Daarnaast kan je Amerikanen van veel beschuldigen, maar 3000 eigen mensen de dood in jagen om een oorlog te starten in een nietszeggend strontland om daar nog meer soldaten te verliezen is gewoon onzinnig, dan moet je wel erg verbitterd (of achterlijk) zijn wil je dat geloven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
9/11 was veel te complex om, mits het een inside job was, verborgen te blijven. Alleen al 4 grote verkeersvliegtuigen laten verdwijnen is een haast onmogelijke opgave.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
Daarnaast denk ik niet dat terroristen nog eenzelfde slagkracht hebben om zoiets op te zetten, de laatste jaren zijn al hun pogingen miserabel mislukt aangezien iedereen constant ze in de nek loopt te hijgen.
That goes both ways.quote:
De symbolen des vrije Westen, in puin.quote:
In dat geval wint de dood altijd, ook als het niet door een aanslag is waardoor men omkomt.quote:
Politiek relevant ook of dat niet?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef GSbrder het volgende:
Godver, wat een pokkeklus heb ik weer voor mezelf gecreeerd.
Nou. De politiek mag wel de knip trekken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:08 schreef spambuster het volgende:
[..]
Politiek relevant ook of dat niet?
Ja oke, maar de Twin Towers omver gooien of straks het nieuwe WTC is natuurlijk van een iets andere aard dan een creditcard skimmen. Vereist ook een wat meer opzichtige voorbereiding en meer mensen, en meer mensen is altijd meer risico ontdekt te worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:08 schreef spambuster het volgende:
[..]
In dat geval wint de dood altijd, ook als het niet door een aanslag is waardoor men omkomt.
Churchill weet dat, Hitler, Attila de hun, Caesar, iedereen.
Neem bijvoorbeeld ICT, ook daar is de misdaad nog steeds na alle 'zoveelste generatie beveiligingen' grote bedrijven als visa en banken aan het bestelen, virtueel, het lijkt wel of wat men slecht noemt uiteindelijk toch wel heel erg vaak wint.
De hamvraag is natuurlijk welke huidskleur, etniciteit en religieuze affiliatie de dader(s) heeft/hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:12 schreef robin007bond het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)in-centrum-luik.html
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef Drugshond het volgende:
Het is een kwal posting.... maar wel eentje met een serieuze ondertoon.
Zijn er nog mensen die zo graag willen verhuizen naar België (belasting/zorgstelsel en zo).
Ik vraag me eerder af waarom je na een ontsnappingspoging meteen de hele stad gaat lopen terroriseren. Mijn eerste instinct zou zijn om ergens over de grens te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef waht het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk welke huidskleur, etniciteit en religieuze affiliatie de dader(s) heeft/hebben.
Als het een neger, marokkaan of moslim is, maakt dat in ieder geval NOOIT uit!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef waht het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk welke huidskleur, etniciteit en religieuze affiliatie de dader(s) heeft/hebben.
Welnee, het is vast een gestoorde Vlaam.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het een neger, marokkaan of moslim is, maakt dat in ieder geval NOOIT uit!
Want; Breivik.
Tja, je hebt van die wanhopige lieden en extremisten die hun eigen leven niet lief hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waarom je na een ontsnappingspoging meteen de hele stad gaat lopen terroriseren. Mijn eerste instinct zou zijn om ergens over de grens te gaan.
Het zijn Pakistanen, iets met een eerwraakzaak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, het is vast een gestoorde Vlaam.
Dan mogen we dat ook weer aanhoren de komende paar week.
De overheid zou dan ook handgranaten moeten verbieden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef spambuster het volgende:
[Upd] Doden en gewonden in Luik
death found a way.
ZIE JE NOU WEL!?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn Pakistanen, iets met een eerwraakzaak.

Je hebt ook geen humor, zuurpruim.quote:
Blanke mensen in Luik?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ZIE JE NOU WEL!?!
ALTIJD DAT VOLK HE, EN NU BLANKE MENSEN EN KINDJES GEWOND! [ afbeelding ]
Zie hoe geniepig ik weer volk gebruik.
Zijn die daar niet dan?quote:
volgens mij is het daar 50-50...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn die daar niet dan?
Ik kom er nooit.
Zwarte humor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ZIE JE NOU WEL!?!
ALTIJD DAT VOLK HE, EN NU BLANKE MENSEN EN KINDJES GEWOND! [ afbeelding ]
Zie hoe geniepig ik weer volk gebruik.
Het is nog te vroeg denk ik, de grapjes over de knallende dienstregeling van het Luikse OV laten we ook maar even weg.quote:
Terreur van het strikje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef GSbrder het volgende:
Het is allemaal de schuld van Di Rupo.
Nu zie je wat er komt van een kabinet onder de Walen.
Hier zijn de Londense rellen peanuts bij.quote:
Ik wacht met smart op DeWinter op tv.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie hebben mazzel, het is waarschijnlijk een Pakistani. Leef je uit, VS en ziet u gesteund door Wilders en consorten.
Wilders zal wel binnenkort een toespraak houden in Luik bij het bushokje, uiteraard in het frans.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie hebben mazzel, het is waarschijnlijk een Pakistani. Leef je uit, VS en ziet u gesteund door Wilders en consorten.
Mensen met een kort pittig kapsel zijn inderdaad niet te versmaden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:26 schreef spambuster het volgende:
De aanslag in het centrum van Luik, op de Place Saint-Lambert, heeft dinsdag aan twee personen het leven gekost. Een ervan is Nordine Amrani, een van de daders.
Er zijn 64 gewonden, waaronder zeker zeven zwaargewonden. Het zou vrijwel zeker om een ontsnappingspoging gaan, maar dat nieuws is nog niet bevestigd.
Het lijkt me vreemd als de politiek in Belgie het toestaat dat criminelen, of mensen die een rechtsgang moeten ondergaan, met explosieven en of vuurwapens binnen mogen.
Voor nu lijkt het logisch, met de info die we hebben, dat het of 'gewoon' een aanslag is zoals in menig land dagelijksvoorkomt, of dat ze iemand probeerden te redden uit justitie handen, dus van buiten naar binnen.
De vraag wie ze dan wilden redden moet dan heel snel bekend kunnen zijn.
Nu is het wachten op de extreem rechtse lieden die weer mensen met bepaalde kenmerken gaan lastig vallen...
Oho gij schavuit, I see what you did thar.quote:
Deze uitspraak is eigenlijk de gortigste van allemaal tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Helemaal granatis?quote:
Ondernemers in Luik verdienen het wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef waht het volgende:
Ik zou als lokale ondernemer overigens uitermate pissig zijn. Opeens gaat een halve dag opbrengsten in rook op.
En dan vooral blijven roepen dat legaal wapenbezit een o zo groot risico vormt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
Wel interessant dat je al die moeite doet om te ontsnappen, AK-47's te kopen, granaten te kopen, om een of ander dom wijf of haar vriend overhoop te blazen omdat haar vliesje kapot was.
Ik zal ze nooit begrijpen die mensen.
Ik weet niet wie jij bent en wat je komt doen, maar houd eens effe lekker je kankersmoel dicht.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef spambuster het volgende:
[..]
Deze uitspraak is eigenlijk de gortigste van allemaal tot nu toe.
Ik ga dan denken dat jij, ware het blanke daders, heel blij daarvan zou zijn geworden.
Anderzijds, de gratis reclame, het in beeld zijn van je zaak, is eigenlijk heel veel duurder en economisch gezien dan dus een vorm van geluk bij een ongeluk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef waht het volgende:
Ik zou als lokale ondernemer overigens uitermate pissig zijn. Opeens gaat een halve dag opbrengsten in rook op.
Hehe, ik zie het al voor me, voor het Justitie gebouw zo'n vuurgevecht tussen een stel Vlamen en wat eerwraak Paki's.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan vooral blijven roepen dat legaal wapenbezit een o zo groot risico vormt.
Wapenbezit is inderdaad een risico. Stel je voor dat arme mensen niet het geld hebben om een wapen te kopen, dan moeten we weer een vuurwapentoeslag gaan invoeren voor de minimaquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent een toonbeeld van uw omgeving? Kaal geschoren, tattoos en heel erg links?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet niet wie jij bent en wat je komt doen, maar houd eens effe lekker je kankersmoel dicht.
Wodka-Grenadine.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang je maar geen grenadine in een lekker glas Grimbergen flikkert.
Als we nou gewoon een stukje land in het midden-oosten claimen en daar Eerwrakistan oprichten, zijn we ook van het gezeik hier af.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, ik zie het al voor me, voor het Justitie gebouw zo'n vuurgevecht tussen een stel Vlamen en wat eerwraak Paki's.
Amai zech, zo'nen jurk met 'nen cheweer! Schieten!
Je bent warm, maar nog niet helemaal juist.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef spambuster het volgende:
[..]
U bent een toonbeeld van uw omgeving? Kaal geschoren, tattoos en heel erg links?
Wat een taal.
Tot dat niveau verlaag ik mij niet.
Waarop de VVD zal voorstellen om de 'rijken' (modaal en hoger) een auto-bepantsering-subsidie toe te wijzen ter bescherming tegen afgunstig plebs.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wapenbezit is inderdaad een risico. Stel je voor dat arme mensen niet het geld hebben om een wapen te kopen, dan moeten we weer een vuurwapentoeslag gaan invoeren voor de minima.
Zeg het hem!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef spambuster het volgende:
[..]
U bent een toonbeeld van uw omgeving? Kaal geschoren, tattoos en heel erg links?
Wat een taal.
Tsja, hoe verklaar je anders het hoge aantal doden als gevolg van wapengebruik in de Verenigde Staten? Overigens ben ik niet per definitie tegen het legaliseren van wapenbezit, ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets realistisch en mogelijk is.quote:[img]h[quote][img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee joh, wapens gewoon fiscaal aftrekbaar maken. DAT IS NIET EERLIJK!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef waht het volgende:
[..]
Waarop de VVD zal voorstellen om de 'rijken' (modaal en hoger) een auto-bepantsering-subsidie toe te wijzen ter bescherming tegen afgunstig plebs.
Ja maar dan moet je ze allemaal deporteren, dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als we nou gewoon een stukje land in het midden-oosten claimen en daar Eerwrakistan oprichten, zijn we ook van het gezeik hier af.
De WRA.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee joh, wapens gewoon fiscaal aftrekbaar maken. DAT IS NIET EERLIJK!
VS heeft een nat kruisje.... nextquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent warm, maar nog niet helemaal juist.
Het aantal doden is vooral hoog in de achterbuurten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, hoe verklaar je anders het hoge aantal doden als gevolg van wapengebruik in de Verenigde Staten?
De wapenwet in Nederland is toegepast ter bescherming van de overheid zelfquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, hoe verklaar je anders het hoge aantal doden als gevolg van wapengebruik in de Verenigde Staten? Overigens ben ik niet per definitie tegen het legaliseren van wapenbezit, ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets realistisch en mogelijk is.
Dan zal je POL je vies tegen gaan vallen, vrees ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef spambuster het volgende:
[..]
Wat een taal.
(A -> B) =/= (niet A -> niet B).quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ook wel logisch. Zodra men in de Verenigde Staten als groep veel wapens gaat bezitten mobiliseert de overheid zich ook. Zie bijvoorbeeld de aanval op Waco.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:35 schreef robin007bond het volgende:
[..]
De wapenwet in Nederland is toegepast ter bescherming van de overheid zelf
Indeed.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
(A -> B) =/= (niet A -> niet B).
Koelie's moeten hun muil houden en katoen plukken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wapenbezit is inderdaad een risico. Stel je voor dat arme mensen niet het geld hebben om een wapen te kopen, dan moeten we weer een vuurwapentoeslag gaan invoeren voor de minima.
Tja.... ik waag me niet te serieus in NWS noch in POL.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:35 schreef KoosVogels het volgende:
Dan zal je POL je vies tegen gaan vallen, vrees ik.
Western-politiek.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
Tsja, hoe verklaar je anders het hoge aantal doden als gevolg van wapengebruik in de Verenigde Staten? Overigens ben ik niet per definitie tegen het legaliseren van wapenbezit, ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets realistisch en mogelijk is.
Waco was een klein hobbeltje op een anderszins geruisloze reis.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:37 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ook wel logisch. Zodra men in de Verenigde Staten als groep veel wapens gaat bezitten mobiliseert de overheid zich ook. Zie bijvoorbeeld de aanval op Waco.
Dat zeg ik ook tegen ze, maar ze luisteren niet meerquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Koelie's moeten hun muil houden en katoen plukken.
Vaag vak is dat.... wel fun.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
(A -> B) =/= (niet A -> niet B).
De tijd dat ze thee verbouwden voor ons is geweest, nu zitten ze in 7-elevens en blazen ze bushokjes op en zitten ze in eigen land op voorraden kernwapens en steunen ze terroristen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook tegen ze, maar ze luisteren niet meer.
In Canada, Noorwegen en Zwitserland is het wapenbezit hoger, maar toch zijn er significant minder vuurwapenslachtoffers.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Iemand moet Dubai bouwenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De tijd dat ze thee verbouwden voor ons is geweest, nu zitten ze in 7-elevens en blazen ze bushokjes op en zitten ze in eigen land op voorraden kernwapens en steunen ze terroristen.
Rare Paki's.
Dan moet je je zweep ook gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook tegen ze, maar ze luisteren niet meer.
Mwah.... perceptie is een betere graadmeter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:38 schreef spambuster het volgende:
[..]
Western-politiek.
Jezelf mogen verdedigen.
Nu is dat land wel heel wat groter dan Nederland of Belgie en dus moeilijker te monitoren en van blauw op straat te voorzien.
Echter, wapens en mensen, als men boos is grijpt men er vaak toch naar.
Kon men zich nu werkelijk beperken tot de inbreker of overvaller, dan zou het geen probleem zijn, maar mensen zijn mensen en die kunnen dat beheersen niet of hoogstzelden.
Dan heb ik het toch liever zoals hier in Nederland, een staat met geweld-monopolie.
Goed punt, meen ergens gelezen te hebben dat iets van 98% o.i.d. van alle arbeiders in dat land bestaat uit Indiërs en Pakistanen en andere buitenlanders.quote:
Dat zijn toch vooral autisten. Weet niet of je daar vrolijk van wordt, in R&P kijkende.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:42 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mwah.... perceptie is een betere graadmeter.
Ik ben wel voor om mensen met een IQ van 120+ te voorzien van wapens.
Geef ze ongelijk... zou ik ook doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed punt, meen ergens gelezen te hebben dat iets van 98% o.i.d. van alle arbeiders in dat land bestaat uit Indiërs en Pakistanen en andere buitenlanders.
Die Arabieren zelf doen geen flikker.
Die Arabieren hoeven ook geen kut te doen, een beetje cashen met hun zand-vastgoedbubble.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Goed punt, meen ergens gelezen te hebben dat iets van 98% o.i.d. van alle arbeiders in dat land bestaat uit Indiërs en Pakistanen en andere buitenlanders.
Was het niet de afgelopen 2 jaar ergens dat een professor en een arts wat mensen omlegden in de USA vanwege hun stroef lopende scheiding?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:42 schreef Drugshond het volgende:
Mwah.... perceptie is een betere graadmeter.
Ik ben wel voor om mensen met een IQ van 120+ te voorzien van wapens.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Geef ze ongelijk... zou ik ook doen.
Hm.quote:As of 2005, 17% of the population of the emirate was made up of UAE nationals.
Vraag me eigenlijk eerder af wat R&P is... verkapte datingsite of een tranentrekkende niemand moet mij site.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:43 schreef Cerbie het volgende:
Dat zijn toch vooral autisten. Weet niet of je daar vrolijk van wordt, in R&P kijkende.
Oké, stel je voor dat we zoiets invoeren als streng gereguleerd wapenbezit. Wat zijn volgens jou zoal de gevolgen voor de maatschappij?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:41 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Overigens ben ik tegen het aan iedereen verkopen van vuurwapens, maar je hebt ze niet te verbieden.
Klopt. Lekker een beetje jurken dragen, de hitte ontwijken en in luxe wagens rijden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nobody is perfect.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:44 schreef spambuster het volgende:
[..]
Was het niet de afgelopen 2 jaar ergens dat een professor en een arts wat mensen omlegden in de USA vanwege hun stroef lopende scheiding?
Die hadden vast een iq van 120 en een beetje.
Dat doen we al, onze zorgvuldig aangelegde eilandjes voor de kust (waar ze dik voor betaald hebben, dank-u-wel Arabiertjes) zinkt nu alweer de zee in.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die Arabieren hoeven ook geen kut te doen, een beetje cashen met hun zand-vastgoedbubble.
Weet je wat, laten we wat land het water in dumpen en dan skyrocketen die real estate prices wel.
Dat denk ik ook niet. De vraag naar wapens is niet gigantisch, want men laat zich door een vergunning niet tegen houden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oké, stel je voor dat je zoiets invoeren als streng gereguleerd wapenbezit. Wat zijn volgens jou zoal de gevolgen voor de maatschappij?
Overigens denk ik niet dat als je wapenbezit reguleert (en dus legaliseert) mensen plots in groten getale naar de winkels rennen om wapens te kopen.
Prima toch. Het oliegeld moet rollenquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat doen we al, onze zorgvuldig aangelegde eilandjes voor de kust (waar ze dik voor betaald hebben, dank-u-wel Arabiertjes) zinkt nu alweer de zee in.
En luisteren naar Modern Talking.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:46 schreef waht het volgende:
Klopt. Lekker een beetje jurken dragen, de hitte ontwijken en in luxe wagens rijden.
Moet ik dat eigenlijk wel kennen zoals een geenstijl? of is het voor een select groepje?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:45 schreef Drugshond het volgende:
Vraag me eigenlijk eerder af wat R&P is... verkapte datingsite of een tranentrekkende niemand moet mij site.
Niets bijzonders, aangezien je nu al vuurwapens mag hebben. En daar gaat het mij om, lekker elke paar weken op de baan liggen en op doelschijven knallen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:46 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oké, stel je voor dat we zoiets invoeren als streng gereguleerd wapenbezit. Wat zijn volgens jou zoal de gevolgen voor de maatschappij?
Overigens denk ik niet dat als je wapenbezit reguleert (en dus legaliseert) mensen plots in groten getale naar de winkels rennen om wapens te kopen.
Ik zou ook best een vuurwapen willen kopen, maar ik heb dan ook al vaker geschoten en zou er nooit mee aan de wandel gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Niets bijzonders, aangezien je nu al vuurwapens mag hebben. En daar gaat het mij om, lekker elke paar weken op de baan liggen en op doelschijven knallen.
Nostradamusquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
Voor een artikel ben ik archieven aan het doorspitten en ik lees dat de jeugd in de 19e eeuw ook al irritant was. 'Opgeschoten jeugd' is verantwoordelijk voor het vernielen van 'der ruiten van de weglantaarns'. Ook werden bij 'ingezetenen de glazen ingeworpen'.
Berichtje uit 1894.
Er is weer een incidentje op de veluwe dat gebagatelliseerd moet worden?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
Voor een artikel ben ik archieven aan het doorspitten en ik lees dat de jeugd in de 19e eeuw ook al irritant was. 'Opgeschoten jeugd' is verantwoordelijk voor het vernielen van 'der ruiten van de weglantaarns'. Ook werden bij 'ingezetenen de glazen ingeworpen'.
Berichtje uit 1894.
En was de jeugd nog niet zo verwend!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef Drugshond het volgende:
Toen was belletje trekken nog heel gewoon.
Ben je weer in elkaar geramd afgelopen weekend?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:50 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Er is weer een incidentje op de veluwe dat gebagatelliseerd moet worden?
No shit. Die oude Griekse lullo's zaten al te klagen over de losbandigheid van de jeugd. De gemiddelde holbewoner zag waarschijnlijk ook veel nachtrust verstoord worden door luidruchtige pubers.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef KoosVogels het volgende:
Berichtje uit 1894.
Ik zag je zus voor je moeder aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je weer in elkaar geramd afgelopen weekend?
Duurde even, maarquote:
Kut-Fransen.quote:
Er zijn echter wel perioden geweest dat dat dan fysieke straf opleverde, opsluiting, uitsluiting.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:52 schreef waht het volgende:
No shit. Die oude Griekse lullo's zaten al te klagen over de losbandigheid van de jeugd. De gemiddelde holbewoner zag waarschijnlijk ook veel nachtrust verstoord worden door luidruchtige pubers.
Jij denkt dat ik er we'll mee aan de wandel zou gaan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zou ook best een vuurwapen willen kopen, maar ik heb dan ook al vaker geschoten en zou er nooit mee aan de wandel gaan.
Moderne tijd... In Singapore me dunkt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:54 schreef spambuster het volgende:
[..]
Er zijn echter wel perioden geweest dat dat dan fysieke straf opleverde, opsluiting, uitsluiting.
Is eigenlijk bekend of die jongeren daarna dan, vaker dan nu, inbonden met het oog op zulke straffen niet weer willen riskeren?
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij denkt dat ik er we'll mee aan de wandel zou gaan?
Maar goed, ik schiet regelmatig met grootkaliber wapens ( Glock 17 9mm, Diemaco C7 5,56mm, FN-Fal 7,62mm) en die zou ik graag in de civiele variant willen aanschaffen om mij verder in de schietsport te bekwamen.
Niet de Colt HB versie AR-15 ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar goed, ik schiet regelmatig met grootkaliber wapens ( Glock 17 9mm, Diemaco C7 5,56mm, FN-Fal 7,62mm) en die zou ik graag in de civiele variant willen aanschaffen om mij verder in de schietsport te bekwamen.
twitter:AnouschkaAutumn twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 15:54:33also, why are some people arguing whether it's luik or liège? priorities in belgium, some people don't care about victims. reageer retweet
Geen arts of psycholoog zou _garanderen_ dat iemand in woede _niet_ diens wapen zou gebruiken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:55 schreef von_Preussen het volgende:
Geen arts of psycholoog zou kunnen garanderen dat mensen niet hun auto gebruiken om iemand dood te rijden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef spambuster het volgende:
[..]
Geen arts of psycholoog zou _garanderen_ dat iemand in woede _niet_ diens wapen zou gebruiken.
Bijna elke arts of psycholoog zou wedden, in geval van extreme woede, dat de meeste, de meeste, mensen dat grijpen naar het wapen wél zouden doen.
Een Marokkaanse wietkweker die ook in wapens handelde las ik. Niet erg halal dus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
Op Twitter staat dat het een Marokkaan was?
Toch wel het toppunt van royal sadness aan de politiekcorrecte kant. Hopen dat het een blanke was omdat anders al die arme kleurlingen gestigmatiseerd worden. Toen Oslo in het nieuws was liepen hier ook een stel van die mafklappers rond.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef Voorschrift het volgende:
Op Twitter staat dat het een Marokkaan was?
Beschrijft wel mooi hoe het land België in elkaar zit inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:57 schreef GSbrder het volgende:
twitter:AnouschkaAutumn twitterde op dinsdag 13-12-2011 om 15:54:33also, why are some people arguing whether it's luik or liège? priorities in belgium, some people don't care about victims. reageer retweet
Toch ironisch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Marokkaanse wietkweker die ook in wapens handelde las ik. Niet erg halal dus.
Dat bedoel ik dus, maar mijn oorspronkelijke punt was dat je nav incidenten weer allemaal huilies krijgt die denken dat het verbieden van legale wapens het land opeens veel veiliger maakt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niets mis mee.
Al hang je ze alleen aan de muur, wat kan mij het bommen (en granaten)
Zwitserland .... het land waar alles kan en mogelijk was... Al had je er een kanon niemand zeurde. Is dat land nu opeens planet of the apes geworden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef spambuster het volgende:
[..]
Geen arts of psycholoog zou _garanderen_ dat iemand in woede _niet_ diens wapen zou gebruiken.
Bijna elke arts of psycholoog zou wedden, in geval van extreme woede, dat de meeste, de meeste, mensen dat grijpen naar het wapen wél zouden doen.
Oh, maar dan is het geen echte moslim dus dan heeft Wilders geen munitie.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Een Marokkaanse wietkweker die ook in wapens handelde las ik. Niet erg halal dus.
Ik voel een no true scotsman aankomen.quote:
Andersom zijn er ook genoeg anders.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Toch wel het toppunt van royal sadness aan de politiekcorrecte kant. Hopen dat het een blanke was omdat anders al die arme kleurlingen gestigmatiseerd worden. Toen Oslo in het nieuws was liepen hier ook een stel van die mafklappers rond.
Ach, zolang je de hals van de planten maar netjes doorsnijdt is er niets aan de hand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Het maakt het leven van criminelen wel veiliger jaquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, maar mijn oorspronkelijke punt was dat je nav incidenten weer allemaal huilies krijgt die denken dat het verbieden van legale wapens het land opeens veel veiliger maakt.
Ga ergens anders jijbakken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Andersom zijn er ook genoeg anders.
Wat je zegt kan ik op 2 manieren lezen: ik hoop ergens dat het zo is dat ze daar jongeren die mis gaan direct goed straffen en dat dat dan ook in de vervolg tijd daarna helpt, dat ze niet of minder rottigheid uithalen door zinvol straffen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:56 schreef Drugshond het volgende:
Moderne tijd... In Singapore me dunkt.
Ik heb me daar altijd super veilig gevoeld tot in de late uurtjes.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, zolang je de hals van de planten maar netjes doorsnijdt is er niets aan de hand.
Ga ergens anders doen alsof je objectief boven de partijen staatquote:
Ik dacht dat het een Vlaam was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Andersom zijn er ook genoeg anders.
Aaaaaargh... GEEEeeeeertje maar dat kan helemaal niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:58 schreef remlof het volgende:
Ja, als VVD'er ben je een stinkende allochtonenhater volgens het PvdA-doctrine.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een Vlaam was.
Ben ik nu fout?
Vlamiër en Walonees zijn de correcte termen.quote:
Flauw.quote:
Heb ik nog een oud topic over... ergens 6 jr terug... strenger straffen helpt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef spambuster het volgende:
[..]
Wat je zegt kan ik op 2 manieren lezen: ik hoop ergens dat het zo is dat ze daar jongeren die mis gaan direct goed straffen en dat dat dan ook in de vervolg tijd daarna helpt, dat ze niet of minder rottigheid uithalen door zinvol straffen.
Als de politie haar werk goed doet, dan krijgt de crimineel helemaal geen legaal wapen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het maakt het leven van criminelen wel veiliger ja
Ik moet gewoon ophouden met dader profiling, iedere keer als ik moslim denk is het een rare gristenhond en andersom is 't ineens een moslim.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja, als VVD'er ben je een stinkende allochtonenhater volgens het PvdA-doctrine.
Hoe kwam hij aan wapens in de bak dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:04 schreef De_Nuance het volgende:
Een ontsnappoging dus waarschijnlijk , op de FP wisten ze net zeker dat het met eerwraak te maken had en als je daar vraagtekens bij stelde was je een dhimmi.
Moslim wellicht, maar lijkt niet op islamitisch geïnspireerde aanslagquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet gewoon ophouden met dader profiling, iedere keer als ik moslim denk is het een rare gristenhond en andersom is 't ineens een moslim.
Lijkt me ook niet nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Moslim wellicht, maar lijkt niet op islamitisch geïnspireerde aanslag
Zou hij al in de bak zitten? En het zijn er sowieso meer dan 1 toch ?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe kwam hij aan wapens in de bak dan?
Insinueer jij nu dat z'n vrouw die wapens onder haar burka naar binnen heeft gesmokkeld?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hoe kwam hij aan wapens in de bak dan?
Waar zou hij anders aan moeten ontsnappen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:07 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Zou hij al in de bak zitten? En het zijn er sowieso meer dan 1 toch ?
Dat is wel erg karig dan, ik weet met GTA wel meer politie sterren te krijgen zonder mezelf op te blazen.quote:
Dit kan ik niet volgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:59 schreef Drugshond het volgende:
Zwitserland .... het land waar alles kan en mogelijk was... Al had je er een kanon niemand zeurde. Is dat land nu opeens planet of the apes geworden.
Nu is het een gebroederlijke poging iemand vrij te krijgen, wat een liefdesverhaal. Tijd voor Kenny Rogers mensen!quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef Drugshond het volgende:
Owke... eerst was het een Pakistaanse aanslag.
Kan prima tijdens het fokken, doe ik nu ook.quote:
De laatste keren dat ik een trein voorbij Utrecht had sprong er iemand voorquote:
Crue maar waar... bottemline de maatschappij maak of ben je zelf.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef spambuster het volgende:
[..]
Dit kan ik niet volgen.
Het was er mogelijk om vrij wapens te kopen? nu mag dat niet meer?
Sowieso zal in landen met vrij wapenbezit er verschil zijn in misbruik van die wapens.
Canada staat bijvoorbeeld bekend als land met doorgaans gelukkige bevolking, ze hebben er alvast geen bevolkingdichtheidproblemen (die past niet in wordfeud) maar wel goede zorg, sociale vangnetten.
Landen met, noem het een hoger stress gemiddelde, of bijvoorbeeld armoede, zoals de USA aan de ene kant, en mexico aan de andere kant, zullen eerder en vaker misbruik maken van vrije wapens.
Feit blijft dat geen landen waar burgers geen wapens mogen hebben, in elk geval doden daarmee sowieso voorkomen zal zijn.
Uitzonderingen daargelaten, echter dat heet dan weer gewoon crimineel bezig zijn.
Het overgrote deel van de vuurwapenslachtoffers valt door het gebruik van illegale wapens, een sportschutter z'n wapen afpakken gaat daar niets aan veranderen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef spambuster het volgende:
[..]
Dit kan ik niet volgen.
Sowieso zal in landen met vrij wapenbezit er verschil zijn in misbruik van die wapens.
Canada staat bijvoorbeeld bekend als land met doorgaans gelukkige bevolking, ze hebben er alvast geen bevolkingdichtheidproblemen (die past niet in wordfeud) maar wel goede zorg, sociale vangnetten.
Landen met, noem het een hoger stress gemiddelde, of bijvoorbeeld armoede, zoals de USA aan de ene kant, en mexico aan de andere kant, zullen eerder en vaker misbruik maken van vrije wapens.
Feit blijft dat geen landen waar burgers geen wapens mogen hebben, in elk geval doden daarmee sowieso voorkomen zal zijn.
Uitzonderingen daargelaten, echter dat heet dan weer gewoon crimineel bezig zijn.
*ontvriendquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:03 schreef GSbrder het volgende:
https://www.facebook.com/(...)002065989281?sk=wall
Nordine Amrani
quote:
Het hanteren van wapens om mensen te doden valt ook regelmatig onder 'crimineel bezig zijn' trouwens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:09 schreef spambuster het volgende:
[..]
Dit kan ik niet volgen.
Gelukkig beheersen Brabanders de meeste talen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:12 schreef Drugshond het volgende:
Crue maar waar... bottemline de maatschappij maak of ben je zelf.
Met spullen van de local supermarkt kan behoorlijk vreemde dingen doen. Die afweging telt niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het hanteren van wapens om mensen te doden valt ook regelmatig onder 'crimineel bezig zijn' trouwens.
Dat kleine deel kan dus ook voorkomen worden en criminelen blijven gewoon criminelen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:12 schreef von_Preussen het volgende:
Het overgrote deel van de vuurwapenslachtoffers valt door het gebruik van illegale wapens, een sportschutter z'n wapen afpakken gaat daar niets aan veranderen.
Wie zegt dat de overheid de verantwoordelijkheid wel kan nemen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:18 schreef spambuster het volgende:
[..]
Dat kleine deel kan dus ook voorkomen worden en criminelen blijven gewoon criminelen.
Iedereen die een gezonde, ja zelfs gelukkig psyche heeft, kan door het lint gaan, en geen vuurwapen voorhanden hebben is dan al 'winst'.
Ik ben dus voor een land met politiek welke als enige wapens heeft, en een bevolking die hoogstens een steen of vleesmes kan grijpen.
Sprayen met pepperspray is heel vervelend, maar met een ak47 sprayen levert wat meer schade op.
BS : en sportschutters als criminelen wegzetten is net zo iets als Niccolò Machiavelliquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:18 schreef spambuster het volgende:
Dat kleine deel kan dus ook voorkomen worden en criminelen blijven gewoon criminelen.
Het is de overheid, hoger is er niet, je vraag is dus niet van toepassing.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:22 schreef robin007bond het volgende:
Wie zegt dat de overheid de verantwoordelijkheid wel kan nemen?
En daar maak jij dus een cruciale fout, de intentie om te doden is er voordat de keuze voor een wapen is gemaakt. En als er geen vuurwapen voorhanden is, dan pakt ie het eerste beste andere wapen om zijn daad mee uit te voeren, met even desastreuze gevolgen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:18 schreef spambuster het volgende:
[..]
Iedereen die een gezonde, ja zelfs gelukkig psyche heeft, kan door het lint gaan, en geen vuurwapen voorhanden hebben is dan al 'winst'.
Ik ben dus voor een land met politiek welke als enige wapens heeft, en een bevolking die hoogstens een steen of vleesmes kan grijpen.
Sprayen met pepperspray is heel vervelend, maar met een ak47 sprayen levert wat meer schade op.
Is het beter.... niet echt..... dat heeft T van de V wel bewezen... en is geen cohesie. Tenminste minder dan vroegaaarh.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:24 schreef spambuster het volgende:
[..]
Het is de overheid, hoger is er niet, je vraag is dus niet van toepassing.
Hadden ze redelijk op orde in de jaren 80.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:22 schreef robin007bond het volgende:
Wie zegt dat de overheid de verantwoordelijkheid wel kan nemen?
Radicale linkse met wapenhandelaar en crimineel als facebook vriendjequote:
Waar ik naar verwijs is:quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:23 schreef Drugshond het volgende:
BS : en sportschutters als criminelen wegzetten is net zo iets als Niccolò Machiavelli
So far so good..quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:29 schreef spambuster het volgende:
[..]
Waar ik naar verwijs is:
Het overgrote deel van de vuurwapenslachtoffers valt door het gebruik van illegale wapens, een sportschutter z'n wapen afpakken gaat daar niets aan veranderen.
Met andere woorden, niet alle misdaden worden met illegale wapens gedaan.
Die paar niet illegale kan men dus ook proberen te voorkomen.
Sportschutters in NL mogen schieten en een geregistreerd wapen hebben, de conclusie dat zij daarmee per definitie ook crimineel zijn laat ik voor jouw rekening.
Hou het simpel, iemand flipt maar heeft geen vuurwapen?
Dan zijn er ook geen vuurwapen slachtoffers.
Edoch, zo vreemd klinkt dat niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:28 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Radicale linkse met wapenhandelaar en crimineel als facebook vriendje
Noodweer exces, moord of doodslag, er zijn vele scenario's waarin iemand al dan niet met voorbedachte rade een wapen grijpt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:24 schreef von_Preussen het volgende:
En daar maak jij dus een cruciale fout, de intentie om te doden is er voordat de keuze voor een wapen is gemaakt. En als er geen vuurwapen voorhanden is, dan pakt ie het eerste beste andere wapen om zijn daad mee uit te voeren, met even desastreuze gevolgen.
Je lost er dus niets mee op, maar veroorzaakt slechts een schift in de keuze voor een wapen.
Ja, duhquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Edoch, zo vreemd klinkt dat niet.
Ware het niet dat het een grap is, hea Remmie?
Hebt gij eigenlijk wel FB?quote:
POL-SC Paintball....quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
De tering zeg, jullie herhalen iedere keer hetzelfde over die kut wapens.
Dat lijkt me wel een leuk idee eigenlijk.quote:
Is ook niet de eerste keer dat er een wapendiscussie wordt gevoerd in de SC.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:30 schreef Voorschrift het volgende:
De tering zeg, jullie herhalen iedere keer hetzelfde over die kut wapens.
Ach ja, zal wel komen doordat 't een van die weinige dingen is die me gewoon niet kunnen boeien, van mijn part heeft iedereen een pistool en van mijn part blijft 't verboden. Vind 't allemaal wel best.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook niet de eerste keer dat er een wapendiscussie wordt gevoerd in de SC.
Eensch, mijn voornaamste bezigheid is rare foto's verwijderen waarin ik word getagged.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik het nauwelijks, vind het zo'n kermis.
Dat is uiteraard een prima uitgangspunt, echter dat neemt niet de eenvoudige 1+1 weg, dat meer wapens = grotere kans op een ongevraagde kogel vangen, of een handgranaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ach ja, zal wel komen doordat 't een van die weinige dingen is die me gewoon niet kunnen boeien, van mijn part heeft iedereen een pistool en van mijn part blijft 't verboden. Vind 't allemaal wel best.
Dus er is geen motief?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef remlof het volgende:
16:30 En dit is wat we nu weten over de vermoedelijke dader, Nordine Amrani. Hij was 32 jaar oud (al werd eerder over een leeftijd van 29 gesproken) en had een Belgisch paspoort. In 2008 belandde hij in de gevangenis voor een celstraf van 58 maanden omdat hij in drugs en wapens handelde. Bij hem thuis werden toen tientallen wapens en wapenonderdelen gevonden, waaronder een raketwerper en een AK-47, een kalasjnikov. Ook trof de politie toen 2.800 cannabisplanten aan in het huis.
Er zou geen verband zijn met de rechtszaak die aan de gang was in het gerechtshof in Luik. Ook banden met een terroristische groeperingen worden vooralsnog uitgesloten.
Bij de aanslag kwam Amrani om het leven, vermoedelijk door zelfmoord.
bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)et-granaten-in-luik/
Knokpartij met 20 koala's?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:35 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had ik er 20 binnen 20 sec.
Hm lijkt me niks waard, maar ach het lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:35 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had ik er 20 binnen 20 sec.
Dus toch wollah wollah.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, misschien een uit de hand gelopen afrekening?
Binnenkort worden de vermoedens bevestigd.quote:
Niet mijn been..... ff denken... ik denk 1986 of zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm lijkt me niks waard, maar ach het lijkt me wel leuk.
Mooi beenshot overigens, kudo's.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet mijn been..... ff denken... ik denk 1986 of zo.
Nah lijkt me niet, ziet er niet uit als een of andere relifundi aanslag eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Binnenkort worden de vermoedens bevestigd.
Denk het ook.quote:
Stil zal 'ie niet zijn dan in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:43 schreef Drugshond het volgende:
Krijgen we nu een scooteroptocht ?!
Volgens de schrijvers van toch wel een paar hollywood kaskrakers kan dat zijn om verwarring te zaaien en zo de kans op wegkomen te vergroten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
Maar dan nog, waarom mensen neerschieten en granaten gooien voor een ontsnappingspoging, vreemd.
Gericht een granaat gooien en daarna rond om je heen slachtoffers maken met kogeltjes, zit wel wat meer achter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk het ook.
Ik zie geen reden om onschuldige mensen bij een bushok overhoop te knallen als je 'homie' in detentie zit aan de overkant van het plein.
Ja maar de politie zegt ontsnappingspoging, ik kan wel een iets minder opvallende manier bedenken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gericht een granaat gooien en daarna rond om je heen slachtoffers maken met kogeltjes, zit wel wat meer achter.
Zoals Breivik doorgedraaid was, had hij wel een motief.
4 doden en 67 gewonden in Luik na een Marokkaan.quote:
Mooi klote.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
4 doden en 67 gewonden in Luik na een Marokkaan.
Aint that the truth.quote:
Als iedereen rent val je toch minder op dan wanneer je alleen of met z'n drieeen aan het rennen bent daar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
Ja maar de politie zegt ontsnappingspoging, ik kan wel een iets minder opvallende manier bedenken.
Ja oke, maar dan moet je wel erg weinig respect hebben voor mensenlevens. Ik bedoel, die kerel was een fucking wietteler op z'n zolderkamer, klinkt niet echt als de die-hard terrorist die over lijken gaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:50 schreef spambuster het volgende:
[..]
Als iedereen rent val je toch minder op dan wanneer je alleen of met z'n drieeen aan het rennen bent daar.
De Amsterdamse penose doet het al bijna een eeuw zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ja oke, maar dan moet je wel erg weinig respect hebben voor mensenlevens. Ik bedoel, die kerel was een fucking wietteler op z'n zolderkamer, klinkt niet echt als de die-hard terrorist die over lijken gaat.
Waarom schiet je zomaar uit het niets gelijk in de verdediging over ideologie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed , die kindermoordenaar in Dendermonde een paar jaar terug, zou hij ook een ideologie hebben?
Lijkt me niet.
Een aanslag in Luik, Wilders die de hypotheekrenteaftrek tot heilig huisje bombardeert, Voorschrift die oproept tot een genocide van alles wat een baard heeft en niet Westers is en willekeurig gezeur over vrij wapenbezit.quote:
En die in Florence waarschijnlijk weer wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed , die kindermoordenaar in Dendermonde een paar jaar terug, zou hij ook een ideologie hebben?
Lijkt me niet.
Net zo klote als de moord op 6 miljoen Joden.quote:
De Luikse Holocaust heeft zich reeds voltrokken, hoe komen we dit ooit weer te boven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zo klote als de moord op 6 miljoen Joden.
Tenminste, als je Bush met Stalin vergelijkt, dan kan Nordine Amrani net zo goed Hitler zijn.
Niet liegen he.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een aanslag in Luik, Wilders die de hypotheekrenteaftrek tot heilig huisje bombardeert, Voorschrift die oproept tot een genocide van alles wat een baard heeft en niet Westers is en willekeurig gezeur over vrij wapenbezit.
Normaal dagje POL, dunkt mij.
Sjezusquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tenminste, als je Bush met Stalin vergelijkt, dan kan Nordine Amrani net zo goed Hitler zijn.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef waht het volgende:
[..]
De Luikse Holocaust heeft zich reeds voltrokken, hoe komen we dit ooit weer te boven?
50 minuten stilte.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef waht het volgende:
[..]
De Luikse Holocaust heeft zich reeds voltrokken, hoe komen we dit ooit weer te boven?
Het was anders wel een Blitzkriegquote:
Het is een zwaar gelovige in het Von Schlieffen-plan, via België de Westerse allianties de hak zetten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was anders wel een Blitzkrieg
Je vergeet een schietpartij in Florence.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een aanslag in Luik, Wilders die de hypotheekrenteaftrek tot heilig huisje bombardeert, Voorschrift die oproept tot een genocide van alles wat een baard heeft en niet Westers is en willekeurig gezeur over vrij wapenbezit.
Horloges?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja zo kan je ook die irritante straatverkopers weg krijgen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je vergeet een schietpartij in Florence.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ers-in-florence.html
Jij maakt nasi klaar met bier?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:27 schreef Drugshond het volgende:
Hmmz....Lidl nasi.... gooi er 250 ml water erbij..
Halve blik bier in mijn eten....
Het ruikt wel lekker....
Schande!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid ontbrak daarvoor, geloof ik.
Economisch gezien is het niet erg effectief.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zo kan je ook die irritante straatverkopers weg krijgen inderdaad.
[CUL].... daar hebben ze van mij 1 topic gezien.....quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij maakt nasi klaar met bier?
Like a boss.
3:1 is inderdaad een niet al te best ratio.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Economisch gezien is het niet erg effectief.
Dat je nog leeft.quote:
Ik geef het je te doen, ik kan niet koken dus alle kudo's uwerzijds.quote:
Een Mocro die 3 blanken overhoop schiet en 1 blanke die 3 Senegalezen overhoop schiet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef De_Nuance het volgende:
immigranten beschoten in Florence.
Gaat goed vandaag
Laten we dat maar niet als gelijkheid beschouwen, stel dat midden-afrika of het midden oosten hun verliezen willen vereffenenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een Mocro die 3 blanken overhoop schiet en 1 blanke die 3 Senegalezen overhoop schiet.
It all evens out on a tuesday.
Hehe, Von_Preussen zijn vrije wapen-wetgeving lijkt me ineens een pracht plan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet als gelijkheid beschouwen, stel dat midden-afrika of het midden oosten hun verliezen willen vereffenen
Koken.....?!....quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik geef het je te doen, ik kan niet koken dus alle kudo's uwerzijds.
Biefstuk lukt me dan nog weer wel, rare.
Dat valt onder koken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:43 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Koken.....?!....
Ik verslijt bijna een wok per jaar. Hetzelfde als een toetsenbord.
Is geen wijnstreek.... skip.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef De_Nuance het volgende:
immigranten beschoten in Florence.
Gaat goed vandaag
Edoch, de rode vloeistof vloeide rijkelijk.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Voorschrift het volgende:
Gelukkig vermaakt SBS mij nog met een stel Britten die kamelen willen leren polo te spelen.
Life goes on, fact.
Kempi?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:59 schreef Ouqz het volgende:
Christenunie laat zich vertegenwoordigen door een zwarte rapper. Wat is deze?
quote:
Of ze zijn het er eindelijk over eens dat Jezus wel zwart geweest moet zijn vanwege de ethnische kleur van mensen die uit afrika vluchten.quote:
Zegt me niks, maar eens Google aanslingeren.quote:
Alhoewel ik hiphop liefhebber ben, zegt het al genoeg dat ik geen YT clip paraat hebt lijkt me.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zegt me niks, maar eens Google aanslingeren.
Wat ik op Google vind stemt ook weinig positief.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:21 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Alhoewel ik hiphop liefhebber ben, zegt het al genoeg dat ik geen clip paraat hebt lijkt me.
Zoek op Youtube en huil.quote:
Nederhop is dood sinds men nederlandse woorden op papiamentoe, straattaal of engelse woorden gaan rijmen zodra het ze uitkomt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zoek op Youtube en huil.
Een mislukte zwarte rapper met een traan getatoeëerd bij zijn oog en een crimineel verleden
Een traan bij je oog tatoeëren was toch voor verkrachters moordenaars?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:22 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zoek op Youtube en huil.
Een mislukte zwarte rapper met een traan getatoeëerd bij zijn oog en een crimineel verleden
Op korte termijn wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders: 'aanpakken HRA is slecht voor de woningmarkt'.
Jaja mensen, hier spreekt een kenner.
Ja, afblijven van Henk's Rente Aftrekquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders: 'aanpakken HRA is slecht voor de woningmarkt'.
Jaja mensen, hier spreekt een kenner.
Erg afhankelijk van hoe je dat doet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Op korte termijn wel natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |