quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:40 schreef Rickazio het volgende:
Iemand goede gif van Boskamp? Die ontbreekt nog namelijk
Een klap voor zn bek geven, dat moet ik zien!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:36 schreef Paxcon het volgende:
Ik blijf toch altijd lachen om deze, vanaf 1.10:
Maar die trainer zelf is ook gewoon geweldig.quote:
Valt me opeens op dat hij er al tussen staat. Wie missen we dan nog?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net gemaakt.
Je kunt veel mensen weghalen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:49 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Valt me opeens op dat hij er al tussen staat. Wie missen we dan nog?
Ik mis Barbara niet overigens
toegevoegd onderaan, de rest is nogal gesleutel, maar vervanging is nog wel te doen, als iemand een vervanger heeft voor Bulbul en Drenthe bijv...quote:
Epic inderdaadquote:
Eerder dan zwart/wit maken. Nostalgie!quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:54 schreef ZuidGrens het volgende:
Bulbul en Drenthe kunnen er eigenlijk wel uit wmb
Ook goed!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Eerder dan zwart/wit maken. Nostalgie!
Royston Drenthe zwart maken, jaja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Eerder dan zwart/wit maken. Nostalgie!
quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Royston Drenthe zwart maken, jaja.
[..]
[..]
Mastereditquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
Als dat programma TV Moment van het Jaar er weer is moeten de VI Hooligans die Boskamp-telmachine anekdote wel naar de overwinning spammen.
quote:
quote:Op woensdag 14 december 2011 01:50 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen vrijdag met Aad de Mos en Boskamp's losse handjes, zat De Mos een minuut lang helemaal scheef (in een 50 graden hoek) na een duw van Boskamp...
Die zat er toch al in?quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:45 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net gemaakt.
Waar vaak niemand om lacht en dat maakt het ook best wel weer leuk.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:24 schreef rubbereend het volgende:
Schelvis is een heerlijke gast, goede voetbalmening en wat grapjes tussendoor
Welke minuut?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:50 schreef Yi-Long het volgende:
Afgelopen vrijdag met Aad de Mos en Boskamp's losse handjes, zat De Mos een minuut lang helemaal scheef (in een 50 graden hoek) na een duw van Boskamp...
Het viel me op dat ook hij best vals was tegen Hansie. Niet heel aanvallend maar meer op een geniepige manier.quote:Op woensdag 14 december 2011 02:24 schreef rubbereend het volgende:
Schelvis is een heerlijke gast, goede voetbalmening en wat grapjes tussendoor
Haha, lekker sarcastisch de hele tijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Het viel me op dat ook hij best vals was tegen Hansie. Niet heel aanvallend maar meer op een geniepige manier.
Moet je daar status voor hebben dan, er komt nooit iets zinnigs uit die Kraay, als er iemand overbodig is dan is hij het welquote:Op woensdag 14 december 2011 12:24 schreef Symer het volgende:
Emiel heeft nog niet de VI-status om Hansie niet serieus te nemen.
Jazeker. Hansie heeft vele malen meer VI-credits dan Schelvis. Schelvis mag pas dedain tonen als hij hoger in de VI-pikorde staat.quote:Op woensdag 14 december 2011 12:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je daar status voor hebben dan, er komt nooit iets zinnigs uit die Kraay, als er iemand overbodig is dan is hij het wel
OK is jouw mening, maar ik vind het een beetje onzinquote:Op woensdag 14 december 2011 12:35 schreef Symer het volgende:
[..]
Jazeker. Hansie heeft vele malen meer VI-credits dan Schelvis. Schelvis mag pas dedain tonen als hij hoger in de VI-pikorde staat.
Overigens, iedereen in de OP onder 'overige characters' is zó vorig seizoen![]()
En wat heeft die Van Hintum gepresteerd dat hij wel in de OP staat, maar een Aad de Mos niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |