Niet echt nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:23 schreef De_Nuance het volgende:
Honderdduizenden Irakezen hebben het niet overleefd, maar goed geen probleem uiteraard.
Best.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:24 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Jij begon. Het is allemaal jouw schuld.
Maar Mao is links en slecht boehoequote:Op dinsdag 13 december 2011 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet echt nee.
Dat is de bedoeling van oorlog.
Stoere kerel ben je ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Best.
Dan kan ik er voor kiezen er mee te stoppen. POL volgt mij toch wel.
Mao moordde z'n eigen bevolking uit, volgens mij Cheney en Bush niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:25 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Maar Mao is links en slecht boehoe
Wederom welig tierende hypocrisie bij jou.
Die vent erin is dan ook mentaal uitgedaagd.quote:
Dan is het goed uiteraard.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mao moordde z'n eigen bevolking uit, volgens mij Cheney en Bush niet.
quote:
Revenge of the 80's.quote:
Je wilt de Irak oorlog werkelijk vergelijken met de holocaust of Mao's labour camps?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:27 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan is het goed uiteraard.
Hitler vermoordde mij ook niet, dus jammer voor die andere miljoenen doden.
Woord, negerquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:26 schreef waht het volgende:
[..]
Die vent erin is dan ook mentaal uitgedaagd.
Nee, jij zegt dat het geen probleem is dat je honderdduizenden mensen dood als het maar niet je eigen volk is.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je wilt de Irak oorlog werkelijk vergelijken met de holocaust of Mao's labour camps?
Hm, ziet er goed uit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef GSbrder het volgende:
[ afbeelding ]
He, een capabele jonge Republikein
Wut?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Nee, jij zegt dat het geen probleem is dat je honderdduizenden mensen dood als het maar niet je eigen volk is.
Derhalve, was Hitler ook wel aardig goed bezig volgens die redenering.
Dat is de vraag niet.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind iemand in een concentratiekamp niet zieliger dan een onschuldige Irakezen die door Blackwater figuren worden neergeknald inderdaad, als dat de vraag is.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:29 schreef Cerbie het volgende:
Ja dat zei hij. Echt waar. Het wordt weer pijnlijk duidelijk dat het intellect niet bij links ligt.
quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:23 schreef De_Nuance het volgende:
Honderdduizenden Irakezen hebben het niet overleefd, maar goed geen probleem uiteraard.
quote:
Mag ik zeggen dat ik het allebei niet zo lief vind?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:30 schreef De_Nuance het volgende:
Ik vind iemand in een concentratiekamp niet zieliger dan een onschuldige Irakezen die door Blackwater figuren worden neergeknald inderdaad, als dat de vraag is.
Ja dat mag je zeggen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mag ik zeggen dat ik het allebei niet zo lief vind?
Ja, dat mag ik zeggon.
Vergeleken bij de PVV zijn dat allemaal hele normale mensen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Heb je wel eens gekeken wat voor halve zolen er zitten bij de PvdA en SP?
SP/PVV is zelfde soort. Alleen de voorgaande heeft wat meer ervaring in het 'je pauperbek houden'.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Vergeleken bij de PVV zijn dat allemaal hele normale mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |