Dan zitten wij op één lijn.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niets met christenen noch met joden. Maar ik heb wel respect voor elk menselijk leven als humanist.
Ik krijg ook geen kerstpakket.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:13 schreef Friek_ het volgende:
[..]
U heeft niets te willen op dit vlak.
Je bent te goed voor deze wereld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Chocola, chips......... mwah.........het kon veel slechter
Pinochet was een held, ergo Bush was een held.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:12 schreef KoosVogels het volgende:
Bush is wellicht geen Hitler, maar op zn minst een Pinochetje.
Waarom zou ik, niet mijn probleem dat ik jou op je teentjes trap.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Tegenwoordig kijk ik daar wel mee uit. Zou je ook eens moeten doen.
In de ogen van een fascist ongetwijfeld.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:14 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Pinochet was een held, ergo Bush was een held.
Zoals ik al zei probeer ik die term niet te gebruiken. Sowieso moet je mensen individueel beoordelen en niet als groep.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik, niet mijn probleem dat ik jou op je teentjes trap.
Hoevaak hoor ik wel niet "Dat volk" i.c.m. de PVV, of doel je dan ook op iedere blanke op het westerlijk halfrond?
Op mij komt ' jij moet uitkijken' als een bedreiging over, dat is volgens de policy niet tolerabel.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Waarom zou ik, niet mijn probleem dat ik jou op je teentjes trap.
Hoevaak hoor ik wel niet "Dat volk" i.c.m. de PVV, of doel je dan ook op iedere blanke op het westerlijk halfrond?
En daarnaast ook nog eens in mijn ogen.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de ogen van een fascist ongetwijfeld.
Nu draai je het om.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En daarnaast ook nog eens in mijn ogen.
Maar begrijp ik het goed, alle Bush-aanhangers zijn fascisten?
Passende vergelijkingen zijn zeldzaam in POL.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:21 schreef Drugshond het volgende:
Nou nee... Bush == Gristen fundi.... die vergelijking past beter.
Dat gaat niet, Hezbollah, Al-Qaida, Taliban, Hamas, het Iraanse regime etc. zijn geen individuen maar groepen, ergo is meervoud en dus "volk" op ze van toepassing.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals ik al zei probeer ik die term niet te gebruiken. Sowieso moet je mensen individueel beoordelen en niet als groep.
Homo Homoicus.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:25 schreef von_Preussen het volgende:
Zijn de homo's ook een apart volk?
Knap hoe je dat uit eruit haalt.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En daarnaast ook nog eens in mijn ogen.
Maar begrijp ik het goed, alle Bush-aanhangers zijn fascisten?
quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:22 schreef von_Preussen het volgende:
Passende vergelijkingen zijn zeldzaam in POL.
Ha, dat gevoel heb ik ook wel eens. 2002 was nota bene het jaar dat ik de prachtige stad voor het eerst mocht bezoeken. De ESB is een schrale troost.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
En ik ben nog altijd verbolgen over het feit dat ik nooit de observation deck van de Twin Towers zie, een jeugddroom.
Gelukkig is de verantwoordelijke en z'n directe familie door de kop geschoten en in zee gedumpt.
Ik heb er in juni 2001 nog opgestaan.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
En ik ben nog altijd verbolgen over het feit dat ik nooit de observation deck van de Twin Towers zie, een jeugddroom.
Gelukkig is de verantwoordelijke en z'n directe familie door de kop geschoten en in zee gedumpt.
De rol van Bin Laden wordt in mijn optiek nog wel eens overschat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:27 schreef Voorschrift het volgende:
Nee is gezond....quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef von_Preussen het volgende:
Overigens viel het me in de file weer eens op dat ik stiekem op vrouwen in de 30 val terwijl mijn vrouwelijke leeftijdsgenoten mij steeds minder weten te boeien.
Vooral de langzaam verblekende schoonheid die de eerste tekenen van de naderende fertiliteitsgoetterdaemmerung zijn trekken me enorm aan.
Raar is dat.
Ik bedoel maar, de eerste keer dat ik ze mocht aanschouwen op beeld wou ik er ooit al een keer heen of er eindigen te werken, en in 2001 moest zonodig een of andere holbewoner dat verpesten.quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Ha, dat gevoel heb ik ook wel eens. 2002 was nota bene het jaar dat ik de prachtige stad voor het eerst mocht bezoeken. De ESB is een schrale troost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |