Hernieuwd? Het is nooit verdwenen, noch van elk ander land op aarde. Iedereen wil hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef De_Nuance het volgende:
Dat Franse hernieuwde MO-imperialisme begint me wel een beetje te irriteren
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef De_Nuance het volgende:
Dat Franse hernieuwde MO-imperialisme protectionisme begint me wel een beetje te irriteren
De gehele scène ademt eenzelfde cognitief niveau uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
Die bolle vlaggenverbrander zit eruit als Terror Jaap.
Mensen dachten ook eerst dat Volkert van der G moslim wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:28 schreef NLRuben het volgende:
[..]
haha indeed dat was briljant xd, rechts nederland ging meteen twitteren en weet ik wat allemaal .... blijkt het breivik te zijn whahahahahhaha
Jup, weet nog dat we voor de tv zaten allemaal hopende dat dat niet zo wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen dachten ook eerst dat Volkert van der G moslim was
Dan heb je wel veel momenten waarop jullie hopende voor de tv zitten of niet?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jup, weet nog dat we voor de tv zaten allemaal hopende dat dat niet zo was
Nee, toen was het nog nieuw allemaalquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel momenten waarop jullie hopende voor de tv zitten of niet?
Lief? Ik meen haar te hebben gezien in The Witches van de Roald Dahl.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
Ook goed, een lief oud omaatje dan.
[ afbeelding ]
Ja nu zijn we eraan gewend dat relifundi's zich opblazen en anderen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, toen was het nog nieuw allemaal
Als je 2,5 jr (geloof ik) NWS hebt gemod.... dan leer je wel op je handen te zitten. Ik kom pas kijken na deeltje 13 of zo als er iets meer bekend is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jup, weet nog dat we voor de tv zaten allemaal hopende dat dat niet zo was
Ach, als er nog mensen zijn die menen dat er geen clash of civilizations plaatsvindt is dat niet mijn probleem.quote:
Blijft vreemd dat je er genoegdoening uit haaltquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als er nog mensen zijn die menen dat er geen clash of civilizations plaatsvindt is dat niet mijn probleem.
Erkenning is bevrijding.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat je er genoegdoening uit haalt
Ach die aanslagen waren dagelijks in Irak en Afghanistan. Valt gewoon onder asymmetrische oorlogsvoering.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
Na Londen, Madrid en New York is het een gegeven.
De talloze aanslagen in niet-Westerse landen daargelaten, die zijn toch dagelijks.
Flikker daar eens mee op Robin. Je bent vervelend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef robin007bond het volgende:
En over het bagatelliseren van de holocaust. Als je Hitler gaat vergelijken met Bush ben je daar wel mee bezig.
Ja de goede oude dagen van poppetjes tegenover poppetjes met wat kanonnetjes erachter en paardjes over de flanken is geweest helaas.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach die aanslagen waren dagelijks in Irak en Afghanistan. Valt gewoon onder asymmetrische oorlogsvoering.
Haat is kutquote:
RIP Stratego.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja de goede oude dagen van poppetjes tegenover poppetjes met wat kanonnetjes erachter en paardjes over de flanken is geweest helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |