Mag ik zeggen dat ik het allebei niet zo lief vind?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind iemand in een concentratiekamp niet zieliger dan een onschuldige Irakezen die door Blackwater figuren worden neergeknald inderdaad, als dat de vraag is.
Ja dat mag je zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het allebei niet zo lief vind?
Ja, dat mag ik zeggon.
Vergeleken bij de PVV zijn dat allemaal hele normale mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken wat voor halve zolen er zitten bij de PvdA en SP?
SP/PVV is zelfde soort. Alleen de voorgaande heeft wat meer ervaring in het 'je pauperbek houden'.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeleken bij de PVV zijn dat allemaal hele normale mensen.
Ik wel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind iemand in een concentratiekamp niet zieliger dan een onschuldige Irakezen die door Blackwater figuren worden neergeknald inderdaad, als dat de vraag is.
Niet selectief quoten.quote:
Ik had het enkel over intellect, wil je gebrek aan leesvaardigheid ook nog aan het rijtje toevoegen?quote:
Er zijn nu al redelijk wat films over Operation Iraqi Freedom.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:32 schreef De_Nuance het volgende:
Het is dat er geen Schinders List film over is gemaakt, maar het is beiden heel erg.
'Ja dat zegt hij inderdaadquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had het enkel over intellect, wil je gebrek aan leesvaardigheid ook nog aan het rijtje toevoegen?
Dat kan.quote:
'het intellect ligt niet bij links'quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
'Ja dat zegt hij inderdaad'
Impliceert dat hij dat niet zegt. Je had het dus niet enkel over intellect.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:34 schreef Cerbie het volgende:
[..]
'het intellect ligt niet bij links'
En de leesvaardigheid ook niet dus. Nog een derde gebrek, of zullen we het hier maar bij laten voor vandaag.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef Cerbie het volgende:
Ja dat zei hij. Echt waar. Het wordt weer pijnlijk duidelijk dat het intellect niet bij links ligt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:33 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik had het enkel over intellect, wil je gebrek aan leesvaardigheid ook nog aan het rijtje toevoegen?
quote:
Koppigheid heeft Job het kabinet gekost. Pas op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef Cerbie het volgende:
Ja dat zei hij. Echt waar. Het wordt weer pijnlijk duidelijk dat het intellect niet bij links ligt.
En duizend keer zo omvangrijk, bijdehand.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
WOII is erger, want joden. Aldus rechts NL.
Of je kan natuurlijk toegeven dat ik gelijk heb, want je hebt het zelf ook wel gezien inmiddels.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:37 schreef Cerbie het volgende:
[..]
[..]
Koppigheid heeft Job het kabinet gekost. Pas op.
55 miljoen doden waarvan 6 in concentratiekampen is inderdaad net zo erg als minder dan een miljoen Irakezen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:36 schreef KoosVogels het volgende:
WOII is erger, want joden. Aldus rechts NL.
Nogmaals. Bush met dergelijke dictators vergelijken is onzinnig.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:39 schreef De_Nuance het volgende:
Maar Bush aanbidden is gewoon geaccepteerd, moet je eens bij Hitler proberen.
Nu begin je op een relifundamentalist te lijken. Zullen we maar ophouden voordat de witte jassen langskomen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:38 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Of je kan natuurlijk toegeven dat ik gelijk heb, want je hebt het zelf ook wel gezien inmiddels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |