Respect.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef StarGazer het volgende:
Kerstpakket net in ontvangst genomen. Flesje wijn gaat opgedronken worden en de rest is enkeltje voedselbank.
Jawel, want de christelijk-joods-humanistische traditie (wat dat in hemelsnaam ook moge betekenen) heeft voorrang!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Halve stambomen overal ter wereld zijn bewust uitgeroeid, door de Duitsers, de Sovjets, de Amerikanen, de Turken, de Nederlanders. Dat maakt het ene geval niet minder erg dan het andere.
Je hebt het al geproefd maar vindt het niet lekker zeker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef StarGazer het volgende:
Kerstpakket net in ontvangst genomen. Flesje wijn gaat opgedronken worden en de rest is enkeltje voedselbank.
Ik snap dat je de holocaust vreselijk vindt, net als ik. Maar Bush vergelijken met Hitler, is wel wat vreemd en dat wekte bij mij flink wat irritatie op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niemand heeft de holocaust gebagatelliseerd of gezegd dat het niet erg was.
De holocaust is vreselijk Robin, dat spreekt voor zich.
En je vertoont wederom, selectieve verontwaardiging, Hitler wordt aan de lopende dag met iedereen vergeleken op Fok.
Als het diezelfde fles wijn van gisteren is die ik gisteren op had..... Klikooooo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het al geproefd maar vindt het niet lekker zeker.
Ik heb helemaal niets met christenen noch met joden. Maar ik heb wel respect voor elk menselijk leven als humanist.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jawel, want de christelijk-joods-humanistische traditie (wat dat in hemelsnaam ook moge betekenen) heeft voorrang!
Het was in het heetst van een debat met een bepaald doel, dat doel was niet om de holocaust te bagatelliseren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap dat je de holocaust vreselijk vindt, net als ik. Maar Bush vergelijken met Hitler, is wel wat vreemd en dat wekte bij mij flink wat irritatie op.
Het was ook niet trollerig gepost, normaal als een user iemand met Hitler vergelijkt is de context heel anders. Die opmerking van jou kwam wel serieus over.
Sorry.
Chocola, chips......... mwah.........het kon veel slechterquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het al geproefd maar vindt het niet lekker zeker.
Is goed, sorry voor mijn beschuldiging. Ik snap dat het niet je bedoeling is geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het was in het heetst van een debat met een bepaald doel, dat doel was niet om de holocaust te bagatelliseren.
Zand erover zeg ik dan bij deze.
Ik ben het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is goed, sorry voor mijn beschuldiging. Ik snap dat het niet je bedoeling is geweest.
Dan zitten wij op één lijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met christenen noch met joden. Maar ik heb wel respect voor elk menselijk leven als humanist.
Ik krijg ook geen kerstpakket.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
U heeft niets te willen op dit vlak.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Chocola, chips......... mwah.........het kon veel slechter
Pinochet was een held, ergo Bush was een held.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
Bush is wellicht geen Hitler, maar op zn minst een Pinochetje.
Waarom zou ik, niet mijn probleem dat ik jou op je teentjes trap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijk ik daar wel mee uit. Zou je ook eens moeten doen.
In de ogen van een fascist ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pinochet was een held, ergo Bush was een held.
Zoals ik al zei probeer ik die term niet te gebruiken. Sowieso moet je mensen individueel beoordelen en niet als groep.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik, niet mijn probleem dat ik jou op je teentjes trap.
Hoevaak hoor ik wel niet "Dat volk" i.c.m. de PVV, of doel je dan ook op iedere blanke op het westerlijk halfrond?
Op mij komt ' jij moet uitkijken' als een bedreiging over, dat is volgens de policy niet tolerabel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik, niet mijn probleem dat ik jou op je teentjes trap.
Hoevaak hoor ik wel niet "Dat volk" i.c.m. de PVV, of doel je dan ook op iedere blanke op het westerlijk halfrond?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |