Een aanslag in Luik, Wilders die de hypotheekrenteaftrek tot heilig huisje bombardeert, Voorschrift die oproept tot een genocide van alles wat een baard heeft en niet Westers is en willekeurig gezeur over vrij wapenbezit.quote:
En die in Florence waarschijnlijk weer wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed , die kindermoordenaar in Dendermonde een paar jaar terug, zou hij ook een ideologie hebben?
Lijkt me niet.
Net zo klote als de moord op 6 miljoen Joden.quote:
De Luikse Holocaust heeft zich reeds voltrokken, hoe komen we dit ooit weer te boven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zo klote als de moord op 6 miljoen Joden.
Tenminste, als je Bush met Stalin vergelijkt, dan kan Nordine Amrani net zo goed Hitler zijn.
Niet liegen he.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een aanslag in Luik, Wilders die de hypotheekrenteaftrek tot heilig huisje bombardeert, Voorschrift die oproept tot een genocide van alles wat een baard heeft en niet Westers is en willekeurig gezeur over vrij wapenbezit.
Normaal dagje POL, dunkt mij.
Sjezusquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tenminste, als je Bush met Stalin vergelijkt, dan kan Nordine Amrani net zo goed Hitler zijn.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef waht het volgende:
[..]
De Luikse Holocaust heeft zich reeds voltrokken, hoe komen we dit ooit weer te boven?
50 minuten stilte.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef waht het volgende:
[..]
De Luikse Holocaust heeft zich reeds voltrokken, hoe komen we dit ooit weer te boven?
Het was anders wel een Blitzkriegquote:
Het is een zwaar gelovige in het Von Schlieffen-plan, via België de Westerse allianties de hak zetten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het was anders wel een Blitzkrieg
Je vergeet een schietpartij in Florence.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een aanslag in Luik, Wilders die de hypotheekrenteaftrek tot heilig huisje bombardeert, Voorschrift die oproept tot een genocide van alles wat een baard heeft en niet Westers is en willekeurig gezeur over vrij wapenbezit.
Horloges?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ja zo kan je ook die irritante straatverkopers weg krijgen inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:24 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Je vergeet een schietpartij in Florence.
http://www.nu.nl/buitenla(...)ers-in-florence.html
Jij maakt nasi klaar met bier?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:27 schreef Drugshond het volgende:
Hmmz....Lidl nasi.... gooi er 250 ml water erbij..
Halve blik bier in mijn eten....
Het ruikt wel lekker....
Schande!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jouw aanwezigheid ontbrak daarvoor, geloof ik.
Economisch gezien is het niet erg effectief.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja zo kan je ook die irritante straatverkopers weg krijgen inderdaad.
[CUL].... daar hebben ze van mij 1 topic gezien.....quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Jij maakt nasi klaar met bier?
Like a boss.
3:1 is inderdaad een niet al te best ratio.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Economisch gezien is het niet erg effectief.
Dat je nog leeft.quote:
Ik geef het je te doen, ik kan niet koken dus alle kudo's uwerzijds.quote:
Een Mocro die 3 blanken overhoop schiet en 1 blanke die 3 Senegalezen overhoop schiet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:39 schreef De_Nuance het volgende:
immigranten beschoten in Florence.
Gaat goed vandaag
Laten we dat maar niet als gelijkheid beschouwen, stel dat midden-afrika of het midden oosten hun verliezen willen vereffenenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een Mocro die 3 blanken overhoop schiet en 1 blanke die 3 Senegalezen overhoop schiet.
It all evens out on a tuesday.
Hehe, Von_Preussen zijn vrije wapen-wetgeving lijkt me ineens een pracht plan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:42 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Laten we dat maar niet als gelijkheid beschouwen, stel dat midden-afrika of het midden oosten hun verliezen willen vereffenen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |