lekkere tetten!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Daph_ het volgende:
En dan trekken ze weer een blik dansers open.. WHY
3, is dat appel + zus + kat?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nah, in eerste instantie zat ik geïnteresseerd (en sociaal) zonder laptop. Maar nu zitten we gedrieën met smartphone en laptop vooral niet naar de tv te kijken
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn beperkte broertje dat altijd door de ouders verborgen werd gehouden van visite.
Let eens op!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nah, in eerste instantie zat ik geïnteresseerd (en sociaal) zonder laptop. Maar nu zitten we gedrieën met smartphone en laptop vooral niet naar de tv te kijken
Ik stem voor de spirit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hij zingt nu een duet met een spirit
Ik zeg hier net exact hetzelfdequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef MaLo het volgende:
Niet héél goed, maar vergeleken bij de anderen die vanavond zongen vind ik Niels wel goed!
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, maar dan zijn beperkte broertje dat altijd door de ouders verborgen werd gehouden van visite.
Das net als met een hoedje op binnen en het dragen van een zonnebril. Muren anno 2011 zijn ook niet meer wat ze geweest zijn.quote:
Waar kijk je dan voor, de goede commentaren?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:56 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Is niet iets waarvoor ik naar TVOH kijk
De diepgaande interviews in de redroom natuurlijk.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waar kijk je dan voor, de goede commentaren?
Uitslag:quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef MaLo het volgende:
Ik ga de uitslag echt niet kijken, mijn dochter heeft een logeetje dus dat wordt morgen weer heel vroeg wakker worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef June. het volgende:
Zit wel een enorm verschil qua niveau met vorige week
sosssjul media, jeweets!quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Reclamequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daaromquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Niet slecht is een goede omschrijving
En dan gaan weer de oorverkrachters door. Zeker gesponsord door beter horen?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:57 schreef June. het volgende:
Zit wel een enorm verschil qua niveau met vorige week
een 6,5quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
DaaromHet was niet heel goed, maar het kon ermee door.
Stone Temple Pilots ook.quote:
Ik ben een multitaskwonder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:58 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Zegt-ie op z'n smartphone!
Ik zal hem straks aanpassenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Je ondertitel klopt niet meer, Sinterklaas is al voorbij
En dan Chris: er gaat een wereld voor me openquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Heb je niets gemist, aan Volendam. 1 minuut en je bent er doorheen.
Maar de muziek achtervolgt je eeuwenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:59 schreef Karina het volgende:
Heb je niets gemist, aan Volendam. 1 minuut en je bent er doorheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |