Koester die herinnering maar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
Weet nog wel dat VS en 3-voud moslims voor alles en nogwat uitmaakten op Breivik-dag.
Ja, als het niet zo triest was zou het hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
Weet nog wel dat VS en 3-voud moslims voor alles en nogwat uitmaakten op Breivik-dag.
Dan ook de huursector.... gelijke monniken gelijke kappen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef Picchia het volgende:
Ik vind aftoppen echt bullshit. De hele woningmarkt moet aangepakt worden. Niet enkel dure huizen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
Als je de Shawshank Redemption kijkt, krijg je het idee dat het maar een gezellige boel is in de bak. Op dat kontneuken na dan.
Daar was ik ook bang voor, gelukkig was het een psychopate ariër.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef De_Nuance het volgende:
Op Breivik dag was in Turkije, nog net (paar uur later had ik het vliegtuig). Ze zeiden op het journal dat het waarschijnlijk een moslim was. Dat wordt gezellig in Nederland dacht ik toen
Jep.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan ook de huursector.... gelijke monniken gelijke kappen.
Bye subsidie.
Zie je wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef De_Nuance het volgende:
Op Breivik dag was in Turkije, nog net (paar uur later had ik het vliegtuig). Ze zeiden op het journal dat het waarschijnlijk een moslim was. Dat wordt gezellig in Nederland dacht ik toen
Vaker dan normaal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:26 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe vaak ontsnappen er eigenlijk mensen uit Belgische gevangenissen?
Dat is het beste onderdeel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
Als je de Shawshank Redemption kijkt, krijg je het idee dat het maar een gezellige boel is in de bak. Op dat kontneuken na dan.
Och, alsof jouw moeder zoveel beter is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk VS, je wordt in je anti-EU houding gesteund door een vieze vetklep in een leren jack.
haha indeed dat was briljant xd, rechts nederland ging meteen twitteren en weet ik wat allemaal .... blijkt het breivik te zijn whahahahahhahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
Groen licht voor Sarko om Assad te executeren.quote:'Syrië achter aanval op Franse troepen'
PARIJS - Syrië zit volgens de Franse minister Alain Juppé van Buitenlandse Zaken achter de aanslag op Franse militairen vorige week in Libanon.[..]
EU snoepjes kopen ?!... for joe a very special price.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk VS, je wordt in je anti-EU houding gesteund door een vieze vetklep in een leren jack.
en zelf nog rechts zijn ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:28 schreef NLRuben het volgende:
[..]
haha indeed dat was briljant xd, rechts nederland ging meteen twitteren en weet ik wat allemaal .... blijkt het breivik te zijn whahahahahhaha
Allez les Bleux!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:28 schreef waht het volgende:
[..]
Groen licht voor Sarko om Assad te executeren.
Met een eiland-incesthoofdquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wat doet Frankrijk in het MO nu dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef De_Nuance het volgende:
Dat Franse hernieuwde MO-imperialisme begint me wel een beetje te irriteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |