quote:Op donderdag 15 december 2011 00:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja, dus.
http://www.rtlviertdekerst.nl/Jammer dat Johan niet meedoet...Johan met een onverschillige blik, een ongeschoren kop en een sigaar in z'n bek zou het helemaal hebben afgemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Woordje "puppy" moet er inderdaad wel in bij JJ van Gangelen.quote:Op woensdag 14 december 2011 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Puppy-eyes mooiboy die niets te melden heeft.
OP-updatequote:Op donderdag 15 december 2011 02:10 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Woordje "puppy" moet er inderdaad wel in bij JJ van Gangelen.
Waar heb ik naar zitten kijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 02:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
http://www.rtlviertdekerst.nl/
Rond de tweede minuut is er ook een stukje van Wilfred die heel blij is omdat hij een bal in een boom heeft gehangen, misschien een idee voor een leuk gifje voor de echte kerststemming
Goedmakertjequote:Op donderdag 15 december 2011 02:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb ik naar zitten kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik wilde je niet hersendood makenquote:Op donderdag 15 december 2011 02:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Waar heb ik naar zitten kijken.![]()
![]()
![]()
![]()
Die video van Derksen?quote:Op donderdag 15 december 2011 03:10 schreef DrDentz het volgende:
Deze video kan inhoud bevatten die voor sommige gebruikers niet geschikt is
Inderdaad
quote:Op donderdag 15 december 2011 02:32 schreef Rickazio het volgende:
[..]
OP-updateAlleen zit Van Hanegem nog wat stil
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2011 15:09:21 ]
Die video over die kutscheet.. Als je deze video wilt bekijken, moet je bevestigen dat je 18 of ouder bent door je aan te melden of te registreren.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:23 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die video van Derksen?
of die video met Gordon? Die was echt ''not dun'' namelijk volgens Johan
quote:Op donderdag 15 december 2011 15:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ga er maar goed voor zitten, Jan Smit is vrijdag te gast bij VIDat is echt al de 4e keer dat ze hem uitgenodigen terwijl dat inderdaad het enige is wat hij een aflevering lang zegt... Ach gelukkig is Barbara er om voor wat vuurwerk te zorgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Hebben ze soms ook zo'n filmpje van Tijl Beckand?quote:
Als Genee en Derksen hier een topshow van weten te maken zie ik ze een emmy winnen.quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
Oei, Jan Smit en Barbara Barend..![]()
..
Ik was van plan om exact hetzelfde te typen....quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
..
Die zijn er ook best vaak, ze hoeven niet in de OP toch?quote:Op donderdag 15 december 2011 15:41 schreef TheGeneral het volgende:
..
Haha nice, het resultaat mag er wezen, al zeg ik het zelfquote:
Voor iemand zonder kwaliteiten heeft die paps van dr dat toch even knap voor elkaar gekregenquote:Op donderdag 15 december 2011 16:06 schreef planethugo het volgende:
waarom zit barbara er zo vaak, die 2 jaar dat ze het presenteerde was meeeer dan genoeg
Naja, Babs zou nog kunnen, en Everse... en De Mos...quote:Op donderdag 15 december 2011 15:46 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Die zijn er ook best vaak, ze hoeven niet in de OP toch?
Dat lullige vlaggetje op z'n wang doet 't 'm.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als Emile ook bij VI Oranje te gast is ga ik die daar elke dag gebruiken
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |