Darth Vader.quote:
ajuin.quote:
Wat een lelijke jezus. Je zou haast voor een fatwa op het uitbeelden van jezus wensen.quote:
http://www.thedailybeast.(...)-islamic-orders.htmlquote:In our Muslim community, we've had enough comic fatwas to create our own Fatwa Ridiculist. Some of my nominees:
1. A man can work with a woman to whom he's not a brother, father, uncle, or son, if he drinks her breast milk first.
2. A husband can divorce his wife with a text message, declaring: "I divorce you. I divorce you. I divorce you.”
3. Muslim girls can't be tomboys.
4. Mickey Mouse is a corrupting influence and must die.
5. Emoticons are illegal.
6. You can't wear a Manchester United soccer jersey.
7. A husband and wife can't have sex naked.
8. Pokemon is as bad as Mickey Mouse.
9. Ditch the downward dog. Yoga is forbidden.
10. Girls above the age of 13 can't ride bikes. (See fatwa No. 3.)
To all of this I have only one thing to say: Please pass the banana split.
Oh god, straks is Cohen-I het enige wat wij nodig hebben om de recessie om te laten slaan in een catastrofe.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
Maar goed, het einde van het kabinet is dus in zicht.
Boze_Appel met lang haar.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Fatwaquote:Na de terroristische aanslagen in Londen van 7 juli 2005 verklaarde de soennische raad „Jama'at e Ahl e Sunnat“ dat iedere aanslag niet verenigbaar is met de islam. Om gewicht aan deze uitspraak te geven werd dat gedaan in de vorm van een fatwa.
Op 26 oktober 2005 gaven Somalische geestelijken een fatwa uit omtrent vrouwenbesnijdenis. Deze Afrikaanse, pre-islamitische gewoonte wordt daarin als on-islamitisch bestempeld. Sjeik Nur Barud Gurhan, voorzitter van de raad, stelt zelfs dat de besnijdenis van een vrouw vergelijkbaar is met moord. In 2006 volgt ook een fatwa die het verbod bevestigt van de Al-Azhar Universiteit in Caïro op initiatief van de Grootmoefti van Mauritanië.
Ik denk eerder aan een Belgische formatie ronde van pak een beet een jaar.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:59 schreef De_Nuance het volgende:
Eerder Wilders-I of Roemer-I of Rutte-II
VVD-PvdA-CDA?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ik denk eerder aan een Belgische formatie ronde van pak een beet een jaar.
Verhagen-I.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:59 schreef De_Nuance het volgende:
Eerder Wilders-I of Roemer-I of Rutte-II
Hij schreeuwt letterlijk.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:02 schreef Friek_ het volgende:
En uiteraard schreeuwt onze Wilders weer om de HRA te behouden. Wat een politicus pur sang blijft het ook.
Lijkt me sterkquote:
Jup. Maar kan wel een goede zakenkabinet worden om de crisis door te staan. Die partijen hebben vanwege lange geschiedenis en groot netwerk wel veel goede mensen.quote:
Waar ga je heen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:04 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Bij een Verhagen-I of Wilders-I vertrek ik uit Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |