Hansie staat zodra het programma begint het laagst in de pik-orde. Dat is zijn rol en daar is hij goed in, ook al doet-ie het niet expres.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Jazeker. Hansie heeft vele malen meer VI-credits dan Schelvis. Schelvis mag pas dedain tonen als hij hoger in de VI-pikorde staat.
Dat magquote:Op woensdag 14 december 2011 12:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
OK is jouw mening, maar ik vind het een beetje onzin
Buitencategorie obvi.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:49 schreef Specularium het volgende:
Waar staat Danny Vera dan in de pikorde?
Dank voor de bronvermeldingquote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal International
[...]
Een beetje... bij Genee en Derksen had je 2 afleveringen nodig om hun Bingo af te strepen. Van Hanegem had zijn hele arsenal norse opmerkingen al bij het 'Heb je nog nieuws' blokje afgewerkt. Hoe kon Genee nou verwachten dat de grote Van Hanegem tijd had voor voetbal kijkenquote:Op woensdag 14 december 2011 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Toen Willem vroeger vaste gast was keek ik het eigenlijk nauwelijks, maar wanneer ik het zag acteerde hij een beetje de norse man.
Ik heb zelfs nog liever JJ 'labradorhoofd' van Gangelen dan Hanegem. Die laatste uitzending waar hij te gast was, wat een stuk chagrijn zeg.quote:Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef DrDentz het volgende:
Heel mooi dat Willem terugkeert. Hij is wel wat nors maar heeft 100x meer voetbalverstand dan zo'n sociale gladjanus als Jan Joost van Gangelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |