Lijkt welquote:Op woensdag 14 december 2011 17:59 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maak ervan wat je wil, maar ik zie geen verschil tussen zijn toneelstukje (Ik mag toch hopen dat hij tegen zijn gezin normaler is) bij VI dan zijn optreden bij DWDD/P&W, en ook bij Sport1 heb ik hem zelden iets positiefs horen zeggen.quote:Op woensdag 14 december 2011 17:54 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Enige dat Willem doet is bloedzuiger Genee trollen. Liefst zo vaak en zo veel mogelijk.
Daarom snap ik ook niet dat ze hem nog uitnodigen. Is toch allang gebleken dat het van beide kanten niet werkt en ook nog eens to-taal niet in het format past?
Gaat het volgens jou om positief of negatief doen dan? Volgens mij of je een goede en duidelijke analyse van een wedstrijd kunt geven.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maak ervan wat je wil, maar ik zie geen verschil tussen zijn toneelstukje (Ik mag toch hopen dat hij tegen zijn gezin normaler is) bij VI dan zijn optreden bij DWDD/P&W, en ook bij Sport1 heb ik hem zelden iets positiefs horen zeggen.
Genee heeft 100% gelijk. Je ziet Johan ook even 1 seconde denken als Genee erover begint van hoe die moet reageren. Gaat hij 't tegen, gaat hij het nuanceren, of gaat hij vol op de man Wilfred Genee spelen om de aandacht af te leiden. Het laatste dusquote:
Dat hoeft niet, maar als iets goeds is benoem dat dan voordat je gaat uitleggen wat er allemaal slecht is. Overigens vind ik analyses op Sport1 sowieso een hoop open deuren intrappen, maar opzich doet hij het niet onaardig daar nee.quote:Op woensdag 14 december 2011 18:32 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Gaat het volgens jou om positief of negatief doen dan? Volgens mij of je een goede en duidelijke analyse van een wedstrijd kunt geven.
Daarom past Willem ook niet tussen de borrelpraat van VI. Daar gaat het namelijk zelden echt over voetbal.
'Voetbal International is koffietijd voor mannen'quote:Op woensdag 14 december 2011 18:36 schreef Ties02 het volgende:
Stokstaart![]()
Kijk dan lekker niet joh, je vindt VI louter borrelpraat? En Rene alleen een autistische clown met geen voetbalkennis?
Ik luister 10 keer liever naar een analyse van spelmomenten of wedstrijden van Rene, dan van Willem
Niks mis met koffietijd.quote:Op woensdag 14 december 2011 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
'Voetbal International is koffietijd voor mannen'
Aldus presentator Wilfred Genee
O, maar dat zegt toch ook niemand?quote:
Volgens het journaal had hij een schildklier aandoening al vind ik dat meer als een slap excuus klinken. Het niet meer trainen terwijl hij al dik was vind ik toch wat aannemelijkerquote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef Merkie het volgende:
Hadden jullie de nieuwe Ronaldo al gezien?
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Smoofie het volgende:
DInamo kiev ligt er met deze stand uit. Dat betekent dat na Shakthar ook DK eruit kan liggen, wat goed is voor Nederland.
Mooi zo, zijn we van die kutploegen af.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:10 schreef Smoofie het volgende:
DInamo kiev ligt er met deze stand uit. Dat betekent dat na Shakthar ook DK eruit kan liggen, wat goed is voor Nederland.
"Hij beweegt hetzelfde als die Peter Beense over het veld..."quote:Op woensdag 14 december 2011 19:55 schreef Merkie het volgende:
Hadden jullie de nieuwe Ronaldo al gezien?
[ afbeelding ]
Ik vind dat het bij de Ziggo/UPC's van deze wereld mogelijk moet worden om een abonnement per zender af te sluiten. Gewoon zelf kiezen welke reut je wel en welke je niet op je tv wilt hebben. Hoe meer zenders, hoe meer je betaalt. Gat in de markt!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef DrDentz het volgende:
Ik denk dat ik RTL7 gewoon op 2 ga programmeren ofzo, het staat nu nog ergens op 28 ofzo, maar die andere zenders zijn toch lang niet zo boeiend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |