgende: Marloes is meer het meisje dat je iedere zaterdagavond tegenkomt in danscafé d'n Bemmel te Sterksel
oei dit liedje is wel erg goed. En ik moet helaas toegeven dat Charly het ook erg goed doet.
Op vrijdag 16 december 2011 22:23 schreef MissJ het volgende: oei dit liedje is wel erg goed. En ik moet helaas toegeven dat Charly het ook erg goed doet.
Ik moet ook helaas toegeven dat hij dit goed doet maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ze hem altijd precies het goede liedje voor zijn stem geven, dat is bij sommige andere wel anders.
Op vrijdag 16 december 2011 22:24 schreef Karina het volgende: Ik moet ook helaas toegeven dat hij dit goed doet maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ze hem altijd precies het goede liedje voor zijn stem geven, dat is bij sommige andere wel anders.
ik heb echt zulkse leuke flashbacks bij dit nummer he
Op vrijdag 16 december 2011 22:24 schreef Karina het volgende: Ik moet ook helaas toegeven dat hij dit goed doet maar ik kan me niet aan de indruk ontrekken dat ze hem altijd precies het goede liedje voor zijn stem geven, dat is bij sommige andere wel anders.
Ome Sjon fluistert dit de coaches allemaal ruim van te voren in.