Hoezo dan? Moet je een kapsel uitkiezen wat nog niet uitgevonden is?quote:
Als je meedoet aan de Soundmixshow niet neequote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Moet je een kapsel uitkiezen wat nog niet uitgevonden is?
Nee, de retroem zal alle bandbreedte opvretenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand een twittertweeper-smsjuh-tutskrienberichtjuh van onze Benny?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, de retroem zal alle bandbreedte opvreten
Hij is te druk met Tanja om Charley te stangenquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:39 schreef Pisces29 het volgende:
Niemand een twittertweeper-smsjuh-tutskrienberichtjuh van onze Benny?
Nee, natuurlijk niet, maar dit is gewoon een exacte kopie. Ze heeft niet eens stijl haar, maar krullen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Moet je een kapsel uitkiezen wat nog niet uitgevonden is?
quote:
Met krullen is het net Sara Kroos...quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:40 schreef June. het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar dit is gewoon een exacte kopie. Ze heeft niet eens stijl haar, maar krullen.
Ik heb Benny gehypnotiseerd en hij zal een aanslag plegen. MWUAHAHAHAHAHAHAHA.quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb Benny gehypnotiseerd en hij al een aanslag plegen. MWUAHAHAHAHAHAHAHA.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb Benny gehypnotiseerd en hij al een aanslag plegen. MWUAHAHAHAHAHAHAHA.
[ afbeelding ]
Jaquote:
Gaarne, strakgetrokken overtrokken mediageile hoer dat het isquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb Benny gehypnotiseerd en hij zal een aanslag plegen. MWUAHAHAHAHAHAHAHA.
[ afbeelding ]
Tanja is 10+ jaren ouder en ziet er zoveel strakker uitquote:
Ja, maar die zingt nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met krullen is het net Sara Kroos...
Tja Marloes heeft het kapsel van een Dolly Dot uit 1980.
Als er nu serieus een bom afgaat hebben jullie zo veel gezeikquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb Benny gehypnotiseerd en hij zal een aanslag plegen. MWUAHAHAHAHAHAHAHA.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als er nu serieus een bom afgaat hebben jullie zo veel gezeik
Ach, als je een H&M logo gebruikt heb je al gezeik.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
Als ik vannacht maar niet weer droom dat ik een lilliputter ben
dan wordt dat in ieder geval de klapper van de avondquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat heb ik op het toiletquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, als je een H&M logo gebruikt heb je al gezeik.
Een H&M-scheurkalender?quote:
dan wordt het een gragmentarische showquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef Laysa het volgende:
[..]
dan wordt dat in ieder geval de klapper van de avond
Roel een optie ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:43 schreef Laysa het volgende:
Als ik vannacht maar niet weer droom dat ik een lilliputter ben
Oehhhhquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik met Nick en Simon in een winkeltje was, en ongeveer een jaar geleden droomde ik dat ook, maar lag ik later met C_A en Kally tussen Nick en Simon te slapen
Jaarlijks dingetje
Je bedoelt eigenlijk dat ze een kop als een hond heeft? Een schapendoes om precies te zijn en alleen geschikt is om ecologisch verantwoorde tuinbroeken te dragen? Als dat de laatste vrouw op aarde was dan was ik al veel eerder op mannen over gegaan zoals die van de hema push-up.quote:Op vrijdag 16 december 2011 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Met krullen is het net Sara Kroos...
Tja Marloes heeft het kapsel van een Dolly Dot uit 1980.
Gezeikquote:
In mijn lilliputter droom was DK een Roel en werkten we in het circus...ik keek naar mijn ledenmaatjes moest keihard lachen en hakte zo mn voetjes erafquote:Op vrijdag 16 december 2011 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik met Nick en Simon in een winkeltje was, en ongeveer een jaar geleden droomde ik dat ook, maar lag ik later met C_A en Kally tussen Nick en Simon te slapen
Jaarlijks dingetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |