Al zou ie dood gaan dan zorgt de redactie nog voor een hologramquote:
Maak me wakker als het luktquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef jcdragon het volgende:
ze proberen het nog spannend te maken
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al zou ie dood gaan dan zorgt de redactie nog voor een hologram
Ja nogal, maar goed blijkbaar is dat hot nu he? Pruiken, enorme jurken en mafkezenquote:
quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Een echte baas leest voor uit dit topic
Dat lef hebben ze nietquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Een echte baas leest voor uit dit topic
Damn wat een verschilquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
D'r haar? Volgens mij is dat een pruik.
[ afbeelding ]
Zonder cleopatra-doo
Dan zou ik eerder cher geven dan die net op het podium stond. Wat een vogelverschrikker was dat zeg.quote:
Zo is ze veel mooierquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder cleopatra-doo
Ja die komt er mee weg omdat Cherquote:
Nee hoor, mijn penis blijft in slappe toestand.quote:
Dat komt omdat ze over hun eigen ego ijlen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef EllaN het volgende:
Dit programma duurt echt veels te lang..
Is ze dit ook? Ik vind haar er hier al wat beter uitzien.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zonder cleopatra-doo
Ik herkende haar niet eens toen ik die foto zagquote:
Bedankt voor dit deelmomentjequote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn penis blijft in slappe toestand.
Met rollende r en zachte g, de slechtste combinatie sinds Jezus & Judas.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef Spees_Eend het volgende:
Marloes is meer het meisje dat je iedere zaterdagavond komt in danscafé d'n Bemmel te Sterksel
ik in de tabletquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:20 schreef Lemming22 het volgende:
Ik heb ineens heel erg zin in cola met haribo.
Als ze het nou over FOK!berichten haddenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Ik word hier zo moe van, dat hele getwitter redroom gedoe.
Graag gedaan.quote:
Dat wordt een beetje moeilijk als ze uit de hoek van Zwolle komtquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:21 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Met rollende r en zachte g, de slechtste combinatie sinds Jezus & Judas.
Dat zou tof zijn.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:21 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Als ze het nou over FOK!berichten hadden
Ze heeft zo haar talent.quote:Op vrijdag 16 december 2011 22:21 schreef psychosomatic het volgende:
Ik wil van Marloes d'r sterretje graag een rondje maken.
Om over lady gaga maar niet te sprekenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nogal, maar goed blijkbaar is dat hot nu he? Pruiken, enorme jurken en mafkezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |