Ach ja, zal wel komen doordat 't een van die weinige dingen is die me gewoon niet kunnen boeien, van mijn part heeft iedereen een pistool en van mijn part blijft 't verboden. Vind 't allemaal wel best.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Is ook niet de eerste keer dat er een wapendiscussie wordt gevoerd in de SC.
Eensch, mijn voornaamste bezigheid is rare foto's verwijderen waarin ik word getagged.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik het nauwelijks, vind het zo'n kermis.
Dat is uiteraard een prima uitgangspunt, echter dat neemt niet de eenvoudige 1+1 weg, dat meer wapens = grotere kans op een ongevraagde kogel vangen, of een handgranaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:34 schreef Voorschrift het volgende:
Ach ja, zal wel komen doordat 't een van die weinige dingen is die me gewoon niet kunnen boeien, van mijn part heeft iedereen een pistool en van mijn part blijft 't verboden. Vind 't allemaal wel best.
Dus er is geen motief?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:36 schreef remlof het volgende:
16:30 En dit is wat we nu weten over de vermoedelijke dader, Nordine Amrani. Hij was 32 jaar oud (al werd eerder over een leeftijd van 29 gesproken) en had een Belgisch paspoort. In 2008 belandde hij in de gevangenis voor een celstraf van 58 maanden omdat hij in drugs en wapens handelde. Bij hem thuis werden toen tientallen wapens en wapenonderdelen gevonden, waaronder een raketwerper en een AK-47, een kalasjnikov. Ook trof de politie toen 2.800 cannabisplanten aan in het huis.
Er zou geen verband zijn met de rechtszaak die aan de gang was in het gerechtshof in Luik. Ook banden met een terroristische groeperingen worden vooralsnog uitgesloten.
Bij de aanslag kwam Amrani om het leven, vermoedelijk door zelfmoord.
bron: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)et-granaten-in-luik/
Knokpartij met 20 koala's?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:35 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had ik er 20 binnen 20 sec.
Hm lijkt me niks waard, maar ach het lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:35 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had ik er 20 binnen 20 sec.
Dus toch wollah wollah.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, misschien een uit de hand gelopen afrekening?
Binnenkort worden de vermoedens bevestigd.quote:
Niet mijn been..... ff denken... ik denk 1986 of zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm lijkt me niks waard, maar ach het lijkt me wel leuk.
Mooi beenshot overigens, kudo's.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet mijn been..... ff denken... ik denk 1986 of zo.
Nah lijkt me niet, ziet er niet uit als een of andere relifundi aanslag eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Binnenkort worden de vermoedens bevestigd.
Denk het ook.quote:
Stil zal 'ie niet zijn dan in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:43 schreef Drugshond het volgende:
Krijgen we nu een scooteroptocht ?!
Volgens de schrijvers van toch wel een paar hollywood kaskrakers kan dat zijn om verwarring te zaaien en zo de kans op wegkomen te vergroten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
Maar dan nog, waarom mensen neerschieten en granaten gooien voor een ontsnappingspoging, vreemd.
Gericht een granaat gooien en daarna rond om je heen slachtoffers maken met kogeltjes, zit wel wat meer achter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk het ook.
Ik zie geen reden om onschuldige mensen bij een bushok overhoop te knallen als je 'homie' in detentie zit aan de overkant van het plein.
Ja maar de politie zegt ontsnappingspoging, ik kan wel een iets minder opvallende manier bedenken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gericht een granaat gooien en daarna rond om je heen slachtoffers maken met kogeltjes, zit wel wat meer achter.
Zoals Breivik doorgedraaid was, had hij wel een motief.
4 doden en 67 gewonden in Luik na een Marokkaan.quote:
Mooi klote.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
4 doden en 67 gewonden in Luik na een Marokkaan.
Aint that the truth.quote:
Als iedereen rent val je toch minder op dan wanneer je alleen of met z'n drieeen aan het rennen bent daar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
Ja maar de politie zegt ontsnappingspoging, ik kan wel een iets minder opvallende manier bedenken.
Ja oke, maar dan moet je wel erg weinig respect hebben voor mensenlevens. Ik bedoel, die kerel was een fucking wietteler op z'n zolderkamer, klinkt niet echt als de die-hard terrorist die over lijken gaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:50 schreef spambuster het volgende:
[..]
Als iedereen rent val je toch minder op dan wanneer je alleen of met z'n drieeen aan het rennen bent daar.
De Amsterdamse penose doet het al bijna een eeuw zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ja oke, maar dan moet je wel erg weinig respect hebben voor mensenlevens. Ik bedoel, die kerel was een fucking wietteler op z'n zolderkamer, klinkt niet echt als de die-hard terrorist die over lijken gaat.
Waarom schiet je zomaar uit het niets gelijk in de verdediging over ideologie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed , die kindermoordenaar in Dendermonde een paar jaar terug, zou hij ook een ideologie hebben?
Lijkt me niet.
Een aanslag in Luik, Wilders die de hypotheekrenteaftrek tot heilig huisje bombardeert, Voorschrift die oproept tot een genocide van alles wat een baard heeft en niet Westers is en willekeurig gezeur over vrij wapenbezit.quote:
En die in Florence waarschijnlijk weer wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed , die kindermoordenaar in Dendermonde een paar jaar terug, zou hij ook een ideologie hebben?
Lijkt me niet.
Net zo klote als de moord op 6 miljoen Joden.quote:
De Luikse Holocaust heeft zich reeds voltrokken, hoe komen we dit ooit weer te boven?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Net zo klote als de moord op 6 miljoen Joden.
Tenminste, als je Bush met Stalin vergelijkt, dan kan Nordine Amrani net zo goed Hitler zijn.
Niet liegen he.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:05 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Een aanslag in Luik, Wilders die de hypotheekrenteaftrek tot heilig huisje bombardeert, Voorschrift die oproept tot een genocide van alles wat een baard heeft en niet Westers is en willekeurig gezeur over vrij wapenbezit.
Normaal dagje POL, dunkt mij.
Sjezusquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tenminste, als je Bush met Stalin vergelijkt, dan kan Nordine Amrani net zo goed Hitler zijn.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef waht het volgende:
[..]
De Luikse Holocaust heeft zich reeds voltrokken, hoe komen we dit ooit weer te boven?
50 minuten stilte.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:19 schreef waht het volgende:
[..]
De Luikse Holocaust heeft zich reeds voltrokken, hoe komen we dit ooit weer te boven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |