Niet echt nee.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:40 schreef KoosVogels het volgende:
Merendeel van de doden waren Russki's, VS. Net of jou dat wat kan rotten.
Het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt. Die Patriot Act is nou ook niet echt fris.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:40 schreef waht het volgende:
[..]
Nogmaals. Bush met dergelijke dictators vergelijken is onzinnig.
Stelletje trollende linksen.
Je weet dat je hiermee de holocaust vreselijk bagatelliseert?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:39 schreef De_Nuance het volgende:
Maar Bush aanbidden is gewoon geaccepteerd, moet je eens bij Hitler proberen.
Goede argumenten wederom , echt knap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nu begin je op een relifundamentalist te lijken. Zullen we maar ophouden voordat de witte jassen langskomen.
Frisser dan moord van eigen onderdanen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Het is maar net vanuit welk perspectief je het bekijkt. Die Patriot Act is nou ook niet echt fris.
Alles voor de rancune, he.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je weet dat je hiermee de holocaust vreselijk bagatelliseert?
Omdat is Bush met Hitler vergelijk?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Niet zo wijs en genuanceerd gaan doen nu he, wijsneusje.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:42 schreef Drugshond het volgende:
Standaard deviatie.... wat te ver uit het spectrum ligt is fout... geldt zowel links als rechts van het gemiddelde/mediaan/spectrum.
Turken hebben niets met het erkennen van genocides waarbij zij aan de verkeerde kant stonden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:41 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ben slimmer dan jij denkt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Niet zo wijs en genuanceerd gaan doen nu he, wijsneusje.
Anti-semiet dat je bent.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:43 schreef De_Nuance het volgende:
Kan iemand mij even laten zien waar ik de holocaust bagatelliseer?
Nu word ik straks ook waarschijnlijk anti-semiet genoemd en de cirkel is dan weer rond.
Dan zou ik me inderdaad zorgen als ik jou was.quote:
Ga je nu een echtgaafje op me doen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Dan zou ik me inderdaad zorgen als ik jou was.
Schijnbaar mag je niet zeggen dat Iraakse doden ook zielig zijn want daarmee bagatelliseer je de holocaust.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:44 schreef KoosVogels het volgende:
Nuance, VS gaat nou eenmaal huilen als je iets over de Holocaust zegt dat hem niet zint. En klaarblijkelijk heeft hij er wat nieuwe huilvriendjes bij.
Ik communiceer met jou op jouw niveau.quote:Op dinsdag 13 december 2011 12:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ga je nu een echtgaafje op me doen?
Gevolg... te persoonlijk meppen (dan heb je deze reeks niet begrepen).quote:en populistisch geblaat zonder financiële justificatie.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |