abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105540108
Een schutter heeft vanmiddag in de Italiaanse stad Florence twee Senegalese straatverkopers doodgeschoten. Drie anderen raakten gewond. Na de schietpartij pleegde de man zelfmoord.
De schutter is een vijftigjarige extreemrechtse man, melden Italiaanse media. Zonder iets te zeggen opende hij het vuur op de slachtoffers. Hij begon met schieten op de Piazza Dalmazia, in een buitenwijk in het noorden van de stad.

Hij kwam daar aangereden in een wit voertuig. Na de schietpartij schoot hij zichzelf in de borst. Hij is later aan zijn verwondingen overleden, melden Italiaanse media.

http://www.volkskrant.nl/(...)verkopers-dood.dhtml
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:46:59 #2
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_105540159
Ze kunnen ook best vervelend zijn, die afrikaanse straatventers.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_105540161
Heh?
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_105540338
Ik dacht dat de naam van de schutter Florence was.
5 Ferrari's op videoband!
pi_105540368
mannen in witte auto's zijn sexy
pi_105540485
Jezelf van kant willen maken door in je borst te schieten. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_105540577
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef Notizie- het volgende:
Een schutter heeft vanmiddag in de Italiaanse stad Florence twee Senegalese straatverkopers doodgeschoten. Drie anderen raakten gewond. Na de schietpartij pleegde de man zelfmoord.
De schutter is een vijftigjarige extreemrechtse man, melden Italiaanse media. Zonder iets te zeggen opende hij het vuur op de slachtoffers. Hij begon met schieten op de Piazza Dalmazia, in een buitenwijk in het noorden van de stad.

Hij kwam daar aangereden in een wit voertuig. Na de schietpartij schoot hij zichzelf in de borst. Hij is later aan zijn verwondingen overleden, melden Italiaanse media.

http://www.volkskrant.nl/(...)verkopers-dood.dhtml
Mannen 'met wit busje' vinden we aantrekkelijk
De Republiek
  dinsdag 13 december 2011 @ 16:59:38 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105540586
Ik vind ze ook irritant, al die roma-muzikanten, straatkrantverkopers, en studenten die je een lidmaatschap van Amnesty of whatever proberen aan te smeren...

Doodschieten gaat me dan weer iets te ver.
pi_105540804
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind ze ook irritant, al die roma-muzikanten, straatkrantverkopers, en studenten die je een lidmaatschap van Amnesty of whatever proberen aan te smeren...

Die zijn ook kei irritant :P Vooral in de Zuid-Europese landen kunnen ze erg vervelend zijn, die Afrikanen die troep verkopen.

Maar doodschieten? Waarom meteen zoiets doen? :?
pi_105540973
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:07 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Die zijn ook kei irritant :P Vooral in de Zuid-Europese landen kunnen ze erg vervelend zijn, die Afrikanen die troep verkopen.

Maar doodschieten? Waarom meteen zoiets doen? :?
Dodelijk irritant ja. :P Er wordt vermeld (verschillende bronnen) dat de schutter extreemrechts is.
pi_105541118
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:12 schreef Notizie- het volgende:

[..]

Dodelijk irritant ja. :P Er wordt vermeld (verschillende bronnen) dat de schutter extreemrechts is.
Laat me raden, straks wordt bewezen dat de dader extreemrechts is, en dan gaat iedereen roepen: ja die rechtsen weer!! :')
pi_105541252
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef bijdehand het volgende:
Laat me raden, straks wordt bewezen dat de dader extreemrechts is, en dan gaat iedereen roepen: ja die rechtsen weer!! :')
"is cultuur", is dan waarschijnlijk het tegenwoord.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_105541332
quote:

[..]

Ongetwijfeld zullen bepaalde mensen zo reageren. Blijf je houden.
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:22:37 #14
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_105541361
quote:

[..]

... net als wanneer je een groep mensen hebt die bij ieder incident met een moslim of een linkse boomknuffelaar weer de schuld op die gehele groep schuift.

Dat gebeurt nu eenmaal. Je kunt niet opeens miljoenen/miljarden mensen opeens omtoveren tot rationele realistische weldenkende genuanceerde personen.
pi_105541378
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef Yi-Long het volgende:

Vooral die studenten met die amnesty of WWF mappen. Die proberen zoveel mogelijk te verdienen aan commissies onder het mom van 'het is voor een goed doel'. Bovendien houden ze gewoon aan ook als je weer een geen interesse hebt laten horen.

Doodschieten gaat iets te ver, maar een goede trap zou geen kwaad kunnen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_105541445
quote:
Hij kwam daar aangereden in een wit voertuig.
:o
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:45:39 #17
111528 Viajero
Who dares wins
pi_105542066
hmmm, hier zal de politie van Florence niet blij mee zijn. Inkomstenderving.

Het is echt belachelijk daar. De politie komt zijn rondje doen, de Afrikanen pakken hun spullen op en lopen tien meter verder. De politie is nog geen vijf meter verder of ze stallen hun waren alweer uit.

Even voor de duidelijkheid, ik keur deze actie 100% af.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_105542082
Een extreemrechts kaalkopje. :N

quote:
Italian far-right gunman kills two Africans in Florence

An Italian far-right militant Tuesday killed two Senegalese vendors and wounded three people in a shooting spree in broad daylight in Florence after which he was found shot dead, media reported.

Eyewitnesses said they saw the man calmly getting out of a car at a street market on Piazza Dalmazia, north of the historic city centre, and firing off three shots that killed two vendors on the spot and gravely wounded a third.

The middle-aged white man, named as Gianluca Casseri by Corriere della Sera daily, then moved to a market in the centre where he wounded two more people.

Casseri was then shot dead, the reports said, although it was not immediately clear if he shot himself or was shot by police.

The reports said Casseri, a published author from the city of Pistoia in the Tuscany region, was using a large Magnum revolver handgun.

Around 200 Senegalese street vendors protested in the city centre after the shootings, crying and shouting "Shame! Shame!" and "Racists!" The vendors knocked over mopeds, rubbish bins and street signs in anger.

"I heard the shots but I thought they were fireworks. Then I turned around and I saw three men on the ground in blood," a street vendor was quoted by La Repubblica as saying at the scene of the Piazza Dalmazia shooting.

Another man said: "There are often Senegalese guys here who sell the usual stuff, they don’t bother anyone and no-one was expecting this."
http://www.google.com/hos(...)75e8ecb5da384176.711
pi_105542126
Goh, wat een verrassing weer dat Adam 1981 weer met die uitspraak komt. Je leert het ook nooit he?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:49:28 #20
111528 Viajero
Who dares wins
pi_105542171
Wel opvallend trouwens dat ze op Piazza Dalmazia stonden. Daar heb je normaal een gewone markt, niet die Afrikanen. Het ligt inderdaad buiten het toeristengebied.

Je hebt een goede pizzeria op Piazza Dalmazia :9~
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  dinsdag 13 december 2011 @ 17:58:52 #21
353861 ElviraKlapmuts
stelt graag vragen...
pi_105542467
En zijn punt was?
wannabe Yi-Long zijn grootste fan!
pi_105544349
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Oftewel, een ordinaire aanslag.
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:03:08 #23
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105544781
200 straatverkopers gingen al vernielend protesteren. Had ze meteen opgepakt, ze verkopen toch altijd alleen maar illegale neptassen en ik betwijfel of ze legaal in Italië zijn.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_105544821
quote:
14s.gif Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef Dagonet het volgende:
200 straatverkopers gingen al vernielend protesteren. Had ze meteen opgepakt, ze verkopen toch altijd alleen maar illegale neptassen en ik betwijfel of ze legaal in Italië zijn.
http://news.smh.com.au/br(...)-20111214-1othn.html

Volgens de bewoners zorgen ze niet voor problemen iig.
  dinsdag 13 december 2011 @ 19:04:31 #25
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_105544846
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Adam1981 het volgende:

[..]

Mwah, kaalkopje?

Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')