quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Rickazio het volgende:
Iemand goede gif van Boskamp? Die ontbreekt nog namelijk
Een klap voor zn bek geven, dat moet ik zien!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik blijf toch altijd lachen om deze, vanaf 1.10:
Maar die trainer zelf is ook gewoon geweldig.quote:
Valt me opeens op dat hij er al tussen staat. Wie missen we dan nog?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net gemaakt.
Je kunt veel mensen weghalen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Valt me opeens op dat hij er al tussen staat. Wie missen we dan nog?
Ik mis Barbara niet overigens
toegevoegd onderaan, de rest is nogal gesleutel, maar vervanging is nog wel te doen, als iemand een vervanger heeft voor Bulbul en Drenthe bijv...quote:
Epic inderdaadquote:
Eerder dan zwart/wit maken. Nostalgie!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Bulbul en Drenthe kunnen er eigenlijk wel uit wmb
Ook goed!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Eerder dan zwart/wit maken. Nostalgie!
Royston Drenthe zwart maken, jaja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Eerder dan zwart/wit maken. Nostalgie!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Royston Drenthe zwart maken, jaja.
[..]
[..]
Mastereditquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Als dat programma TV Moment van het Jaar er weer is moeten de VI Hooligans die Boskamp-telmachine anekdote wel naar de overwinning spammen.
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:50 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen vrijdag met Aad de Mos en Boskamp's losse handjes, zat De Mos een minuut lang helemaal scheef (in een 50 graden hoek) na een duw van Boskamp...
Die zat er toch al in?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net gemaakt.
Waar vaak niemand om lacht en dat maakt het ook best wel weer leuk.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:24 schreef rubbereend het volgende:
Schelvis is een heerlijke gast, goede voetbalmening en wat grapjes tussendoor
Welke minuut?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:50 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen vrijdag met Aad de Mos en Boskamp's losse handjes, zat De Mos een minuut lang helemaal scheef (in een 50 graden hoek) na een duw van Boskamp...
Het viel me op dat ook hij best vals was tegen Hansie. Niet heel aanvallend maar meer op een geniepige manier.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:24 schreef rubbereend het volgende:
Schelvis is een heerlijke gast, goede voetbalmening en wat grapjes tussendoor
Haha, lekker sarcastisch de hele tijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het viel me op dat ook hij best vals was tegen Hansie. Niet heel aanvallend maar meer op een geniepige manier.
Moet je daar status voor hebben dan, er komt nooit iets zinnigs uit die Kraay, als er iemand overbodig is dan is hij het welquote:Op woensdag 14 december 2011 12:24 schreef Symer het volgende:
Emiel heeft nog niet de VI-status om Hansie niet serieus te nemen.
Jazeker. Hansie heeft vele malen meer VI-credits dan Schelvis. Schelvis mag pas dedain tonen als hij hoger in de VI-pikorde staat.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je daar status voor hebben dan, er komt nooit iets zinnigs uit die Kraay, als er iemand overbodig is dan is hij het wel
OK is jouw mening, maar ik vind het een beetje onzinquote:Op woensdag 14 december 2011 12:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Jazeker. Hansie heeft vele malen meer VI-credits dan Schelvis. Schelvis mag pas dedain tonen als hij hoger in de VI-pikorde staat.
Overigens, iedereen in de OP onder 'overige characters' is zó vorig seizoen![]()
En wat heeft die Van Hintum gepresteerd dat hij wel in de OP staat, maar een Aad de Mos niet?
Hansie staat zodra het programma begint het laagst in de pik-orde. Dat is zijn rol en daar is hij goed in, ook al doet-ie het niet expres.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Jazeker. Hansie heeft vele malen meer VI-credits dan Schelvis. Schelvis mag pas dedain tonen als hij hoger in de VI-pikorde staat.
Dat magquote:Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK is jouw mening, maar ik vind het een beetje onzin
Buitencategorie obvi.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:49 schreef Specularium het volgende:
Waar staat Danny Vera dan in de pikorde?
Dank voor de bronvermeldingquote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal International
[...]
Een beetje... bij Genee en Derksen had je 2 afleveringen nodig om hun Bingo af te strepen. Van Hanegem had zijn hele arsenal norse opmerkingen al bij het 'Heb je nog nieuws' blokje afgewerkt. Hoe kon Genee nou verwachten dat de grote Van Hanegem tijd had voor voetbal kijkenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen Willem vroeger vaste gast was keek ik het eigenlijk nauwelijks, maar wanneer ik het zag acteerde hij een beetje de norse man.
Ik heb zelfs nog liever JJ 'labradorhoofd' van Gangelen dan Hanegem. Die laatste uitzending waar hij te gast was, wat een stuk chagrijn zeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef DrDentz het volgende:
Heel mooi dat Willem terugkeert. Hij is wel wat nors maar heeft 100x meer voetbalverstand dan zo'n sociale gladjanus als Jan Joost van Gangelen.
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Willem van Hanegem keert, zoals SigaarSnor.blogspot.com vorige week al meldde, weer terug aan tafel bij Voetbal International. Sterker nog: hij wordt er, net als overigens Johan Boskamp, vaste tafelgast. Dat vertelde Anton Lippold van het blad Voetbal International vandaag op VI Radio.
De terugkeer van Van Hanegem, die de rol enkele seizoenen geleden ook al vervulde, is opmerkelijk. Na een ruzie in mei van dit jaar tussen Wilfred Genee en Johan Derksen óver Van Hanegem weigerde hij ooit nog langs te komen. Zo'n drie weken geleden zette hij de deur echter weer op een kier, nadat Derksen had laten weten Van Hanegem te missen. De kou is nu dus weer helemaal uit de lucht.
De bedoeling was dat Van Hanegem komende vrijdag al zou aanschuiven, maar dat is vanwege ziekte uitgesteld. Zijn eerste optreden zal nu maandag 16 januari (na de winterstop) zijn.
Alsjeblieft niet zeg
Emile strikes again!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:36 schreef JackHerrer het volgende:
0.50 "Hij zat niet helemaal goed in vel...of was het zijn hesje, hehe"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand goede bijnamen of een gif met dezelfde afmeting?
♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef DrDentz het volgende:
Heel mooi dat Willem terugkeert. Hij is wel wat nors maar heeft 100x meer voetbalverstand dan zo'n sociale gladjanus als Jan Joost van Gangelen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
"Dit komt vast terug op internet, hier gaan ze een rap op maken. Wat voor Ali B."quote:Op woensdag 14 december 2011 15:36 schreef JackHerrer het volgende:
0.50 "Hij zat niet helemaal goed in vel...of was het zijn hesje, hehe"
Tja in dit topic vind zeker meer dan de helft het wel leuk dat hij terugkeert dus al met al is dit blijkbaar ook zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef marcodej het volgende:
Van Hanegem gewoon niet meer doen, die man kan gewoon nergens normaal op reageren. Hij denkt schijnbaar dat zijn norse rol leuk gevonden wordt.
Ik vind hem bij Sport1 altijd goed, is natuurlijk een ander soort programma maar luister graag naar hem als hij het over voetbal/voetballers heeftquote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef marcodej het volgende:
Van Hanegem gewoon niet meer doen, die man kan gewoon nergens normaal op reageren. Hij denkt schijnbaar dat zijn norse rol leuk gevonden wordt.
Mee eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan wel huilen om dit nieuws. Weer het wekelijkse toneelspelletje van de zure Van Hanegem aanzien
Dat deed ik de laatste weken sowieso al.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie het allemaal wel aan, als het echt weer te saai wordt kan je VI kijken altijd nog combineren met computeren
Dat was toenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef DrDentz het volgende:
Van Hanegem hoeft daar alleen maar te gaan zitten en de mensen vinden hem al een held. Johan moet daarvoor eerst half Nederland beledigen.
Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal Internationalquote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie het allemaal wel aan, als het echt weer te saai wordt kan je VI kijken altijd nog combineren met computeren/ klagen op Fok! over Van Hanegem
Als ze maar $chuivenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
Willem zou toch nooit meer aanschuiven trouwens ?
Derksen heeft Genee langgenoeg in toom gehouden geen vervelende opmerkingen te maken. Iets wat bij Van Hanegem al stellen dat hij zijn haar verft is. Dus waarschijnlijk voelt hij zich weer genoeg op waarde geschat om ons te verblijden met zijn visie. Of misschien bieden ze hem gewoon een stuk meer geld per aflevering dat kan ook natuurlijkquote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 17:22 schreef tralalala het volgende:
Bij Sport1 heeft hij wel altijd sterke analyses!Heeft die ook lamstraalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
Royal Sadness dit. Zelfs inleiding / small-talk is al te veel gevraagd.quote:
Opzich mooi dat zo'n Genee zelf af en toe te kakken wordt gezet. Je kunt bij hem altijd heerlijk aan z'n smoel zien of hij het echt vervelend vindt.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:46 schreef Type-R het volgende:
[..]
Royal Sadness dit. Zelfs inleiding / small-talk is al te veel gevraagd.
Dit dusquote:Op woensdag 14 december 2011 17:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Opzich mooi dat zo'n Genee zelf af en toe te kakken wordt gezet. Je kunt bij hem altijd heerlijk aan z'n smoel zien of hij het echt vervelend vindt.
Vertonen beide autistisch gedrag al probeert Gijp het positief te benaderen daar waar Van Hanegem alleen maar aan naar huis gaan denkt.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Dit dus
Maar de meeste kids hier hebben ongetwijfeld liever het gegier om zijn eigen grappen van Reneetje.
Enige dat Willem doet is bloedzuiger Genee trollen. Liefst zo vaak en zo veel mogelijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vertonen beide autistisch gedrag al probeert Gijp het positief te benaderen daar waar Van Hanegem alleen maar aan naar huis gaan denkt.
quote:Op woensdag 14 december 2011 16:32 schreef Rickazio het volgende:
Van Hanegem en Jan-Joost bij overige neergezetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand goede bijnamen of een gif met dezelfde afmeting?
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
Helemaal eens met deze post, alleen Feyenoorders lijken blij te zijn met dit nieuwsquote:Op woensdag 14 december 2011 16:01 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
Oprotten met die zure mongool waar nooit een zinnig woord uitkomt.
Wat bedoel je? Zal Europa League zijn wat je bedoelt?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:58 schreef Stokstaart het volgende:
Komt VI nu 3x per week trouwens of wat is deze?
Och natuurlijk.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Zal Europa League zijn wat je bedoelt?
Ben zelf ook elke keer in de war. Opzich altijd lekker dat je een onverwachte voetbal-avond krijgt voorgeschoteld. Beetje net alsof je vriendin vanuit het niets aan je snikkel begint te sabbelen.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Och natuurlijk.
Ja, omdat iemand zei vanavond Kieft te gast
Lijkt welquote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak ervan wat je wil, maar ik zie geen verschil tussen zijn toneelstukje (Ik mag toch hopen dat hij tegen zijn gezin normaler is) bij VI dan zijn optreden bij DWDD/P&W, en ook bij Sport1 heb ik hem zelden iets positiefs horen zeggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Enige dat Willem doet is bloedzuiger Genee trollen. Liefst zo vaak en zo veel mogelijk.
Daarom snap ik ook niet dat ze hem nog uitnodigen. Is toch allang gebleken dat het van beide kanten niet werkt en ook nog eens to-taal niet in het format past?
Gaat het volgens jou om positief of negatief doen dan? Volgens mij of je een goede en duidelijke analyse van een wedstrijd kunt geven.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak ervan wat je wil, maar ik zie geen verschil tussen zijn toneelstukje (Ik mag toch hopen dat hij tegen zijn gezin normaler is) bij VI dan zijn optreden bij DWDD/P&W, en ook bij Sport1 heb ik hem zelden iets positiefs horen zeggen.
Genee heeft 100% gelijk. Je ziet Johan ook even 1 seconde denken als Genee erover begint van hoe die moet reageren. Gaat hij 't tegen, gaat hij het nuanceren, of gaat hij vol op de man Wilfred Genee spelen om de aandacht af te leiden. Het laatste dusquote:
Dat hoeft niet, maar als iets goeds is benoem dat dan voordat je gaat uitleggen wat er allemaal slecht is. Overigens vind ik analyses op Sport1 sowieso een hoop open deuren intrappen, maar opzich doet hij het niet onaardig daar nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat het volgens jou om positief of negatief doen dan? Volgens mij of je een goede en duidelijke analyse van een wedstrijd kunt geven.
Daarom past Willem ook niet tussen de borrelpraat van VI. Daar gaat het namelijk zelden echt over voetbal.
'Voetbal International is koffietijd voor mannen'quote:Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef Ties02 het volgende:
Stokstaart![]()
Kijk dan lekker niet joh, je vindt VI louter borrelpraat? En Rene alleen een autistische clown met geen voetbalkennis?
Ik luister 10 keer liever naar een analyse van spelmomenten of wedstrijden van Rene, dan van Willem
Niks mis met koffietijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
'Voetbal International is koffietijd voor mannen'
Aldus presentator Wilfred Genee
O, maar dat zegt toch ook niemand?quote:
Volgens het journaal had hij een schildklier aandoening al vind ik dat meer als een slap excuus klinken. Het niet meer trainen terwijl hij al dik was vind ik toch wat aannemelijkerquote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef Merkie het volgende:
Hadden jullie de nieuwe Ronaldo al gezien?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Smoofie het volgende:
DInamo kiev ligt er met deze stand uit. Dat betekent dat na Shakthar ook DK eruit kan liggen, wat goed is voor Nederland.
Mooi zo, zijn we van die kutploegen af.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Smoofie het volgende:
DInamo kiev ligt er met deze stand uit. Dat betekent dat na Shakthar ook DK eruit kan liggen, wat goed is voor Nederland.
"Hij beweegt hetzelfde als die Peter Beense over het veld..."quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef Merkie het volgende:
Hadden jullie de nieuwe Ronaldo al gezien?
[ afbeelding ]
Ik vind dat het bij de Ziggo/UPC's van deze wereld mogelijk moet worden om een abonnement per zender af te sluiten. Gewoon zelf kiezen welke reut je wel en welke je niet op je tv wilt hebben. Hoe meer zenders, hoe meer je betaalt. Gat in de markt!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat ik RTL7 gewoon op 2 ga programmeren ofzo, het staat nu nog ergens op 28 ofzo, maar die andere zenders zijn toch lang niet zo boeiend.
Hij heeft wel degelijk een puntquote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef Ties02 het volgende:
2e elftal, alsjeblieft Johan er staan 3 andere spelers dan normaal in..
Wat verwacht ie dan dat Co z'n beste elftal opstelt met het risico op blessures? We spelen beker europees en competitie lijkt me wel genoeg wedstrijden, daarnaast hoeft deze wedstrijd niet gewonnen te wordenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:37 schreef PaulHarris het volgende:
[..]
Hij heeft wel degelijk een punt
Portugeze competitie is min of meer vergelijkbaar met de Nederlandse competitie. Bovendien is het niet zo dat De Jong aleen in de eredivisie presteert; hij heeft in de EL tegen ploegen als Zenith en Kazan (CL-niveau) ook aardige dingen laten zien.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:43 schreef vincerusso het volgende:
Wolfswinkel overleeft in fysiek zware competitie en Derksen vind de Jong beter die speelt tegen kutverdedigers die je alle ruimte laten
In Portugal zijn ze fysiek veel sterker dan in NL hoor.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Portugeze competitie is min of meer vergelijkbaar met de Nederlandse competitie. Bovendien is het niet zo dat De Jong aleen in de eredivisie presteert; hij heeft in de EL tegen ploegen als Zenith en Kazan (CL-niveau) ook aardige dingen laten zien.
En zijn eigen dochter een vuige slet isquote:Op woensdag 14 december 2011 20:49 schreef marcodej het volgende:
Johan komt zelfs doordeweeks met leuke nieuwtjes. Ze weten we dat de broertjes De Jong uit een net milieu komen.
drinkt soms nog weleens een glaasje teveel en hij slaat vrouwenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Ties02 het volgende:
Wat is er gebeurd met Kieft dan
Vind hem wel chille gast opzich
Laatste tijd wel weer goed bezig ja, maar hij had tijden dat hij nog net niet in slaap viel op je scherm bij Sport1.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Ties02 het volgende:
http://www.vi.nl/Achtergr(...)-Rep-is-een-film.htmquote:Op woensdag 14 december 2011 20:53 schreef Ties02 het volgende:
Net zoals hij vindt dat PSV ex-spelers moet gaan helpen die aan lager wal zijn geraakt door ze een vet salaris te geven als scout. Het gemak waarmee Johan beweert dat iemand op basis van niks maar even een salaris moet krijgen waar de doorsnee-burger alleen maar van kan dromen vind ik vreemd te noemen.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:50 schreef DrDentz het volgende:
Kieft schijnt aan lager wal geraakt te zijn, misschien dat Johan hem bij dit programma betrekt als een soort sociale dienst.
quote:
Zolang het op de bil of poenie is niet nee.quote:
niet zomaar een exspeler he ? heeft ie wel recht op omdat PSV hem eigenlijk genaaid heeft voor 20 jaar langquote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net zoals hij vindt dat PSV ex-spelers moet gaan helpen die aan lager wal zijn geraakt door ze een vet salaris te geven als scout. Het gemak waarmee Johan beweert dat iemand op basis van niks maar even een salaris moet krijgen waar de doorsnee-burger alleen maar van kan dromen vind ik vreemd te noemen.
Wat is er dan precies gebeurd?quote:Op woensdag 14 december 2011 21:00 schreef vincerusso het volgende:
[..]
niet zomaar een exspeler he ? heeft ie wel recht op omdat PSV hem eigenlijk genaaid heeft voor 20 jaar lang
Misschien verlies je de realiteit een beetje uit ogen wanneer je een bedrag waar een paard de hik van krijgt ontvangt voor zo'n smakeloze reclame van een louche energiebedrijf.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Net zoals hij vindt dat PSV ex-spelers moet gaan helpen die aan lager wal zijn geraakt door ze een vet salaris te geven als scout. Het gemak waarmee Johan beweert dat iemand op basis van niks maar even een salaris moet krijgen waar de doorsnee-burger alleen maar van kan dromen vind ik vreemd te noemen.
jarenlang hebben ze hem onderbetaald terwijl de veel minder getalenteerde broertjes van der Kerkhof het 10voud van zijn salaris verdienden en heel veel extraatjes kregen (huizen)quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er dan precies gebeurd?
Andere spelers die beter slechter waren dan Willie kregen veel meer geld.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat is er dan precies gebeurd?
Kun je beter nog 3 stuks reklame filmpjes verkopen ja.quote:Op woensdag 14 december 2011 22:02 schreef Evertjan het volgende:
waarom ze überhaupt nog analyseren in de rust is mij een raadsel om eerlijk te zijn. Welgeteld 1 min en 41 sec hebben ze gepraat over Twente
Wat uiteindelijk ontzettende onzin is, want ons aller Willy is 1 van de hoogst betaalde scouts bij PSV.quote:Op woensdag 14 december 2011 21:02 schreef PaulHarris het volgende:
[..]
Andere spelers die beter slechter waren dan Willie kregen veel meer geld.
Waarschijnlijk konden hun beter onderhandelen, en PSV heeft hem 'onder betaald' is de mening van velen en vinden dat PSV nu hem moet helpen nu hij een lullig AOWtje heeft.
Heel veel meer valt er over die saaie drol niet te vertellen, toch?quote:Op woensdag 14 december 2011 22:33 schreef Evertjan het volgende:
we hebben trouwens nog wat info nodig voor de wikipedia van Emile Schelvis
http://nl.wikipedia.org/wiki/Emile_Schelvis
Met Hugo Borst?quote:
Blijft echt net een G elftal lijkenquote:Op woensdag 14 december 2011 22:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij heeft hij trouwens gespeeld bij de amateurs van Xerxes, kan ik me herinneren uit WIA 4.
Tevens is hij de schrijver van illustere titels als:
• De Voetbal Goden van Italië
• Xerxes DZB 100 jaar 1904-2004.
Netjes gedaan, nog een leuke bijnaam voor Jan-Joost?quote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op woensdag 14 december 2011 23:06 schreef Rickazio het volgende:
Blij dat Lazio door is, kijk uit naar de loting
[..]
Netjes gedaan, nog een leuke bijnaam voor Jan-Joost?Puppy-eyes mooiboy die niets te melden heeft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Champions League.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:27 schreef Rickazio het volgende:
Verbaasd me toch dat die stadions altijd zo enorm leeg zijn... wat is nou leuker, Europees of competitie?
Toch wel even wat anders slimmerik.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:31 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Europees (voetbal) is Europa League en Champions League, wijsneus.
quote:Op woensdag 14 december 2011 22:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met Hugo Borst?
Ging Schelvis toen niet ontzettend hard op z'n bek, toen ie een keer misschoot?
Goed het geluid van een haan in een woord uitgedruktquote:
Ze hebben 't goedgemaaktquote:Op woensdag 14 december 2011 17:19 schreef Stokstaart het volgende:
Weet niet, ik zag net wel de Justin Bieber cover van Mariah Carey haar kerstklassieker waaraan ze zelf ook meedoet.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeg ik nou een RTL kerst reclame met Wilfred Genee en die Van der Vorst in een commercial?
yuk
Toen hadden we nog persoonlijkheden...nu hebben ze allemaal mediatraining gehadquote:
Ja, dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 00:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Zeg ik nou een RTL kerst reclame met Wilfred Genee en die Van der Vorst in een commercial?
yuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: (op eigen risico)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 15 december 2011 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dus.
http://www.rtlviertdekerst.nl/Jammer dat Johan niet meedoet...Johan met een onverschillige blik, een ongeschoren kop en een sigaar in z'n bek zou het helemaal hebben afgemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woordje "puppy" moet er inderdaad wel in bij JJ van Gangelen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Puppy-eyes mooiboy die niets te melden heeft.
OP-updatequote:Op donderdag 15 december 2011 02:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Woordje "puppy" moet er inderdaad wel in bij JJ van Gangelen.
Waar heb ik naar zitten kijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.rtlviertdekerst.nl/
Rond de tweede minuut is er ook een stukje van Wilfred die heel blij is omdat hij een bal in een boom heeft gehangen, misschien een idee voor een leuk gifje voor de echte kerststemming
Goedmakertjequote:Op donderdag 15 december 2011 02:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb ik naar zitten kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik wilde je niet hersendood makenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb ik naar zitten kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
Die video van Derksen?quote:Op donderdag 15 december 2011 03:10 schreef DrDentz het volgende:
Deze video kan inhoud bevatten die voor sommige gebruikers niet geschikt is
Inderdaad
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
OP-updateAlleen zit Van Hanegem nog wat stil
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 15:09:21 ]
Die video over die kutscheet.. Als je deze video wilt bekijken, moet je bevestigen dat je 18 of ouder bent door je aan te melden of te registreren.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die video van Derksen?
of die video met Gordon? Die was echt ''not dun'' namelijk volgens Johan
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ga er maar goed voor zitten, Jan Smit is vrijdag te gast bij VIDat is echt al de 4e keer dat ze hem uitgenodigen terwijl dat inderdaad het enige is wat hij een aflevering lang zegt... Ach gelukkig is Barbara er om voor wat vuurwerk te zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hebben ze soms ook zo'n filmpje van Tijl Beckand?quote:
Als Genee en Derksen hier een topshow van weten te maken zie ik ze een emmy winnen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
Oei, Jan Smit en Barbara Barend..![]()
..
Ik was van plan om exact hetzelfde te typen....quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
..
Die zijn er ook best vaak, ze hoeven niet in de OP toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
..
Haha nice, het resultaat mag er wezen, al zeg ik het zelfquote:
Voor iemand zonder kwaliteiten heeft die paps van dr dat toch even knap voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef planethugo het volgende:
waarom zit barbara er zo vaak, die 2 jaar dat ze het presenteerde was meeeer dan genoeg
Naja, Babs zou nog kunnen, en Everse... en De Mos...quote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die zijn er ook best vaak, ze hoeven niet in de OP toch?
Dat lullige vlaggetje op z'n wang doet 't 'm.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Emile ook bij VI Oranje te gast is ga ik die daar elke dag gebruiken
[ afbeelding ]
quote:Wim Kieft is afgelopen week op Schiphol gearresteerd na een incident aan boord van de avondvlucht KL 1706 vanuit Madrid. Dit schrijft De Telegraaf dinsdagmorgen op haar voorpagina
Volgens de krant kreeg Kieft het in de business class aan de stok met een vrouw. Toen een passagier daar iets van zei, ontstond een ruzie die zo uit de hand liep dat de gezagvoerder overwoog een tussenlanding te maken in Parijs. De KLM spreekt van een "ernstig incident".
"Deze meneer is op verdenking van overlast en bedreiging meegenomen. Hij is na verhoor heengezonden", aldus woordvoerder Rob Stenacker van de Koninklijke Marechaussee tegen De Telegraaf. De passagier met wie Kieft in de clinch lag, zou aangifte hebben gedaan.
Wim Kieft ontkent tegenover de ochtendkrant dat hij de rel heeft veroorzaakt. Hij liet het woord maandagavond doen door raadsman mr. Jan-Hein Kuijpers. " Mijnheer Kieft had gewoon een ticket voor de economy class", zegt Kuijpers, "maar omdat hij het land goed heeft gediend, nodigde de KLM hem uit om naar voren te komen naar de business class. Daar werd hij geconfronteerd met een dame die na een tijdje vrijwel dronken was en nadrukkelijk avances maakte. Meneer Kieft was daar niet van gediend en liet dat blijken. Ja, dan krijg je dit. Maar er is niet geslagen, geschopt of aan haren getrokken."
bron: http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/51588_wim-kieft-gearresteerd
dubbel post man.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk wordt het een héle zware wedstrijd voor AZ.
Ik ben voor AZ vanavond.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:45 schreef Smoofie het volgende:
Hopelijk wordt het een héle zware wedstrijd voor AZ.
Een zware wedstrijd die ze winnen ofc. Maar wel veeeeeeeeeeeeeel energie verspillen. NAC moet nl. winnen zondag.quote:
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:47 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Een zware wedstrijd die ze winnen ofc. Maar wel veeeeeeeeeeeeeel energie verspillen. NAC moet nl. winnen zondag.
Ik denk het wel ja, maar AZ kan ook punten verspelen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:48 schreef Olep het volgende:
[..]
Mooi gezegd.
Ik verwacht puntverlies van PSV en Twente.
niet als Austria dik wint.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft AZ genoeg aan een gelijkspel?
Als Austria met maximaal 5 goals van malmo wint, dan heeft AZ aan een gelijkspel genoeg...quote:Op donderdag 15 december 2011 20:51 schreef ZuidGrens het volgende:
Heeft AZ genoeg aan een gelijkspel?
Zeg nooit nooit.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Austria met maximaal 5 goals van malmo wint, dan heeft AZ aan een gelijkspel genoeg...
quote:
Oké. bedankt.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:52 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als Austria met maximaal 5 goals van malmo wint, dan heeft AZ aan een gelijkspel genoeg...
Link?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Gijp een reclame opgenomen voor Kruidvat?! Is dat een grap
John de Wolf al gezien?quote:Op donderdag 15 december 2011 21:21 schreef Ties02 het volgende:
Gijp een reclame opgenomen voor Kruidvat?! Is dat een grap
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:33 schreef JackHerrer het volgende:
Die reclames van Gijp met Kieft tijdens wk 2006 zijn legendarisch.
Toen had Wim Kieft nog blond haar. Nu gaat ie als een geverfde drop over straat.quote:
quote:Op donderdag 15 december 2011 22:29 schreef Rickazio het volgende:
René van der Gijp = steeds versassend altijd voordelig?
En dan krijgt hij 'The Voice' van Kruidvat er ook nog bij!quote:Op donderdag 15 december 2011 22:33 schreef Rickazio het volgende:
Bij nader inzien heeft hij toch een goede deal gesloten =
[ afbeelding ]
Eredivisieclubs 53 miljoen verlies. Dus die Duitse club moet weer gepromoot worden.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom eigenlijk Jan Smit.. Hij mocht een maand geleden toch ook al eens reclame maken voor Heracles? Waarom al weer? Of omdat hij zo'n nuttige mening heeft over het voetbal in Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |