Daarnaast kan je Amerikanen van veel beschuldigen, maar 3000 eigen mensen de dood in jagen om een oorlog te starten in een nietszeggend strontland om daar nog meer soldaten te verliezen is gewoon onzinnig, dan moet je wel erg verbitterd (of achterlijk) zijn wil je dat geloven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:55 schreef von_Preussen het volgende:
9/11 was veel te complex om, mits het een inside job was, verborgen te blijven. Alleen al 4 grote verkeersvliegtuigen laten verdwijnen is een haast onmogelijke opgave.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:53 schreef Voorschrift het volgende:
Daarnaast denk ik niet dat terroristen nog eenzelfde slagkracht hebben om zoiets op te zetten, de laatste jaren zijn al hun pogingen miserabel mislukt aangezien iedereen constant ze in de nek loopt te hijgen.
That goes both ways.quote:
De symbolen des vrije Westen, in puin.quote:
In dat geval wint de dood altijd, ook als het niet door een aanslag is waardoor men omkomt.quote:
Politiek relevant ook of dat niet?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:04 schreef GSbrder het volgende:
Godver, wat een pokkeklus heb ik weer voor mezelf gecreeerd.
Nou. De politiek mag wel de knip trekken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:08 schreef spambuster het volgende:
[..]
Politiek relevant ook of dat niet?
Ja oke, maar de Twin Towers omver gooien of straks het nieuwe WTC is natuurlijk van een iets andere aard dan een creditcard skimmen. Vereist ook een wat meer opzichtige voorbereiding en meer mensen, en meer mensen is altijd meer risico ontdekt te worden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:08 schreef spambuster het volgende:
[..]
In dat geval wint de dood altijd, ook als het niet door een aanslag is waardoor men omkomt.
Churchill weet dat, Hitler, Attila de hun, Caesar, iedereen.
Neem bijvoorbeeld ICT, ook daar is de misdaad nog steeds na alle 'zoveelste generatie beveiligingen' grote bedrijven als visa en banken aan het bestelen, virtueel, het lijkt wel of wat men slecht noemt uiteindelijk toch wel heel erg vaak wint.
De hamvraag is natuurlijk welke huidskleur, etniciteit en religieuze affiliatie de dader(s) heeft/hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:12 schreef robin007bond het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)in-centrum-luik.html
quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef Drugshond het volgende:
Het is een kwal posting.... maar wel eentje met een serieuze ondertoon.
Zijn er nog mensen die zo graag willen verhuizen naar België (belasting/zorgstelsel en zo).
Ik vraag me eerder af waarom je na een ontsnappingspoging meteen de hele stad gaat lopen terroriseren. Mijn eerste instinct zou zijn om ergens over de grens te gaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef waht het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk welke huidskleur, etniciteit en religieuze affiliatie de dader(s) heeft/hebben.
Als het een neger, marokkaan of moslim is, maakt dat in ieder geval NOOIT uit!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:13 schreef waht het volgende:
[..]
De hamvraag is natuurlijk welke huidskleur, etniciteit en religieuze affiliatie de dader(s) heeft/hebben.
Welnee, het is vast een gestoorde Vlaam.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het een neger, marokkaan of moslim is, maakt dat in ieder geval NOOIT uit!
Want; Breivik.
Tja, je hebt van die wanhopige lieden en extremisten die hun eigen leven niet lief hebben.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vraag me eerder af waarom je na een ontsnappingspoging meteen de hele stad gaat lopen terroriseren. Mijn eerste instinct zou zijn om ergens over de grens te gaan.
Het zijn Pakistanen, iets met een eerwraakzaak.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Welnee, het is vast een gestoorde Vlaam.
Dan mogen we dat ook weer aanhoren de komende paar week.
De overheid zou dan ook handgranaten moeten verbieden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:15 schreef spambuster het volgende:
[Upd] Doden en gewonden in Luik
death found a way.
ZIE JE NOU WEL!?!quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Het zijn Pakistanen, iets met een eerwraakzaak.

Je hebt ook geen humor, zuurpruim.quote:
Blanke mensen in Luik?quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ZIE JE NOU WEL!?!
ALTIJD DAT VOLK HE, EN NU BLANKE MENSEN EN KINDJES GEWOND! [ afbeelding ]
Zie hoe geniepig ik weer volk gebruik.
Zijn die daar niet dan?quote:
volgens mij is het daar 50-50...quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zijn die daar niet dan?
Ik kom er nooit.
Zwarte humor.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
ZIE JE NOU WEL!?!
ALTIJD DAT VOLK HE, EN NU BLANKE MENSEN EN KINDJES GEWOND! [ afbeelding ]
Zie hoe geniepig ik weer volk gebruik.
Het is nog te vroeg denk ik, de grapjes over de knallende dienstregeling van het Luikse OV laten we ook maar even weg.quote:
Terreur van het strikje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:21 schreef GSbrder het volgende:
Het is allemaal de schuld van Di Rupo.
Nu zie je wat er komt van een kabinet onder de Walen.
Hier zijn de Londense rellen peanuts bij.quote:
Ik wacht met smart op DeWinter op tv.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie hebben mazzel, het is waarschijnlijk een Pakistani. Leef je uit, VS en ziet u gesteund door Wilders en consorten.
Wilders zal wel binnenkort een toespraak houden in Luik bij het bushokje, uiteraard in het frans.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Jullie hebben mazzel, het is waarschijnlijk een Pakistani. Leef je uit, VS en ziet u gesteund door Wilders en consorten.
Mensen met een kort pittig kapsel zijn inderdaad niet te versmaden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:26 schreef spambuster het volgende:
De aanslag in het centrum van Luik, op de Place Saint-Lambert, heeft dinsdag aan twee personen het leven gekost. Een ervan is Nordine Amrani, een van de daders.
Er zijn 64 gewonden, waaronder zeker zeven zwaargewonden. Het zou vrijwel zeker om een ontsnappingspoging gaan, maar dat nieuws is nog niet bevestigd.
Het lijkt me vreemd als de politiek in Belgie het toestaat dat criminelen, of mensen die een rechtsgang moeten ondergaan, met explosieven en of vuurwapens binnen mogen.
Voor nu lijkt het logisch, met de info die we hebben, dat het of 'gewoon' een aanslag is zoals in menig land dagelijksvoorkomt, of dat ze iemand probeerden te redden uit justitie handen, dus van buiten naar binnen.
De vraag wie ze dan wilden redden moet dan heel snel bekend kunnen zijn.
Nu is het wachten op de extreem rechtse lieden die weer mensen met bepaalde kenmerken gaan lastig vallen...
Oho gij schavuit, I see what you did thar.quote:
Deze uitspraak is eigenlijk de gortigste van allemaal tot nu toe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:22 schreef KoosVogels het volgende:
Helemaal granatis?quote:
Ondernemers in Luik verdienen het wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 15:28 schreef waht het volgende:
Ik zou als lokale ondernemer overigens uitermate pissig zijn. Opeens gaat een halve dag opbrengsten in rook op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |