NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal International
Willem van Hanegem keert, zoals SigaarSnor.blogspot.com vorige week al meldde, weer terug aan tafel bij Voetbal International. Sterker nog: hij wordt er, net als overigens Johan Boskamp, vaste tafelgast. Dat vertelde Anton Lippold van het blad Voetbal International vandaag op VI Radio.
De terugkeer van Van Hanegem, die de rol enkele seizoenen geleden ook al vervulde, is opmerkelijk. Na een ruzie in mei van dit jaar tussen Wilfred Genee en Johan Derksen óver Van Hanegem weigerde hij ooit nog langs te komen. Zo'n drie weken geleden zette hij de deur echter weer op een kier, nadat Derksen had laten weten Van Hanegem te missen. De kou is nu dus weer helemaal uit de lucht.
De bedoeling was dat Van Hanegem komende vrijdag al zou aanschuiven, maar dat is vanwege ziekte uitgesteld. Zijn eerste optreden zal nu maandag 16 januari (na de winterstop) zijn.
Alsjeblieft niet zeg
Emile strikes again!quote:Op woensdag 14 december 2011 15:36 schreef JackHerrer het volgende:
0.50 "Hij zat niet helemaal goed in vel...of was het zijn hesje, hehe"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet iemand goede bijnamen of een gif met dezelfde afmeting?
♔ KoningenUitGroningen ♔
quote:Op woensdag 14 december 2011 14:45 schreef DrDentz het volgende:
Heel mooi dat Willem terugkeert. Hij is wel wat nors maar heeft 100x meer voetbalverstand dan zo'n sociale gladjanus als Jan Joost van Gangelen.
quote:Op woensdag 14 december 2011 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal International
"Dit komt vast terug op internet, hier gaan ze een rap op maken. Wat voor Ali B."quote:Op woensdag 14 december 2011 15:36 schreef JackHerrer het volgende:
0.50 "Hij zat niet helemaal goed in vel...of was het zijn hesje, hehe"
Tja in dit topic vind zeker meer dan de helft het wel leuk dat hij terugkeert dus al met al is dit blijkbaar ook zo.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef marcodej het volgende:
Van Hanegem gewoon niet meer doen, die man kan gewoon nergens normaal op reageren. Hij denkt schijnbaar dat zijn norse rol leuk gevonden wordt.
Ik vind hem bij Sport1 altijd goed, is natuurlijk een ander soort programma maar luister graag naar hem als hij het over voetbal/voetballers heeftquote:Op woensdag 14 december 2011 17:09 schreef marcodej het volgende:
Van Hanegem gewoon niet meer doen, die man kan gewoon nergens normaal op reageren. Hij denkt schijnbaar dat zijn norse rol leuk gevonden wordt.
Mee eens.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik kan wel huilen om dit nieuws. Weer het wekelijkse toneelspelletje van de zure Van Hanegem aanzien
Dat deed ik de laatste weken sowieso al.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie het allemaal wel aan, als het echt weer te saai wordt kan je VI kijken altijd nog combineren met computeren
Dat was toenquote:Op woensdag 14 december 2011 17:13 schreef DrDentz het volgende:
Van Hanegem hoeft daar alleen maar te gaan zitten en de mensen vinden hem al een held. Johan moet daarvoor eerst half Nederland beledigen.
Willem van Hanegem wordt vaste tafelgast in Voetbal Internationalquote:Op woensdag 14 december 2011 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie het allemaal wel aan, als het echt weer te saai wordt kan je VI kijken altijd nog combineren met computeren/ klagen op Fok! over Van Hanegem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |