Mannen 'met wit busje' vinden we aantrekkelijkquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef Notizie- het volgende:
Een schutter heeft vanmiddag in de Italiaanse stad Florence twee Senegalese straatverkopers doodgeschoten. Drie anderen raakten gewond. Na de schietpartij pleegde de man zelfmoord.
De schutter is een vijftigjarige extreemrechtse man, melden Italiaanse media. Zonder iets te zeggen opende hij het vuur op de slachtoffers. Hij begon met schieten op de Piazza Dalmazia, in een buitenwijk in het noorden van de stad.
Hij kwam daar aangereden in een wit voertuig. Na de schietpartij schoot hij zichzelf in de borst. Hij is later aan zijn verwondingen overleden, melden Italiaanse media.
http://www.volkskrant.nl/(...)verkopers-dood.dhtml
Die zijn ook kei irritantquote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind ze ook irritant, al die roma-muzikanten, straatkrantverkopers, en studenten die je een lidmaatschap van Amnesty of whatever proberen aan te smeren...
Doodschieten gaat me dan weer iets te ver.
Dodelijk irritant ja.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Die zijn ook kei irritantVooral in de Zuid-Europese landen kunnen ze erg vervelend zijn, die Afrikanen die troep verkopen.
Maar doodschieten? Waarom meteen zoiets doen?
Laat me raden, straks wordt bewezen dat de dader extreemrechts is, en dan gaat iedereen roepen: ja die rechtsen weer!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:12 schreef Notizie- het volgende:
[..]
Dodelijk irritant ja.Er wordt vermeld (verschillende bronnen) dat de schutter extreemrechts is.
"is cultuur", is dan waarschijnlijk het tegenwoord.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef bijdehand het volgende:
Laat me raden, straks wordt bewezen dat de dader extreemrechts is, en dan gaat iedereen roepen: ja die rechtsen weer!!
Ongetwijfeld zullen bepaalde mensen zo reageren. Blijf je houden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Laat me raden, straks wordt bewezen dat de dader extreemrechts is, en dan gaat iedereen roepen: ja die rechtsen weer!!
... net als wanneer je een groep mensen hebt die bij ieder incident met een moslim of een linkse boomknuffelaar weer de schuld op die gehele groep schuift.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:16 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Vooral die studenten met die amnesty of WWF mappen. Die proberen zoveel mogelijk te verdienen aan commissies onder het mom van 'het is voor een goed doel'. Bovendien houden ze gewoon aan ook als je weer een geen interesse hebt laten horen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef Yi-Long het volgende:
Ik vind ze ook irritant, al die roma-muzikanten, straatkrantverkopers, en studenten die je een lidmaatschap van Amnesty of whatever proberen aan te smeren...
Doodschieten gaat me dan weer iets te ver.
http://www.google.com/hos(...)75e8ecb5da384176.711quote:Italian far-right gunman kills two Africans in Florence
An Italian far-right militant Tuesday killed two Senegalese vendors and wounded three people in a shooting spree in broad daylight in Florence after which he was found shot dead, media reported.
Eyewitnesses said they saw the man calmly getting out of a car at a street market on Piazza Dalmazia, north of the historic city centre, and firing off three shots that killed two vendors on the spot and gravely wounded a third.
The middle-aged white man, named as Gianluca Casseri by Corriere della Sera daily, then moved to a market in the centre where he wounded two more people.
Casseri was then shot dead, the reports said, although it was not immediately clear if he shot himself or was shot by police.
The reports said Casseri, a published author from the city of Pistoia in the Tuscany region, was using a large Magnum revolver handgun.
Around 200 Senegalese street vendors protested in the city centre after the shootings, crying and shouting "Shame! Shame!" and "Racists!" The vendors knocked over mopeds, rubbish bins and street signs in anger.
"I heard the shots but I thought they were fireworks. Then I turned around and I saw three men on the ground in blood," a street vendor was quoted by La Repubblica as saying at the scene of the Piazza Dalmazia shooting.
Another man said: "There are often Senegalese guys here who sell the usual stuff, they don’t bother anyone and no-one was expecting this."
Oftewel, een ordinaire aanslag.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Adam1981 het volgende:
Een extreemrechts kaalkopje.
[..]
http://www.google.com/hos(...)75e8ecb5da384176.711
http://news.smh.com.au/br(...)-20111214-1othn.htmlquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:03 schreef Dagonet het volgende:
200 straatverkopers gingen al vernielend protesteren. Had ze meteen opgepakt, ze verkopen toch altijd alleen maar illegale neptassen en ik betwijfel of ze legaal in Italië zijn.
Mwah, kaalkopje?quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:46 schreef Adam1981 het volgende:
Een extreemrechts kaalkopje.
[..]
http://www.google.com/hos(...)75e8ecb5da384176.711
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |