Hm lijkt me niks waard, maar ach het lijkt me wel leuk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:35 schreef Drugshond het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had ik er 20 binnen 20 sec.
Dus toch wollah wollah.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Geen idee, misschien een uit de hand gelopen afrekening?
Binnenkort worden de vermoedens bevestigd.quote:
Niet mijn been..... ff denken... ik denk 1986 of zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm lijkt me niks waard, maar ach het lijkt me wel leuk.
Mooi beenshot overigens, kudo's.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Niet mijn been..... ff denken... ik denk 1986 of zo.
Nah lijkt me niet, ziet er niet uit als een of andere relifundi aanslag eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:39 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Binnenkort worden de vermoedens bevestigd.
Denk het ook.quote:
Stil zal 'ie niet zijn dan in ieder geval.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:43 schreef Drugshond het volgende:
Krijgen we nu een scooteroptocht ?!
Volgens de schrijvers van toch wel een paar hollywood kaskrakers kan dat zijn om verwarring te zaaien en zo de kans op wegkomen te vergroten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:37 schreef Voorschrift het volgende:
Maar dan nog, waarom mensen neerschieten en granaten gooien voor een ontsnappingspoging, vreemd.
Gericht een granaat gooien en daarna rond om je heen slachtoffers maken met kogeltjes, zit wel wat meer achter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Denk het ook.
Ik zie geen reden om onschuldige mensen bij een bushok overhoop te knallen als je 'homie' in detentie zit aan de overkant van het plein.
Ja maar de politie zegt ontsnappingspoging, ik kan wel een iets minder opvallende manier bedenken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:46 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Gericht een granaat gooien en daarna rond om je heen slachtoffers maken met kogeltjes, zit wel wat meer achter.
Zoals Breivik doorgedraaid was, had hij wel een motief.
4 doden en 67 gewonden in Luik na een Marokkaan.quote:
Mooi klote.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
4 doden en 67 gewonden in Luik na een Marokkaan.
Aint that the truth.quote:
Als iedereen rent val je toch minder op dan wanneer je alleen of met z'n drieeen aan het rennen bent daar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:47 schreef Voorschrift het volgende:
Ja maar de politie zegt ontsnappingspoging, ik kan wel een iets minder opvallende manier bedenken.
Ja oke, maar dan moet je wel erg weinig respect hebben voor mensenlevens. Ik bedoel, die kerel was een fucking wietteler op z'n zolderkamer, klinkt niet echt als de die-hard terrorist die over lijken gaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:50 schreef spambuster het volgende:
[..]
Als iedereen rent val je toch minder op dan wanneer je alleen of met z'n drieeen aan het rennen bent daar.
De Amsterdamse penose doet het al bijna een eeuw zo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:51 schreef Voorschrift het volgende:
Ja oke, maar dan moet je wel erg weinig respect hebben voor mensenlevens. Ik bedoel, die kerel was een fucking wietteler op z'n zolderkamer, klinkt niet echt als de die-hard terrorist die over lijken gaat.
Waarom schiet je zomaar uit het niets gelijk in de verdediging over ideologie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 16:59 schreef De_Nuance het volgende:
Maar goed , die kindermoordenaar in Dendermonde een paar jaar terug, zou hij ook een ideologie hebben?
Lijkt me niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |