Olijfjes ok, wijn ok, maar kookworst, zilveruitjes, honing, suiker, spinazie, spekblokjes en pesto, dit lijkt mij abslouut geen lekkere combi! Mag ik vragen of dit een recept is, of dat je gewoon alle restjes uit je kast in een pan geflikkerd hebt?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef skyrebel het volgende:
Heel eerlijk gezegd......Dit lijkt me helemaal niets! Veel te veel vreemde ingredienten voor pasta-saus, echt veel te veel!!!!
Mwah..... uiteindelijk bepaald het gewogen gemiddelde een beetje de smaak. De olijven blijf je wel proeven overigens. De walnoten kun je ook niet missen. Als ik mee-eters heb hoor ik ze ook nooit klagen (ze vinden de smaak wel grappig en het bordje gaat altijd wel leeg).quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:36 schreef skyrebel het volgende:
Heel eerlijk gezegd......Dit lijkt me helemaal niets! Veel te veel ingredienten, echt veel te veel!!!!
Kom zo uit de winkel.... 6 uur geleden gekocht.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Olijfjes ok, wijn ok, maar kookworst, zilveruitjes, honing, suiker, spinazie, spekblokjes en pesto, dit lijkt mij abslouut geen lekkere combi! Mag ik vragen of dit een recept is, of dat je gewoon alle restjes uit je kast in een pan geflikkerd hebt?
die zoute stengels...snappen jullie t nu?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef Mejoon het volgende:
wat zijn party sticks?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die zoute stengels...snappen jullie t nu?
quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:47 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
die zoute stengels...snappen jullie t nu?
Okeee... nou.... eet smakelijk dan maar, maar ben bang dat het dus echt niet smaakt...quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kom zo uit de winkel.... 6 uur geleden gekocht.
En kookboeken lees ik niet.
Het is geen [ONZ], dat even voorop.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:45 schreef zwartedoos het volgende:
Dat iedereen hier serieus op reageertTis toch wel duidelijk dat dit topic een redelijk ONZ gehalte heeft...
Soort Augurk.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:46 schreef Mejoon het volgende:
wat zijn party sticks?
Maar om het dan toch even te controleren, dit zit dus serieus nu in twee van je pannen?quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:48 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Het is geen [ONZ], dat even voorop.
Yup in de spagettikookpan paste het niet meer. En een mod kan e.e.a. verifiëren in [FC-NWS].quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar om het dan toch even te controleren, dit zit dus serieus nu in twee van je pannen?
Zal moeilijk gaan... mijn digi ligt bij mijn broer.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:51 schreef Godlike02 het volgende:
Doe ons even een leuke Ispy achtige foto!
Dit lijkt me beter.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:28 schreef Drugshond het volgende:
Of het smaakt heb ik nog niet getest... het zit nu in 2 pannen te sudderen (ben al 3,5 bezig).1,5 kg gehakt (half/half). 2 potten (default pastasaus) 1 pot een handje zwarte olijven 2 half doosje champignons (geen paddo's). 1 pot party-sticks 680 gr 1 doosje spekblokjes. 1 ei (toevallig het laatste uit het doosje). 0,2 dl rode wijn (de rest opgedronken tijdens het koken). 2 scheppen suiker. 1 theelepel ketchap 1 theelepel sambal (zowat alles wat ik kook moet sambal bij... zelfs in de soep ) 2 theelepels honing 1 klein potje spinazie (voorgesneden). 1 bol broccoli 1 doosje voorgesneden ui 1 potje zilveruitjes 5 teentjes knoflook (volgens mij nog te weinig) 1 geraspte kookworst (no kidding) 12 walnoten (zonder de schil). 3 1 paprika's. 2 theelepels pesto (tomaat) Peper + zout
Praatjes vullen geen gaten.quote:Op dinsdag 29 januari 2008 14:52 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Zal moeilijk gaan... mijn digi ligt bij mijn broer.
Ik zal straks wel een poging wagen in combinatie met spagetti.
net zo erg.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |