Hm als een van de laatsten, raar zal dat zijn dat gevoel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb er in juni 2001 nog opgestaan.
Zei je moeder dit nooit toen je nog jong was en net met je step het blok rond mocht?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:19 schreef von_Preussen het volgende:
Op mij komt ' jij moet uitkijken' als een bedreiging over, dat is volgens de policy niet tolerabel.
Niet in Islam-landen neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef Friek_ het volgende:
Jawel, want de christelijk-joods-humanistische traditie (wat dat in hemelsnaam ook moge betekenen) heeft voorrang!
Mooi gesproken drugshond.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee is gezond....
• Barbies die lelijk oud worden... en dames die gracieus ouder worden.
Hij eiste die rol zelf op, niet mijn probleem of het dan wel of niet zo is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De rol van Bin Laden wordt in mijn optiek nog wel eens overschat.
Wie verwacht er dan ook politiek in POL, tsk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef spambuster het volgende:
Mijn hoop is gewoon geplet, dit POL deel is geen slow-chat met al dan niet relevante of goede/leuk/stomme politieke lading, het is voor een goed deel een clone van ONZ chat![]()
![]()
Had graag in z'n schoenen willen staan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
De gelukkigste man op aarde![]()
Oh de tering, wat faalt rechts toch weer hard
Klopt. Heel raar ook om Ground Zero te zien toen ik in 2009 weer in NY was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm als een van de laatsten, raar zal dat zijn dat gevoel.
Pussy.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
De gelukkigste man op aarde![]()
Oh de tering, wat faalt rechts toch weer hard
Wachten tot 2013/14 wanneer het weer in glorie is hersteld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Heel raar ook om Ground Zero te zien toen ik in 2009 weer in NY was.
Hopelijk volgend jaar of het jaar daarna weer naar die geweldige stad.
Het doodschieten van mensen wekt geen geluksgevoelens of tevredenheid op, wat de achtergrond van die persoon ook is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij eiste die rol zelf op, niet mijn probleem of het dan wel of niet zo is.
Als je de verantwoording opeist dan mag je de consequenties ook dragen, die marinier die z'n huis binnenviel en hem en z'n familie door de kop schoot zal wel de gelukkigste man ter aarde zijn.
So I've been told.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doodschieten van mensen wekt geen geluksgevoelens of tevredenheid op, wat de achtergrond van die persoon ook is.
Als je het hier 3 mnd vol kunt houden zonder dolken in je rug... praten we verder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef spambuster het volgende:
Mijn hoop is gewoon geplet, dit POL deel is geen slow-chat met al dan niet relevante of goede/leuk/stomme politieke lading, het is voor een goed deel een clone van ONZ chat![]()
![]()
En helemaal niet als de betreffende persoon het scenario tientallen keren heeft geoefend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doodschieten van mensen wekt geen geluksgevoelens of tevredenheid op, wat de achtergrond van die persoon ook is.
Net alsof je cheats gebruikt in Modern Warfare 3 inderdaad, de teleurstelling bij winst is het grootst.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef waht het volgende:
[..]
En helemaal niet als de betreffende persoon het scenario tientallen keren heeft geoefend.
Ik bedoel maar.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wachten tot 2013/14 wanneer het weer in glorie is hersteld.
Wanneer ga we trouwens weer de girls-day-out van een stelletje moeders met sigarenrook verpesten?quote:
Me dunkt dat de kerstvakantie daar een uitmuntende mogelijkheid voor biedt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wanneer ga we trouwens weer de girls-day-out van een stelletje moeders met sigarenrook verpesten?
Nu je het zegt, vakantie hebben we ook nog, lijkt me een uitstekend plan, dan zit ik tenminste wat ruimer in de tijd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Me dunkt dat de kerstvakantie daar een uitmuntende mogelijkheid voor biedt?
Precies.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu je het zegt, vakantie hebben we ook nog, lijkt me een uitstekend plan, dan zit ik tenminste wat ruimer in de tijd.
Denk niet dat er iemand in de wereld dom genoeg is het nieuwe WTC aan te pakken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:42 schreef spambuster het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Het is af en waarschijnlijk gelijk weer een [ afbeelding ]
Stel dat de _regering zelf_ er wél achter zat, dan kan het weer gebeuren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Denk niet dat er iemand in de wereld dom genoeg is het nieuwe WTC aan te pakken.
Die nonsens moet ik sowieso niks van hebben dat Bush zelf opdracht ervoor heeft gegeven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:51 schreef spambuster het volgende:
[..]
Stel dat de _regering zelf_ er wél achter zat, dan kan het weer gebeuren.
Stel er bestaan als het af is nog terroristen met een hekel aan de USA, dan kan het weer gebeuren.
2 maal zoiets groots en symbolisch aanvallen ligt bij de haters erg voor de hand denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |