En dan vooral blijven roepen dat legaal wapenbezit een o zo groot risico vormt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:20 schreef Voorschrift het volgende:
Wel interessant dat je al die moeite doet om te ontsnappen, AK-47's te kopen, granaten te kopen, om een of ander dom wijf of haar vriend overhoop te blazen omdat haar vliesje kapot was.
Ik zal ze nooit begrijpen die mensen.
Ik weet niet wie jij bent en wat je komt doen, maar houd eens effe lekker je kankersmoel dicht.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef spambuster het volgende:
[..]
Deze uitspraak is eigenlijk de gortigste van allemaal tot nu toe.
Ik ga dan denken dat jij, ware het blanke daders, heel blij daarvan zou zijn geworden.
Anderzijds, de gratis reclame, het in beeld zijn van je zaak, is eigenlijk heel veel duurder en economisch gezien dan dus een vorm van geluk bij een ongeluk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef waht het volgende:
Ik zou als lokale ondernemer overigens uitermate pissig zijn. Opeens gaat een halve dag opbrengsten in rook op.
Hehe, ik zie het al voor me, voor het Justitie gebouw zo'n vuurgevecht tussen een stel Vlamen en wat eerwraak Paki's.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan vooral blijven roepen dat legaal wapenbezit een o zo groot risico vormt.
Wapenbezit is inderdaad een risico. Stel je voor dat arme mensen niet het geld hebben om een wapen te kopen, dan moeten we weer een vuurwapentoeslag gaan invoeren voor de minimaquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
U bent een toonbeeld van uw omgeving? Kaal geschoren, tattoos en heel erg links?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef KoosVogels het volgende:
Ik weet niet wie jij bent en wat je komt doen, maar houd eens effe lekker je kankersmoel dicht.
Wodka-Grenadine.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Zolang je maar geen grenadine in een lekker glas Grimbergen flikkert.
Als we nou gewoon een stukje land in het midden-oosten claimen en daar Eerwrakistan oprichten, zijn we ook van het gezeik hier af.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hehe, ik zie het al voor me, voor het Justitie gebouw zo'n vuurgevecht tussen een stel Vlamen en wat eerwraak Paki's.
Amai zech, zo'nen jurk met 'nen cheweer! Schieten!
Je bent warm, maar nog niet helemaal juist.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef spambuster het volgende:
[..]
U bent een toonbeeld van uw omgeving? Kaal geschoren, tattoos en heel erg links?
Wat een taal.
Tot dat niveau verlaag ik mij niet.
Waarop de VVD zal voorstellen om de 'rijken' (modaal en hoger) een auto-bepantsering-subsidie toe te wijzen ter bescherming tegen afgunstig plebs.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wapenbezit is inderdaad een risico. Stel je voor dat arme mensen niet het geld hebben om een wapen te kopen, dan moeten we weer een vuurwapentoeslag gaan invoeren voor de minima.
Zeg het hem!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef spambuster het volgende:
[..]
U bent een toonbeeld van uw omgeving? Kaal geschoren, tattoos en heel erg links?
Wat een taal.
Tsja, hoe verklaar je anders het hoge aantal doden als gevolg van wapengebruik in de Verenigde Staten? Overigens ben ik niet per definitie tegen het legaliseren van wapenbezit, ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets realistisch en mogelijk is.quote:[img]h[quote][img]http://i.fokzine.net/p/1s.gif[/img] Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nee joh, wapens gewoon fiscaal aftrekbaar maken. DAT IS NIET EERLIJK!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef waht het volgende:
[..]
Waarop de VVD zal voorstellen om de 'rijken' (modaal en hoger) een auto-bepantsering-subsidie toe te wijzen ter bescherming tegen afgunstig plebs.
Ja maar dan moet je ze allemaal deporteren, dat gaat niet lukken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als we nou gewoon een stukje land in het midden-oosten claimen en daar Eerwrakistan oprichten, zijn we ook van het gezeik hier af.
De WRA.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee joh, wapens gewoon fiscaal aftrekbaar maken. DAT IS NIET EERLIJK!
VS heeft een nat kruisje.... nextquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je bent warm, maar nog niet helemaal juist.
Het aantal doden is vooral hoog in de achterbuurten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, hoe verklaar je anders het hoge aantal doden als gevolg van wapengebruik in de Verenigde Staten?
De wapenwet in Nederland is toegepast ter bescherming van de overheid zelfquote:Op dinsdag 13 december 2011 15:34 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Tsja, hoe verklaar je anders het hoge aantal doden als gevolg van wapengebruik in de Verenigde Staten? Overigens ben ik niet per definitie tegen het legaliseren van wapenbezit, ik vraag me alleen af in hoeverre zoiets realistisch en mogelijk is.
Dan zal je POL je vies tegen gaan vallen, vrees ik.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:33 schreef spambuster het volgende:
[..]
Wat een taal.
(A -> B) =/= (niet A -> niet B).quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:31 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |