Niet echt nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:23 schreef De_Nuance het volgende:
Honderdduizenden Irakezen hebben het niet overleefd, maar goed geen probleem uiteraard.
Best.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij begon. Het is allemaal jouw schuld.
Maar Mao is links en slecht boehoequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Dat is de bedoeling van oorlog.
Stoere kerel ben je ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Best.
Dan kan ik er voor kiezen er mee te stoppen. POL volgt mij toch wel.
Mao moordde z'n eigen bevolking uit, volgens mij Cheney en Bush niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar Mao is links en slecht boehoe
Wederom welig tierende hypocrisie bij jou.
Die vent erin is dan ook mentaal uitgedaagd.quote:
Dan is het goed uiteraard.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mao moordde z'n eigen bevolking uit, volgens mij Cheney en Bush niet.
quote:
Revenge of the 80's.quote:
Je wilt de Irak oorlog werkelijk vergelijken met de holocaust of Mao's labour camps?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan is het goed uiteraard.
Hitler vermoordde mij ook niet, dus jammer voor die andere miljoenen doden.
Woord, negerquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef waht het volgende:
[..]
Die vent erin is dan ook mentaal uitgedaagd.
Nee, jij zegt dat het geen probleem is dat je honderdduizenden mensen dood als het maar niet je eigen volk is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wilt de Irak oorlog werkelijk vergelijken met de holocaust of Mao's labour camps?
Hm, ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
He, een capabele jonge Republikein
Wut?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat het geen probleem is dat je honderdduizenden mensen dood als het maar niet je eigen volk is.
Derhalve, was Hitler ook wel aardig goed bezig volgens die redenering.
Dat is de vraag niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind iemand in een concentratiekamp niet zieliger dan een onschuldige Irakezen die door Blackwater figuren worden neergeknald inderdaad, als dat de vraag is.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef Cerbie het volgende:
Ja dat zei hij. Echt waar. Het wordt weer pijnlijk duidelijk dat het intellect niet bij links ligt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:23 schreef De_Nuance het volgende:
Honderdduizenden Irakezen hebben het niet overleefd, maar goed geen probleem uiteraard.
quote:
Mag ik zeggen dat ik het allebei niet zo lief vind?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind iemand in een concentratiekamp niet zieliger dan een onschuldige Irakezen die door Blackwater figuren worden neergeknald inderdaad, als dat de vraag is.
Ja dat mag je zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het allebei niet zo lief vind?
Ja, dat mag ik zeggon.
Vergeleken bij de PVV zijn dat allemaal hele normale mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken wat voor halve zolen er zitten bij de PvdA en SP?
SP/PVV is zelfde soort. Alleen de voorgaande heeft wat meer ervaring in het 'je pauperbek houden'.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeleken bij de PVV zijn dat allemaal hele normale mensen.
Ik wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
Niet selectief quoten.quote:
Ik had het enkel over intellect, wil je gebrek aan leesvaardigheid ook nog aan het rijtje toevoegen?quote:
Er zijn nu al redelijk wat films over Operation Iraqi Freedom.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:32 schreef De_Nuance het volgende:
Het is dat er geen Schinders List film over is gemaakt, maar het is beiden heel erg.
'Ja dat zegt hij inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had het enkel over intellect, wil je gebrek aan leesvaardigheid ook nog aan het rijtje toevoegen?
Dat kan.quote:
'het intellect ligt niet bij links'quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'Ja dat zegt hij inderdaad'
Impliceert dat hij dat niet zegt. Je had het dus niet enkel over intellect.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
'het intellect ligt niet bij links'
En de leesvaardigheid ook niet dus. Nog een derde gebrek, of zullen we het hier maar bij laten voor vandaag.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef Cerbie het volgende:
Ja dat zei hij. Echt waar. Het wordt weer pijnlijk duidelijk dat het intellect niet bij links ligt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had het enkel over intellect, wil je gebrek aan leesvaardigheid ook nog aan het rijtje toevoegen?
quote:
Koppigheid heeft Job het kabinet gekost. Pas op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef Cerbie het volgende:
En duizend keer zo omvangrijk, bijdehand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
WOII is erger, want joden. Aldus rechts NL.
Of je kan natuurlijk toegeven dat ik gelijk heb, want je hebt het zelf ook wel gezien inmiddels.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[..]
Koppigheid heeft Job het kabinet gekost. Pas op.
55 miljoen doden waarvan 6 in concentratiekampen is inderdaad net zo erg als minder dan een miljoen Irakezen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
WOII is erger, want joden. Aldus rechts NL.
Nogmaals. Bush met dergelijke dictators vergelijken is onzinnig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:39 schreef De_Nuance het volgende:
Maar Bush aanbidden is gewoon geaccepteerd, moet je eens bij Hitler proberen.
Nu begin je op een relifundamentalist te lijken. Zullen we maar ophouden voordat de witte jassen langskomen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Of je kan natuurlijk toegeven dat ik gelijk heb, want je hebt het zelf ook wel gezien inmiddels.
Niet echt nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Merendeel van de doden waren Russki's, VS. Net of jou dat wat kan rotten.
Het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt. Die Patriot Act is nou ook niet echt fris.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:40 schreef waht het volgende:
[..]
Nogmaals. Bush met dergelijke dictators vergelijken is onzinnig.
Stelletje trollende linksen.
Je weet dat je hiermee de holocaust vreselijk bagatelliseert?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:39 schreef De_Nuance het volgende:
Maar Bush aanbidden is gewoon geaccepteerd, moet je eens bij Hitler proberen.
Goede argumenten wederom , echt knap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu begin je op een relifundamentalist te lijken. Zullen we maar ophouden voordat de witte jassen langskomen.
Frisser dan moord van eigen onderdanen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt. Die Patriot Act is nou ook niet echt fris.
Alles voor de rancune, he.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je weet dat je hiermee de holocaust vreselijk bagatelliseert?
Omdat is Bush met Hitler vergelijk?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet zo wijs en genuanceerd gaan doen nu he, wijsneusje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:42 schreef Drugshond het volgende:
Standaard deviatie.... wat te ver uit het spectrum ligt is fout... geldt zowel links als rechts van het gemiddelde/mediaan/spectrum.
Turken hebben niets met het erkennen van genocides waarbij zij aan de verkeerde kant stonden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben slimmer dan jij denkt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet zo wijs en genuanceerd gaan doen nu he, wijsneusje.
Anti-semiet dat je bent.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef De_Nuance het volgende:
Kan iemand mij even laten zien waar ik de holocaust bagatelliseer?
Nu word ik straks ook waarschijnlijk anti-semiet genoemd en de cirkel is dan weer rond.
Dan zou ik me inderdaad zorgen als ik jou was.quote:
Ga je nu een echtgaafje op me doen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan zou ik me inderdaad zorgen als ik jou was.
Schijnbaar mag je niet zeggen dat Iraakse doden ook zielig zijn want daarmee bagatelliseer je de holocaust.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
Nuance, VS gaat nou eenmaal huilen als je iets over de Holocaust zegt dat hem niet zint. En klaarblijkelijk heeft hij er wat nieuwe huilvriendjes bij.
Ik communiceer met jou op jouw niveau.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ga je nu een echtgaafje op me doen?
Gevolg... te persoonlijk meppen (dan heb je deze reeks niet begrepen).quote:en populistisch geblaat zonder financiële justificatie.
quote:
Darth Vader.quote:
ajuin.quote:
Wat een lelijke jezus. Je zou haast voor een fatwa op het uitbeelden van jezus wensen.quote:
http://www.thedailybeast.(...)-islamic-orders.htmlquote:In our Muslim community, we've had enough comic fatwas to create our own Fatwa Ridiculist. Some of my nominees:
1. A man can work with a woman to whom he's not a brother, father, uncle, or son, if he drinks her breast milk first.
2. A husband can divorce his wife with a text message, declaring: "I divorce you. I divorce you. I divorce you.”
3. Muslim girls can't be tomboys.
4. Mickey Mouse is a corrupting influence and must die.
5. Emoticons are illegal.
6. You can't wear a Manchester United soccer jersey.
7. A husband and wife can't have sex naked.
8. Pokemon is as bad as Mickey Mouse.
9. Ditch the downward dog. Yoga is forbidden.
10. Girls above the age of 13 can't ride bikes. (See fatwa No. 3.)
To all of this I have only one thing to say: Please pass the banana split.
Oh god, straks is Cohen-I het enige wat wij nodig hebben om de recessie om te laten slaan in een catastrofe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, het einde van het kabinet is dus in zicht.
Boze_Appel met lang haar.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fatwaquote:Na de terroristische aanslagen in Londen van 7 juli 2005 verklaarde de soennische raad „Jama'at e Ahl e Sunnat“ dat iedere aanslag niet verenigbaar is met de islam. Om gewicht aan deze uitspraak te geven werd dat gedaan in de vorm van een fatwa.
Op 26 oktober 2005 gaven Somalische geestelijken een fatwa uit omtrent vrouwenbesnijdenis. Deze Afrikaanse, pre-islamitische gewoonte wordt daarin als on-islamitisch bestempeld. Sjeik Nur Barud Gurhan, voorzitter van de raad, stelt zelfs dat de besnijdenis van een vrouw vergelijkbaar is met moord. In 2006 volgt ook een fatwa die het verbod bevestigt van de Al-Azhar Universiteit in Caïro op initiatief van de Grootmoefti van Mauritanië.
Ik denk eerder aan een Belgische formatie ronde van pak een beet een jaar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:59 schreef De_Nuance het volgende:
Eerder Wilders-I of Roemer-I of Rutte-II
VVD-PvdA-CDA?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een Belgische formatie ronde van pak een beet een jaar.
Verhagen-I.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:59 schreef De_Nuance het volgende:
Eerder Wilders-I of Roemer-I of Rutte-II
Hij schreeuwt letterlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:02 schreef Friek_ het volgende:
En uiteraard schreeuwt onze Wilders weer om de HRA te behouden. Wat een politicus pur sang blijft het ook.
Lijkt me sterkquote:
Jup. Maar kan wel een goede zakenkabinet worden om de crisis door te staan. Die partijen hebben vanwege lange geschiedenis en groot netwerk wel veel goede mensen.quote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij een Verhagen-I of Wilders-I vertrek ik uit Nederland.
Coolquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Duitsland. Lekker in Berlijn wonen.
Dat zie ik dus ook gebeuren....quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Friek_ het volgende:
Geef mij maar PvdA-D66-VVD. Als dat tenminste te realiseren valt qua aantal zetels.
Gaat niet gebeuren. Dan ziet VVD de PVV als kool groeien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:07 schreef Friek_ het volgende:
Geef mij maar PvdA-D66-VVD. Als dat tenminste te realiseren valt qua aantal zetels.
Samen met remlof een pandje kraken, simpel zat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Duitsland. Lekker in Berlijn wonen.
VVD: 30quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat zie ik dus ook gebeuren....
Mwah... heeft deels een punt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:04 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Hij schreeuwt letterlijk.
Wel een goede afleidingsmanoeuvre inderdaad. Hij had ook kunnen zeggen bezuinigen op sociale zekerheid en uitkeringen zijn nu wel bespreekhaar. Alleen de HRA is een breekpunt.
quote:Volgens de eerste berichten van de VRT zou de man granaten hebben gegooid naar een bushokje en daarna zelfmoord hebben gepleegd. Ook zou er zijn geschoten.
Klopt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:18 schreef De_Nuance het volgende:
Maar nu de HRA helemaal afschaffen is een beetje erg riskant lijkt me.
De hamvraag is, door wie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef De_Nuance het volgende:
Hm een aanslag in Luik, twee doden schijnbaar.
[..]
altijd toch.quote:
#Succesquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:21 schreef KoosVogels het volgende:
VS hoopt op een moslim. Ik breng in herinnering de Breivik-middag.
Zitten ze nu niet op hun top van hun kunnen electoraal gezien.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:10 schreef EchtGaaf het volgende:
Gaat niet gebeuren. Dan ziet VVD de PVV als kool groeien.
Die ontspannings-uurtjes worden steeds erger he, waar is de tijd dat ze gingen opdrukken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef De_Nuance het volgende:
Ontspanning uit de gevangenis blijkbaar zoals het er nu naar uitziet.
Koester die herinnering maar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
Weet nog wel dat VS en 3-voud moslims voor alles en nogwat uitmaakten op Breivik-dag.
Ja, als het niet zo triest was zou het hilarisch zijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
Weet nog wel dat VS en 3-voud moslims voor alles en nogwat uitmaakten op Breivik-dag.
Dan ook de huursector.... gelijke monniken gelijke kappen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:17 schreef Picchia het volgende:
Ik vind aftoppen echt bullshit. De hele woningmarkt moet aangepakt worden. Niet enkel dure huizen.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
Als je de Shawshank Redemption kijkt, krijg je het idee dat het maar een gezellige boel is in de bak. Op dat kontneuken na dan.
Daar was ik ook bang voor, gelukkig was het een psychopate ariër.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef De_Nuance het volgende:
Op Breivik dag was in Turkije, nog net (paar uur later had ik het vliegtuig). Ze zeiden op het journal dat het waarschijnlijk een moslim was. Dat wordt gezellig in Nederland dacht ik toen
Jep.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:25 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dan ook de huursector.... gelijke monniken gelijke kappen.
Bye subsidie.
Zie je wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef De_Nuance het volgende:
Op Breivik dag was in Turkije, nog net (paar uur later had ik het vliegtuig). Ze zeiden op het journal dat het waarschijnlijk een moslim was. Dat wordt gezellig in Nederland dacht ik toen
Vaker dan normaal.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:26 schreef De_Nuance het volgende:
Hoe vaak ontsnappen er eigenlijk mensen uit Belgische gevangenissen?
Dat is het beste onderdeel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
Als je de Shawshank Redemption kijkt, krijg je het idee dat het maar een gezellige boel is in de bak. Op dat kontneuken na dan.
Och, alsof jouw moeder zoveel beter is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk VS, je wordt in je anti-EU houding gesteund door een vieze vetklep in een leren jack.
haha indeed dat was briljant xd, rechts nederland ging meteen twitteren en weet ik wat allemaal .... blijkt het breivik te zijn whahahahahhahaquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
Groen licht voor Sarko om Assad te executeren.quote:'Syrië achter aanval op Franse troepen'
PARIJS - Syrië zit volgens de Franse minister Alain Juppé van Buitenlandse Zaken achter de aanslag op Franse militairen vorige week in Libanon.[..]
EU snoepjes kopen ?!... for joe a very special price.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
Leuk VS, je wordt in je anti-EU houding gesteund door een vieze vetklep in een leren jack.
en zelf nog rechts zijn ookquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:28 schreef NLRuben het volgende:
[..]
haha indeed dat was briljant xd, rechts nederland ging meteen twitteren en weet ik wat allemaal .... blijkt het breivik te zijn whahahahahhaha
Allez les Bleux!quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:28 schreef waht het volgende:
[..]
Groen licht voor Sarko om Assad te executeren.
Met een eiland-incesthoofdquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:27 schreef KoosVogels het volgende:
Wat doet Frankrijk in het MO nu dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef De_Nuance het volgende:
Dat Franse hernieuwde MO-imperialisme begint me wel een beetje te irriteren
Hernieuwd? Het is nooit verdwenen, noch van elk ander land op aarde. Iedereen wil hetzelfde.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef De_Nuance het volgende:
Dat Franse hernieuwde MO-imperialisme begint me wel een beetje te irriteren
quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:29 schreef De_Nuance het volgende:
Dat Franse hernieuwde MO-imperialisme protectionisme begint me wel een beetje te irriteren
De gehele scène ademt eenzelfde cognitief niveau uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:31 schreef KoosVogels het volgende:
Die bolle vlaggenverbrander zit eruit als Terror Jaap.
Mensen dachten ook eerst dat Volkert van der G moslim wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:28 schreef NLRuben het volgende:
[..]
haha indeed dat was briljant xd, rechts nederland ging meteen twitteren en weet ik wat allemaal .... blijkt het breivik te zijn whahahahahhaha
Jup, weet nog dat we voor de tv zaten allemaal hopende dat dat niet zo wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen dachten ook eerst dat Volkert van der G moslim was
Dan heb je wel veel momenten waarop jullie hopende voor de tv zitten of niet?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jup, weet nog dat we voor de tv zaten allemaal hopende dat dat niet zo was
Nee, toen was het nog nieuw allemaalquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan heb je wel veel momenten waarop jullie hopende voor de tv zitten of niet?
Lief? Ik meen haar te hebben gezien in The Witches van de Roald Dahl.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:33 schreef Voorschrift het volgende:
Ook goed, een lief oud omaatje dan.
[ afbeelding ]
Ja nu zijn we eraan gewend dat relifundi's zich opblazen en anderen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, toen was het nog nieuw allemaal
Als je 2,5 jr (geloof ik) NWS hebt gemod.... dan leer je wel op je handen te zitten. Ik kom pas kijken na deeltje 13 of zo als er iets meer bekend is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:34 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jup, weet nog dat we voor de tv zaten allemaal hopende dat dat niet zo was
Ach, als er nog mensen zijn die menen dat er geen clash of civilizations plaatsvindt is dat niet mijn probleem.quote:
Blijft vreemd dat je er genoegdoening uit haaltquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach, als er nog mensen zijn die menen dat er geen clash of civilizations plaatsvindt is dat niet mijn probleem.
Erkenning is bevrijding.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:39 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Blijft vreemd dat je er genoegdoening uit haalt
Ach die aanslagen waren dagelijks in Irak en Afghanistan. Valt gewoon onder asymmetrische oorlogsvoering.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
Na Londen, Madrid en New York is het een gegeven.
De talloze aanslagen in niet-Westerse landen daargelaten, die zijn toch dagelijks.
Flikker daar eens mee op Robin. Je bent vervelend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef robin007bond het volgende:
En over het bagatelliseren van de holocaust. Als je Hitler gaat vergelijken met Bush ben je daar wel mee bezig.
Ja de goede oude dagen van poppetjes tegenover poppetjes met wat kanonnetjes erachter en paardjes over de flanken is geweest helaas.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:40 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ach die aanslagen waren dagelijks in Irak en Afghanistan. Valt gewoon onder asymmetrische oorlogsvoering.
Haat is kutquote:
RIP Stratego.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:41 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja de goede oude dagen van poppetjes tegenover poppetjes met wat kanonnetjes erachter en paardjes over de flanken is geweest helaas.
Niet echt hoor, vind dat er prima mee te leven valt.quote:
Robin ik zou een beetje dimmen als ik jou wasquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:36 schreef robin007bond het volgende:
En over het bagatelliseren van de holocaust. Als je Hitler gaat vergelijken met Bush ben je daar wel mee bezig.
Tegenwoordig is het mijnenveger.quote:
Hmhm vast en zekerquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt hoor, vind dat er prima mee te leven valt.
Ja, ze haten mij ook dus waarom zou ik hen niet kunnen haten?quote:
Ik ga er niet boven staan, als iemand mij in m'n gezicht spuugt kan hij een reactie terug verwachten.quote:
Wou je zeggen dat dat er niet is?quote:
Blijkbaar lopen ze nog rond, mensen krijgen het advies binnen te blijven.quote:
Wut?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker daar eens mee op Robin. Je bent vervelend.
Ik ook, totaal onvergelijkbare situatie echter.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ga er niet boven staan, als iemand mij in m'n gezicht spuugt kan hij een reactie terug verwachten.
Ik ben niet het soort persoon dat zich dan omdraait en denkt "ik ben beter", ik denk dan "ik ben beter, hier heb je een klap voor je muil."
Vind ik niet, ik ga er toch niet heen om ze kwaad aan te doen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik ook, totaal onvergelijkbare situatie echter.
De VN.quote:Voor het eerst in de geschiedenis is dinsdag de Palestijnse vlag gehezen boven het hoofdkantoor van Unesco, de cultuurorganisatie van de VN.
De Palestijnse president Mahmoud Abbas was aanwezig bij de ceremonie, waarbij het Palestijnse volkslied werd gespeeld.
Ah er is al bijna een uur een NWS-topic over: Man werpt granaten in Luik?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Blijkbaar lopen ze nog rond, mensen krijgen het advies binnen te blijven.
Die clash is er niet, nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wou je zeggen dat dat er niet is?
Oh ze hadden nog geld voor een extra vlag kennelijk.quote:
Ga er maar heen, beetje door de straten lopen, kijken of je geen clash voelt.quote:
Word freud ... is tha bumbquote:Op dinsdag 13 december 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het mijnenveger.
Hoewel, het is natuurlijk wachten op de Kolonisten van Catan "Midden-Oosten versie" voor de kerstdagen.
Ja ach ze doen enkel zichzelf er maar kwaad mee, de VS boycot nu alle ontwikkelingshulp en transacties naar Unesco. Palestina er bij uit idioot gedachtengoed en nu geen geld meer krijgen, ja daar help je naties mee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:50 schreef waht het volgende:
[..]
Oh ze hadden nog geld voor een extra vlag kennelijk.
Beetje nauwe definitie van clash heb jij.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ga er maar heen, beetje door de straten lopen, kijken of je geen clash voelt.
Oh wat is jouw definitie dan, pas een clash als er all-out warfare is en WO3 voor de deur staat?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:52 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Beetje nauwe definitie van clash heb jij.
Of je doet gewoon allebei.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:51 schreef De_Nuance het volgende:
Nou ja je hebt een keuze in je leven, je kunt een gefrustreerde haatbaard uithangen en iedereen haten of wat van je leven proberen te maken en tegelijkertijd de wereld ook een klein beetje beter te maken.
De tweede is inderdaad wat lastiger, want de wereld is niet geweldig, maar het is wel de juiste keuze.
Oh jawel, ik kan prima wat van m'n leven maken, succesvol worden, de mensen om me heen gelukkig maken, de wereld een stuk beter maken door het haatbaarden van de wereld af te schieten te steunen en ze haten.quote:
Met haatbaarden bedoel ik ook mensen als Bush bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh jawel, ik kan prima wat van m'n leven maken, succesvol worden, de mensen om me heen gelukkig maken, de wereld een stuk beter maken door het haatbaarden van de wereld af te schieten te steunen en ze haten.
Neehoor, de wereld is een stukje beter af als dat volk uit de weg geruimd is, en tegelijkertijd kan ik prima carrière maken en mezelf en anderen om me heen gelukkig maken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Het een lijkt mij het ander nogal in de weg te staan.
Dat is dan jouw definitie, ik vind Bush eerder een voorvechter voor een betere wereld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Met haatbaarden bedoel ik ook mensen als Bush bijvoorbeeld.
Pardon?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
de wereld is een stukje beter af als dat volk uit de weg geruimd is
iedereen ten zuid-oosten van Turkije?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neehoor, de wereld is een stukje beter af als dat volk uit de weg geruimd is, en tegelijkertijd kan ik prima carrière maken en mezelf en anderen om me heen gelukkig maken.
Idioten als Hamas, Hezbollah, Ayatollahs, Taliban, Al-Qaida etc. etc.quote:
Het enige wat er toe doet is de macht en de doekoe in onze portemonnee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:51 schreef De_Nuance het volgende:
Nou ja je hebt een keuze in je leven, je kunt een gefrustreerde haatbaard uithangen en iedereen haten of wat van je leven proberen te maken en tegelijkertijd de wereld ook een klein beetje beter te maken.
De tweede is inderdaad wat lastiger, want de wereld is niet geweldig, maar het is wel de juiste keuze.
Is iedereen ten zuid-oosten van Turkije een haatbaard dan?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:56 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
iedereen ten zuid-oosten van Turkije?
Dat is geen "volk", dat zijn extremisten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:56 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Idioten als Hamas, Hezbollah, Ayatollahs, Taliban, Al-Qaida etc. etc.
Gewoon weg er mee.
Een clash is er pas als er sprake is van fundamentele verschillen die elke vorm van samenleving onmogelijk maken en leiden tot conflicten. Neem de kruistochten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:52 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Oh wat is jouw definitie dan, pas een clash als er all-out warfare is en WO3 voor de deur staat?
Och, je zegt ook nooit "raar volk" als je het hebt over een paar mensen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is geen "volk", dat zijn extremisten.
Ja dat we vredig kunnen samenleven is wel gebleken inderdaad.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:00 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een clash is er pas als er sprake is van fundamentele verschillen die elke vorm van samenleving onmogelijk maken en leiden tot conflicten. Neem de kruistochten.
Mijn halve stamboom is uitgeroeid, ik vind het niet meer dan logisch dat ik om dit soort vergelijkingen boos word.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Flikker daar eens mee op Robin. Je bent vervelend.
Dat valt ook allemaal wel mee. Bovendien kunnen moslims prima leven in het westen. Andersom op sommige plekken weliswaar minder, maar toch.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat we vredig kunnen samenleven is wel gebleken inderdaad.
Volgens mij is er geen vierkante meter in het Midden-Oosten waar we niet over gevochten hebben direct of via een proxy oorlog de afgelopen decennia sinds het opbreken van het imperialisme, of het nou om olie is, of militaire basissen, of religie, of wapens, of wat dan ook.
Tegenwoordig kijk ik daar wel mee uit. Zou je ook eens moeten doen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Och, je zegt ook nooit "raar volk" als je het hebt over een paar mensen?
Moraalridder met je mierenneukerrij.
Niemand heeft de holocaust gebagatelliseerd of gezegd dat het niet erg was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn halve stamboom is uitgeroeid, ik vind het niet meer dan logisch dat ik om dit soort vergelijkingen boos word.
Halve stambomen overal ter wereld zijn bewust uitgeroeid, door de Duitsers, de Sovjets, de Amerikanen, de Turken, de Nederlanders. Dat maakt het ene geval niet minder erg dan het andere.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mijn halve stamboom is uitgeroeid, ik vind het niet meer dan logisch dat ik om dit soort vergelijkingen boos word.
Oi, op mijn werk werk heb ik genoeg collega's die moslim zijn (oei drama).quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja dat we vredig kunnen samenleven is wel gebleken inderdaad.
Respect.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef StarGazer het volgende:
Kerstpakket net in ontvangst genomen. Flesje wijn gaat opgedronken worden en de rest is enkeltje voedselbank.
Jawel, want de christelijk-joods-humanistische traditie (wat dat in hemelsnaam ook moge betekenen) heeft voorrang!quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Halve stambomen overal ter wereld zijn bewust uitgeroeid, door de Duitsers, de Sovjets, de Amerikanen, de Turken, de Nederlanders. Dat maakt het ene geval niet minder erg dan het andere.
Je hebt het al geproefd maar vindt het niet lekker zeker.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:02 schreef StarGazer het volgende:
Kerstpakket net in ontvangst genomen. Flesje wijn gaat opgedronken worden en de rest is enkeltje voedselbank.
Ik snap dat je de holocaust vreselijk vindt, net als ik. Maar Bush vergelijken met Hitler, is wel wat vreemd en dat wekte bij mij flink wat irritatie op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:05 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Niemand heeft de holocaust gebagatelliseerd of gezegd dat het niet erg was.
De holocaust is vreselijk Robin, dat spreekt voor zich.
En je vertoont wederom, selectieve verontwaardiging, Hitler wordt aan de lopende dag met iedereen vergeleken op Fok.
Als het diezelfde fles wijn van gisteren is die ik gisteren op had..... Klikooooo.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het al geproefd maar vindt het niet lekker zeker.
Ik heb helemaal niets met christenen noch met joden. Maar ik heb wel respect voor elk menselijk leven als humanist.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jawel, want de christelijk-joods-humanistische traditie (wat dat in hemelsnaam ook moge betekenen) heeft voorrang!
Het was in het heetst van een debat met een bepaald doel, dat doel was niet om de holocaust te bagatelliseren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik snap dat je de holocaust vreselijk vindt, net als ik. Maar Bush vergelijken met Hitler, is wel wat vreemd en dat wekte bij mij flink wat irritatie op.
Het was ook niet trollerig gepost, normaal als een user iemand met Hitler vergelijkt is de context heel anders. Die opmerking van jou kwam wel serieus over.
Sorry.
Chocola, chips......... mwah.........het kon veel slechterquote:Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef waht het volgende:
[..]
Je hebt het al geproefd maar vindt het niet lekker zeker.
Is goed, sorry voor mijn beschuldiging. Ik snap dat het niet je bedoeling is geweest.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het was in het heetst van een debat met een bepaald doel, dat doel was niet om de holocaust te bagatelliseren.
Zand erover zeg ik dan bij deze.
Ik ben het alweer vergeten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Is goed, sorry voor mijn beschuldiging. Ik snap dat het niet je bedoeling is geweest.
Dan zitten wij op één lijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met christenen noch met joden. Maar ik heb wel respect voor elk menselijk leven als humanist.
Ik krijg ook geen kerstpakket.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
U heeft niets te willen op dit vlak.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Chocola, chips......... mwah.........het kon veel slechter
Pinochet was een held, ergo Bush was een held.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
Bush is wellicht geen Hitler, maar op zn minst een Pinochetje.
Waarom zou ik, niet mijn probleem dat ik jou op je teentjes trap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijk ik daar wel mee uit. Zou je ook eens moeten doen.
In de ogen van een fascist ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pinochet was een held, ergo Bush was een held.
Zoals ik al zei probeer ik die term niet te gebruiken. Sowieso moet je mensen individueel beoordelen en niet als groep.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik, niet mijn probleem dat ik jou op je teentjes trap.
Hoevaak hoor ik wel niet "Dat volk" i.c.m. de PVV, of doel je dan ook op iedere blanke op het westerlijk halfrond?
Op mij komt ' jij moet uitkijken' als een bedreiging over, dat is volgens de policy niet tolerabel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik, niet mijn probleem dat ik jou op je teentjes trap.
Hoevaak hoor ik wel niet "Dat volk" i.c.m. de PVV, of doel je dan ook op iedere blanke op het westerlijk halfrond?
En daarnaast ook nog eens in mijn ogen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de ogen van een fascist ongetwijfeld.
Nu draai je het om.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En daarnaast ook nog eens in mijn ogen.
Maar begrijp ik het goed, alle Bush-aanhangers zijn fascisten?
Passende vergelijkingen zijn zeldzaam in POL.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Drugshond het volgende:
Nou nee... Bush == Gristen fundi.... die vergelijking past beter.
Dat gaat niet, Hezbollah, Al-Qaida, Taliban, Hamas, het Iraanse regime etc. zijn geen individuen maar groepen, ergo is meervoud en dus "volk" op ze van toepassing.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals ik al zei probeer ik die term niet te gebruiken. Sowieso moet je mensen individueel beoordelen en niet als groep.
Homo Homoicus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
Zijn de homo's ook een apart volk?
Knap hoe je dat uit eruit haalt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En daarnaast ook nog eens in mijn ogen.
Maar begrijp ik het goed, alle Bush-aanhangers zijn fascisten?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef von_Preussen het volgende:
Passende vergelijkingen zijn zeldzaam in POL.
Ha, dat gevoel heb ik ook wel eens. 2002 was nota bene het jaar dat ik de prachtige stad voor het eerst mocht bezoeken. De ESB is een schrale troost.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
En ik ben nog altijd verbolgen over het feit dat ik nooit de observation deck van de Twin Towers zie, een jeugddroom.
Gelukkig is de verantwoordelijke en z'n directe familie door de kop geschoten en in zee gedumpt.
Ik heb er in juni 2001 nog opgestaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
En ik ben nog altijd verbolgen over het feit dat ik nooit de observation deck van de Twin Towers zie, een jeugddroom.
Gelukkig is de verantwoordelijke en z'n directe familie door de kop geschoten en in zee gedumpt.
De rol van Bin Laden wordt in mijn optiek nog wel eens overschat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
Nee is gezond....quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens viel het me in de file weer eens op dat ik stiekem op vrouwen in de 30 val terwijl mijn vrouwelijke leeftijdsgenoten mij steeds minder weten te boeien.
Vooral de langzaam verblekende schoonheid die de eerste tekenen van de naderende fertiliteitsgoetterdaemmerung zijn trekken me enorm aan.
Raar is dat.
Ik bedoel maar, de eerste keer dat ik ze mocht aanschouwen op beeld wou ik er ooit al een keer heen of er eindigen te werken, en in 2001 moest zonodig een of andere holbewoner dat verpesten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ha, dat gevoel heb ik ook wel eens. 2002 was nota bene het jaar dat ik de prachtige stad voor het eerst mocht bezoeken. De ESB is een schrale troost.
Hm als een van de laatsten, raar zal dat zijn dat gevoel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb er in juni 2001 nog opgestaan.
Zei je moeder dit nooit toen je nog jong was en net met je step het blok rond mocht?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:19 schreef von_Preussen het volgende:
Op mij komt ' jij moet uitkijken' als een bedreiging over, dat is volgens de policy niet tolerabel.
Niet in Islam-landen neem ik aan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:08 schreef Friek_ het volgende:
Jawel, want de christelijk-joods-humanistische traditie (wat dat in hemelsnaam ook moge betekenen) heeft voorrang!
Mooi gesproken drugshond.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nee is gezond....
• Barbies die lelijk oud worden... en dames die gracieus ouder worden.
Hij eiste die rol zelf op, niet mijn probleem of het dan wel of niet zo is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De rol van Bin Laden wordt in mijn optiek nog wel eens overschat.
Wie verwacht er dan ook politiek in POL, tsk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef spambuster het volgende:
Mijn hoop is gewoon geplet, dit POL deel is geen slow-chat met al dan niet relevante of goede/leuk/stomme politieke lading, het is voor een goed deel een clone van ONZ chat![]()
![]()
Had graag in z'n schoenen willen staan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
De gelukkigste man op aarde![]()
Oh de tering, wat faalt rechts toch weer hard
Klopt. Heel raar ook om Ground Zero te zien toen ik in 2009 weer in NY was.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hm als een van de laatsten, raar zal dat zijn dat gevoel.
Pussy.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef KoosVogels het volgende:
De gelukkigste man op aarde![]()
Oh de tering, wat faalt rechts toch weer hard
Wachten tot 2013/14 wanneer het weer in glorie is hersteld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:35 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Klopt. Heel raar ook om Ground Zero te zien toen ik in 2009 weer in NY was.
Hopelijk volgend jaar of het jaar daarna weer naar die geweldige stad.
Het doodschieten van mensen wekt geen geluksgevoelens of tevredenheid op, wat de achtergrond van die persoon ook is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij eiste die rol zelf op, niet mijn probleem of het dan wel of niet zo is.
Als je de verantwoording opeist dan mag je de consequenties ook dragen, die marinier die z'n huis binnenviel en hem en z'n familie door de kop schoot zal wel de gelukkigste man ter aarde zijn.
So I've been told.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doodschieten van mensen wekt geen geluksgevoelens of tevredenheid op, wat de achtergrond van die persoon ook is.
Als je het hier 3 mnd vol kunt houden zonder dolken in je rug... praten we verder.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:33 schreef spambuster het volgende:
Mijn hoop is gewoon geplet, dit POL deel is geen slow-chat met al dan niet relevante of goede/leuk/stomme politieke lading, het is voor een goed deel een clone van ONZ chat![]()
![]()
En helemaal niet als de betreffende persoon het scenario tientallen keren heeft geoefend.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het doodschieten van mensen wekt geen geluksgevoelens of tevredenheid op, wat de achtergrond van die persoon ook is.
Net alsof je cheats gebruikt in Modern Warfare 3 inderdaad, de teleurstelling bij winst is het grootst.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:37 schreef waht het volgende:
[..]
En helemaal niet als de betreffende persoon het scenario tientallen keren heeft geoefend.
Ik bedoel maar.quote:
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wachten tot 2013/14 wanneer het weer in glorie is hersteld.
Wanneer ga we trouwens weer de girls-day-out van een stelletje moeders met sigarenrook verpesten?quote:
Me dunkt dat de kerstvakantie daar een uitmuntende mogelijkheid voor biedt?quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wanneer ga we trouwens weer de girls-day-out van een stelletje moeders met sigarenrook verpesten?
Nu je het zegt, vakantie hebben we ook nog, lijkt me een uitstekend plan, dan zit ik tenminste wat ruimer in de tijd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Me dunkt dat de kerstvakantie daar een uitmuntende mogelijkheid voor biedt?
Precies.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Nu je het zegt, vakantie hebben we ook nog, lijkt me een uitstekend plan, dan zit ik tenminste wat ruimer in de tijd.
Denk niet dat er iemand in de wereld dom genoeg is het nieuwe WTC aan te pakken.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:42 schreef spambuster het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook.
Het is af en waarschijnlijk gelijk weer een [ afbeelding ]
Stel dat de _regering zelf_ er wél achter zat, dan kan het weer gebeuren.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:46 schreef Voorschrift het volgende:
Denk niet dat er iemand in de wereld dom genoeg is het nieuwe WTC aan te pakken.
Die nonsens moet ik sowieso niks van hebben dat Bush zelf opdracht ervoor heeft gegeven.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:51 schreef spambuster het volgende:
[..]
Stel dat de _regering zelf_ er wél achter zat, dan kan het weer gebeuren.
Stel er bestaan als het af is nog terroristen met een hekel aan de USA, dan kan het weer gebeuren.
2 maal zoiets groots en symbolisch aanvallen ligt bij de haters erg voor de hand denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |