Ik begin wel een beetje raar te worden van al die Panda's dus ik weet het eigenlijk nog niet.quote:
Dat is alleen maar een zegenquote:
Ja inderdaad, daar lijkt ze veel opquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:15 schreef fratsman het volgende:
Ze doet me denken aan Abby uit NCIS.
Ik slaap naast een panda, ik heb geen commentaarquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:15 schreef ppi het volgende:
[..]
Ik begin wel een beetje raar te worden van al die Panda's dus ik weet het eigenlijk nog niet.
ik bedoel, stel je voor ik ga zo mijn slaapje doen en ik krijg allerlei rare dromen over zwart witte rare beesten met stengels in hun klauwen, dat gun je toch niemand ?
Zelfs ET zou het er nog niet op kunnen.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een raar wijf eigenlijk. Maar ze kan best aardig zingen.
Geef mij de oude versie dan maarquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
Het lijkt wel Cher in de 2011 versie
Do it like a dude was volgens mij wel een aardige hit hier ook.. Pricetag anders?quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:16 schreef Pisces29 het volgende:
Wikipedia zegt dat ze eerst nummers voor Miley Cyrus schreef, vandaar dat ik het niet ken
Oh mij ook! Ik bedoelde eigenlijk de kledingquote:
Uhh ze draagt het ook in de clip zo dus ik durf het niet te zeggenquote:
Maak me niet blij met een dode mus.quote:
Staat toch beter op Cher ;Pquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh mij ook! Ik bedoelde eigenlijk de kledingSpecifiek dit badpakje dan
Dan liever dit dan Katy, maar ik pas 2 keer denk ik.quote:
Ik zou er niet op gaan blazen in ieder geval. Boze heks zonder bezem dat ze is.quote:
Het ziet er zo nep uit.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:18 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhh ze draagt het ook in de clip zo dus ik durf het niet te zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |